發文作者:kahoo | 九月 24, 2010

《家豪會客室》嘉賓: 社會學權威學者 Professor Janet Salaff

Listen Online:
http://www.hkreporter.com/myradio/channel_list.php?channelid=254

Part 1:   專訪一位「比香港人更了解香港」的外國教授:Janet Salaff (沙真理)
Part 2:   呂大樂轉讀社會學原來係多得 Janet Salaff 教授!?


Responses

  1. 去一次旅行講足半年, 邊有咁多野講, 肯定左抄右抄!

  2. 同意!

    看她的口紅,就知道香港多可愛!

  3. 她要洗牙,太黃了!

  4. 社會學權威學者 Professor Janet Salaff。

    Really? You better do more reading on “權威學者"

    Claude Lévi-Strauss

  5. 專訪一位「比香港人更了解香港」的外國教授

    比香港人更了解香港--有語病嗎?有違邏輯嗎?

    比西人更西化-------?
    比多倫多人更了解多倫多--?

  6. 我老婆去混全世界旅行, 第日退休後真係可以講旅遊心得講足一世或者攪個優質上等誠信旅行團都得, 使乜左抄右抄?

  7. 比白色更白於白色
    比黑色更黑過黑色

  8. 比綠色更綠於綠色
    比黃色更黃過黃色

  9. 抄襲概念!多可憐!

  10. 比二五更二五於二五

  11. 球公公,有什麼吩咐?

  12. 黑梅手機用不起!

    天涯不許同明月
    四海之內皆兄弟

  13. 天涯不許同明月
    四海一心在九州

  14. 人生姿彩莫愁煩

    哦?咁都得?咁就攞咗部黑妹!下次我又參加,中咗攞部機轉手賺多少都好!

  15. 真係接受唔到雞農早排掛羊頭賣豬肉

  16. 好心啦,都唔化!兩餐都攪唔掂,仲有心機理埋的無謂嘢!

  17. 送部機畀我都無用,其實我無錢交月費。

  18. 係人都知啦!使你講!有個猶太地產商有次對個員工講:我送咗我部 CADILLAC 比你,盞害死你,淨係入油都入窮你呀!

  19. 嘩!嘩!二五唔講我真係唔知!送部 CADILLAC 比我都無用啦,我都無車牌!

  20. 有個木頭有次對二五講:我送咗我雞瘟台比你,盞害死你,淨係蝕本都蝕窮你呀!

  21. 有個電視明星有次對二五講:我送咗我個女比你,盞害死你,淨係忍都忍死你呀!

  22. 送雞瘟?哈哈哈!慘得過人地老婆好鍾意,恨咗好耐!蝕都係蝕阿爺條猩o靚啫,佢大把都蝕得起!

  23. 有個著名偽人有次對球迷講:我送咗我個pad比你,盞害死你,淨係顧住寫廢料冇心機講波!

  24. 阿爺蝕, 阿爺會施加壓力比二五, 雞瘟頻頻聘請新營業代表就估計到唔夠quota, 同埋二五越來越殘, 有阿伯feel.

  25. 黃毓民出席公開場合時再度抨擊支持政改方案的民主黨及民協「再唔係泛民」,要求兩黨退出協調機制。黃支持社民連重新檢視與泛民的合作關係,又聲稱若最終社民連仍決定與民主黨合作協調,「留喺度都冇意思」,將考慮退黨。

  26. 唔系唔夠quota,系增加收入,預備自立門戶,開鴨瘟,早日脫离木爺。

  27. 第二次革命?

  28. 邊個咁夠膽?

  29. 二五晚晚發的夢

  30. 二五妻都好謝, 返工越來越冇癮。

  31. 無形壓力

  32. 《產經新聞》社論以「釋放中國船長把日本貶低到甚麼程度」為標題,形容釋放船長,為日本外交種下了千年的屈辱禍根。報導披露,事件變得峰迴路轉,背後與美國施壓有關,事前連政府內閣部分成員及執政民主黨高層都不知情,因而引起黨內不滿。

    其決定因素,是因為美國國務卿希拉蕊身邊的消息人士表示,美方希望日方在24日前解決問題。

  33. 太后從未放過背叛者, 快閃都要無條件投降, 自我流亡.

  34. 閃閃我哋歡迎你回家!

  35. 十月二五 – 快閃決戰時刻

  36. 我話畀你哋聽,中國人唔係東亞病夫!

  37. 5。。。。。家嫂我爱你!

  38. 程翔: 保釣與「一國兩制」的褪色

    http://news.mingpao.com/20100926/vzb1.htm

  39. 我話畀你哋聽,二五唔係雞瘟病夫!

  40. 二五係懦夫!

  41. 嚇直嘉賓 : 球迷

  42. 二五唔係雞瘟病夫!
    二五定必係一台病夫!

