發文作者:kahoo | 一月 3, 2009

2009,牛

hny

2008過去,記得年頭時,人人講2008是好年,8字尾,2字頭,還不發過豬頭丙?我反斗性格作祟,刻意唱反調,惡搞說2008裡的 00 像眼淚,加上兩個圈組成的8,更多兩滴,變成一串長長的淚珠,08肯定不是笑中有淚而是一殼眼淚。

08埋單,成績表只能算是中下以下,歡笑掩蓋不了悲傷。想深一層,其實每一年都是這樣,怎會有由頭行運行到落腳趾尾的道理。2003的沙士,自認香港衰到貼地,悲觀到認為香港就此玩完。好彩惡運只是維持上半年,下半年如有奇蹟神助,香港人死唔去。先苦後甜,那點苦,也就不那麼難啃。不像08年,春節中國廣泛省份暴雪,五月川震,八月奧運沖了一下喜,到九月雷曼兄弟爆煲破產,先前的幸福戰勝逆境的自我良好感覺即時幻成假象。易發,易爆;易升,易挫;易借,易冇得還。

2009 又怎樣?中共建國六十大慶,撞埋六四整整二十周年,不是crossover,相信沒有人會傻到寄望中共認錯。09 不是49 不是89 也不是99 ,經歷08的跌宕,來年令人不能太多設想,不便奢望,不敢…… 牛。

陳也


Responses

  1. 特區會有好消息,浮雲曾估計會腳痛!

    祝各網友牛年行好運,萬事如意!!

  2. 如果牛年運程欠佳, 唔使去黃大仙進香參拜, 因為那裏正進行重建.

  3. 往事祗能回味:
    情人離別去 哭泣風雨間 無情夜冷風

    歌手:EVA L. 填詞:莫名 作曲:二五

    某年某月拂葉於加拿大某大學理科系,育有一女,性格剛烈,督信科學論證產物,理想力爭醫療私有化,其間回港遊蕩三數年,適逢護士美國潮,孤身犯險美國夢,遇人不熟,再遇警不熟,更受生豬肉之苦,挫折疊疊,空有一番大志龍圖,唯奈小女子弱不襟風,轉眼十多載,意氣躪跚,遂重踏加國發展,其間或許修讀B.S.W科係以增進人際關係,時今工作於ICU剛位,力與生命邊危病人共同進退,精神壓力無形之手若隱若現,無奈美國教授葉禮廷先生政治生涯生不逢時,雙沖相黑,舊怨新仇,情感為之一觸即發,小弟莫名,勸爾抬頭前看,萬像更新,唯奈積怨難捨,恩怨情仇,決戰於一月十六之期,肺苦之言,祈望珍重之!

  4. 更正:一月二十六之期。

  5. 牛在西方文化中是財富與力量的象徵,源於古埃及,依照《聖經.出埃及記》的記載,以色列人由於從埃及出奔不久,尚未擺脫從埃及耳濡目染的習俗,就利用黃金打造了金牛犢,當作耶和華上帝的形象來膜拜。

    牛在中國文化中是勤力的象徵。古代就有利用牛拉動耕犁以整地的應用,後來人們知道牛的力氣巨大,開始有各種不同的應用,從農耕、交通甚至軍事都廣泛運用。戰國時代的齊國還使用火牛陣,三國時代蜀伐魏的棧道運輸也曾用到牛。

    股票價格持續上升被稱為「牛市」,下跌稱「熊市」,因為牛象徵生產與增值,熊有「破壞者」與「威脅」的寓意。

    牛在印度教中被視為神聖的動物,因為早期恆河流域的農耕十分仰賴牛的力氣,牛糞也是很重要的肥料,牛代表了印度民族的生存與生機。

  6. 牛在西方文化中是財富與力量的象徵,源於古埃及,依照《聖經.出埃及記》的記載,以色列人由於從埃及出奔不久,尚未擺脫從埃及耳濡目染的習俗,就利用黃金打造了金牛犢,當作耶和華上帝的形象來膜拜。

    假若你老細失跡四十天,你又會怎呢?

  7. 喂!whoknows兄,依家咁嘅經濟環境,老細出糧前一日失跡都腳軟,何况仲話四+天。只有雞瘟例外,佢兩夫婦失跡十年都冇乜所謂,大家樂得耳根清靜!

  8. 新一年祝願雞瘟長做長有,生意興隆, 多多廣告, 人才仔仔。祝二五發財, 更加二五, 早生貴子, 勝過老大,擦鞋擦得出神入化, 唔靠外母循環再用更環保!

  9. 亞牛唔易做,隨時被人飛起, 騎牛搵馬,無訂企,等如花接濟。

  10. Schizophrenia精神分裂症

    總意就是脫離現實生活思維,幻像、幻聽、幻語在真實世界中。真真假假!何去何從!每一個專有名詞就可用上一個論題,病人醫得不好,後果不堪切想!要查考資科並非難事,又何須舞文賣墨呢!

  11. 狗牛異虎!兇掛!

  12. By: 足球迷 on January 4, 2009
    at 1:52 am

    其實,當時約三千五百年前,以色列人是走難的,在西乃山下等候神約十誡,十誡未到,人就跌倒,找亞倫大佬,捐出金器大造牛犢代替上主,午犢是當時民間風俗膜拜之神,因此四十日期變成在曠野四十年之久才進入迦南美地(現今巴勒斯旦地) ,牛的正意是辛勤,錯用就是哀哉!