  43. 二五係廢柴眼中一條病蟲

  44. 二五有狗級發錢寒病

  45. 九名中國人在澳洲申請難民遭拒,為避免遭遣返,選在中秋節爬上難民營屋頂抗議,並聲言如果澳洲當局不重新處理其申請,就集體跳樓自殺。寧願做外國的難民, 都不願做中國人,死也要死在異國他鄉,做鬼也要做孤魂野鬼,看來,「外國的月亮更圓」是真的。

    澳洲政府拿他們毫無辦法,只好答應其要求,事件擾攘三十個小時後和平落幕。

  46. 無聊透顶 ~~

  47. 賤夫不仁,惡婆不義。

  48. soccer fan

  49. 二五夫妻無聊

  50. 假的男人
    充的女人

  51. soccer fan

  52. fan屎要加ass才叫粉絲

  53. 無屎怎做粉絲

    一百怎出二百份?一定有神力!

  54. 老婆鍾意充, 二五要搏盡老命搶錢。

  55. 吧婆,今次有啲乜嘢送比大家?

    有慢閃猴子糖,有秘密約會指南,同屈人病止癮法

    咁你哋鍾唔鍾意呀?

    記住!!!吧婆酒莊係你哋唯一可以信賴嘅酒莊!!!

  56. 秘撈, 秘撈, 秘撈.

  57. 二五係你唯一可以信賴嘅反骨仔

  58. 如果我當選,我第一件事會二五你!

  59. 競選活動第一件事係摸着二五個頭過河

  60. 無聊升呢,收爹啦!

  61. 作大

  62. 一無聊透顶老餅中秋節後迷途
    估計向輸完街方向逃了
    耻人嚴重分裂
    一見太陽就跑
    唔見太陽就謝
    每吸讀後升呢
    好賭好色好毒
    兇殘折磿球迷
    ~~~生人勿近

  63. 隊酒

  64. 我提議你瞓多D

  65. 我提議你環遊世界旅行放鬆疏乎

  66. 向二五兩公婆學習弱肉強食之道

  67. 香港申亞,是「大白象」,投資龐大而效益欠奉。

  68. 不道歉不賠償——吹咩!

  69. 奸直人, 請你食原子彈.

  70. 唔食夾反彈—–吹咩!吹咩!

  71. 唔好嘈,買你怕,我要做好呢份工,送埋南丫島畀你。

  72. 唔想嘈,頂唔順,我要做個安公公,送埋我老婆畀你。

  73. 多謝盛惠, 唔敢要你個上等老婆, 我宣佈無條件投降, 道歉再加上立即賠償.

  74. 9月27日《家豪會客室》嘉賓: 陳貝瓊

  75. 民政事務局局長曾德成表示,舉行大型綜合運動會是全面提升城市的辦法之一。香港如今已成為國際都會,但仍有很多值得改善的地方,有很多可以提升的空間,市民也要求在不同的領域提升香港的生活質素,其中一個是體育。

  76. 叮噹﹗叮噹﹗
    有信……………….

  77. 新力量網絡昨日發表《○九至一○年度立法會評估報告》,就立法會的表決進行分析,回顧立法會議員在過去一個立法年度的工作表現。報告顯示,金融界議員李國寶於○九至一○年度,只出席了八成立法會會議,成為第二位出席率最低的議員,僅亞於繼續蟬聯、只出席了五成八會議的體育、演藝、文化及出版界霍震霆。

  78. 「鼠王芬」在122記名投票中, 投了32次棄權票.

  79. 有信, 大信封?

  80. 涼尾分明哲保身, 偷工減料.

  81. 言而無信,非君子。

  82. 你太后明日出巡密市, 所有雞瘟台烏合之眾要消失.

  83. 旱叔,生日快樂!

  84. 好喇,好喇,快啲開幕喇,好煩啊。

  85. 話明係聾長, 驚你聽唔到.

  86. 叮噹﹗叮噹﹗厘分協議書

  87. 叮噹! 叮噹! 情人的信.

  88. 在傷研傷, 我提議二五叔買斷雞籠唔再睇人面色.

  89. 二五係臨時工,冇話事權,只可辭職去療傷。

  90. 二五要睇老婆面色做雞台人

  91. 我話畀你哋聽,我唔係雞瘟病夫,我唔需要睇隻雞乸面色!

  92. 不吐不快, 二五係最懼内的住家阿伯.

  93. 快遞: 掟煲信

  94. 聽講話怕老婆會發達,我諗個貪錢公只係扮陰公。

  95. 好怕開會睇猩倒同舊時代電視啲老細面色

  96. 硫磺發承認漏報買賣物業

  97. 發達!其实我应该尽快拉埋天窗~$~

  98. 如果堅嘅, 二五已經做咗億萬富翁.

  99. 如果佢做咗億萬富翁,佢第一件事就快过大仔買無記!

  100. 二五太窮,買無記要九十億,二五至少要娶九十個惡二五婆先夠數。

  101. 49 歲的劉德華日前在灣仔會展舉行大型生日慶祝活動,跟千多名「華仔天地」會員慶祝生日,當天適逢華仔舊曆生日及他入行30周年紀念。

  102. 二五係窮D, 諗吓收購舊時代, 個陣佢就可以炒謝老細, 太后, 降叔, 唔畀大咪回歸, 同埋所有二五兩公婆唔happy D 仇人, 誅鋤異己.

  103. 一項調查顯示,去年香港擁有100萬美元流動資產的百萬富翁人數及財富總值,分別較前年增長超過1倍,增幅為全球之冠,但仍未恢復到金融海嘯前高峰期水平。

  104. 本來有外母同至暈大師做無間道(秘密任務), 裡應外合, 天依無縫,

  105. 二五腳頭超劣

  106. 球迷係你唯一可以信賴嘅舊聞快遞短訊

  107. 長痛不如短痛, 應該要離.

  108. 好怕睇到更年球迷啲面色

  109. 二五面色陰陰沉沉深灰色

  110. 太后最近動作多多,經常外訪,會唔會有新搞作?

  111. 長遠來說,短痛是不難做的決定。

  112. 太后流放一年, 國民經已遺忘她, 太后要親臨天下,
    收復你氏皇朝昔日威嚴.

  113. 太后搵奶粉錢

  114. 做自己不難, 做別人眼中的自己才難!

  115. 做二五不難, 做二五婆眼中的二五才難!

  116. 行政會議成員劉皇發遺漏向行會申報多項物業交易一事,續有新發展。就劉皇發或其家族有關連公司,被指曾在政府壓抑炒樓措施出台前後,以「摸貨」買賣物業獲利,同為行會成員的民建聯副主席劉江華昨在電台節目上指出,政府推出壓抑炒樓措施,作為行會成員、立法會議員及政府官員都應予以配合。

    民主黨副主席劉慧卿已去信特首曾蔭權,要求政府徹查事件,了解是否有人在事先得到重要資料而獲益,當局並應向公眾交代調查結果。

  117. 今年的諾貝爾和平獎下月8日揭盅,挪威諾貝爾研究院院長龍德斯塔德透露,中國副外長傅瑩早前訪問挪威時曾約見他,警告勿頒發和平獎給中國異見人士劉曉波。這是劉曉波今年獲提名和平獎後,首次有中國外交部官員直接向諾貝爾評審成員施壓。外交部發言人姜瑜昨稱,劉曉波因違反中國法律入獄,向他頒發和平獎,是違背諾獎原意。

  118. 球迷係你唯一可以信賴嘅頭條新聞

  119. 明天的黃公公

  120. 後天的黃BB

  121. 昨日的球迷

  122. 昨日的電台節目主持人

  123. 昨日的隱形契弟

  124. 金正日為了培養金正銀,在他14歲、1997那年,就讓金正銀以「朴銀」這個假名,進入瑞士一所公立學校就讀,受訪的麥凱羅,是金正銀在瑞士求學4年最好的朋友,金正銀就學期間並不起眼,就跟一般的青少年一樣,愛看成龍、007電影,也喜歡打電動,最愛美國職籃NBA。

  125. 行政會議召集人梁振英表示,本港在兩岸三地中的優勢是語言,以中文為母語,英文也普及,雖然英文水準不一定比台灣、內地或新加坡好,但肯定比台灣和內地普及,香港有着兩文三語的特色,把東西文化都結合起來。
    梁振英昨出席由亞太台商聯合總會和光華新聞文化中心舉辦世紀論壇。他提及香港作為英國殖民地時,政治相對寬鬆,社會上的表達較大膽,很多人敢寫、敢創作和敢話,也促進東西南北的融和。

  126. 太后話昨日好多人來朝聖, 好開心, 好感動.

  127. 劈不到的柴是濕的

  128. 有人送迷你被給太子

  129. 契弟話太后話昨日好多人來朝聖, 好開心, 好感動.

  130. 二五 =

  131. 日本最新研製「洗頭仔機器人」面世,洗髮機器人能提供洗髮與頭部按摩服務,屆時將為人們帶來更多方便。

  132. 紅眼症

  133. 據日本媒體報道,菅直人政府初步決定要公開中國漁船與日本巡邏船在釣魚島海域發生擦撞時的錄影帶。最快在明天召開的眾議院預算委員會之後的理事會上,朝野兩黨議員將要求政府公開錄影帶。預料日本法務省會決定將錄影帶提供給國會。

  134. 無痛


發表迴響

分類