  13. 肖牛者性格剛毅,實事求事,忠誠守信,但處事有時較主觀,給人感覺固執硬頸。

  14. 誠心樂作人間事, 俯首甘為孺子牛.

  15. 小童群益會的調查顯示,四川大地震成為兒童眼中去年十大新聞的首位。

    第二位為神七升空成功,為中國航天史揭開新一頁,第三位則為國產奶粉含三聚氰胺。

    調查在上月收回29000份問券,選出十則他們印象最深刻的新聞,並表達他們對事件的看法。

  16. 氰胺一號放假消失了,「公器私用」放小息., 耳朵清靜了.

  17. 中央贈港國家一級保護的瀕危史前動物─中華鱘,兼具預祝京奧舉辦成功及慶賀香港回歸十一周年的雙重意義,可是禍不單行,先後到港的十條中華鱘接二連三死去,如今死剩七條,當中兩條還染病,網民憂「香港有惡運」。

  18. 沒有25兩公婆, 其他的 DJ先有拓展機會.

  19. 丟中國人的臉
    請各位傳出去..!`比老伯一個公道..!`比人地知道我地要點做人..!!!!
    網上公開聲討!不要臉!人面獸心!請注意,照片上是3只狗!
    確實挺丟中國國人的臉。
    真他媽可恥!趕緊,能轉的都給我轉出去!
    面對這樣一位年邁,處於生活艱難的老者時,她們母女這樣做就沒有一點良心上的遣責嗎?
    這個就是那一對可惡的母女,大家看看它們的賊臉!一個模子刻出來的醜陋

    一名收破爛的老人不小心劃破了一年輕女子的牛仔褲,因拿不出對方要求的50元賠償,老人下跪十次。
      老人手裏只有8元零4毛

    面對這樣一位年邁,處於生活艱難的老者時,她們母女這樣做就沒有一點良心上的遣責嗎?

    當記者趕到德外大街高等教育出版社門口發現,一個穿灰色羽絨服的中年婦女正在推搡一名衣著破爛的老人,嘴裏喊著:趕緊賠錢!周圍 上百名路人圍觀。
     旁邊站著一名20歲左右的女子,藍色牛仔褲腿處被劃開了一條兩三釐米長的口子。被推搡的老人噙著淚水不停地懇求著,手裏捏著一 疊毛票,總共8元零4分。
     不就破一個小口子嗎,至於這樣為難人家嘛。看著下跪的老人,旁觀路人紛紛勸說得饒人處且饒人。面對路人的指責,中年婦女毫不在 意,堅決要讓老人賠錢。
     面對巨額賠償老人下跪.
     據瞭解,當時這對母女走到高等教育出版社附近的路口處,剛好老人騎三輪車拐彎,車上的鐵絲將年輕女子的褲子剮了一個小口。女子 的母親要求老人賠她50元。
    無奈之下,老人撲通一聲跪下,不想對方絲毫沒有反應,老人連續下跪十次。
      這一下把圍觀的群眾惹怒了,在附近大廈當保 安的武 先生憤怒地說:對待這樣一個年邁的老人,她們真是欺人太甚。說完,他將口袋裏的23元錢塞在老人手裏。
      記者試圖採訪這對母女時,該中年女子說:甭理她。
      路人為老人湊錢賠償.
      在老人懇求和解未果的情況下,中年婦女最終撥通110報警。5點50分左右,德外派出所的民警趕到現場進行調解,但該中年婦 女認為賠償的錢不夠,拒絕和解。這時,圍觀群眾自發掏出錢來,一元、兩元、十元……最後湊夠了50元。
      老人再次向圍觀群眾下跪,並不斷地說:謝謝,謝謝。中年女子拿到錢後,拉著女兒一聲不吭離開了。
      當時圍觀的群眾紛紛表示賠償50元的結果對老人不公平。民警也表示無奈,稱這是民事糾紛,他們只能充當調解人的角色
    請各位傳出去..!`比老伯一個公道..!`比人地知道我地要點做人..!!!

  20. As usual, I have no idea what ur story is about and what you’re deluding about this time. What I sure of is whether it is from reading or from life experience or from practice, I’ve had more experience in dealing with s-c-h-i-z-o-p-h-r-e-n-i-a than u do. Who on earth are you to name someone schizoid??? How dare you?! You can take away my license but u can never take away my experience from me and that says it.

    Whatever u’ve drawn on my life story without my consent is totally un-called for and unappreciated. I would not do the same to you likewise no matter what. Shame on you.

  21. 鬱悶兄,你嘅消息係唔係真架!最好"公器私用"放大假,唔係小息,農曆新年期間消失最理想,費事新年流流唔覺意聽到d令人討厭噪音,大吉利是!

  22. 我又講個指名道姓既故事比你聽丫,佢叫Jane Ng,中文名叫吳若玲,0係政府到,喉個老友大肚0個陣呃左佢份工黎做,然後雀巢鳩佔搶左佢個位,0甘都唔夠醜陋。

    佢專叫人老公同人老婆離婚,都唔夠醜陋。

    最醜陋既係佢專係對佢老母事無大小大呼小叫,等佢老母0係外人面前比佢鬧到七彩,imagine when no one is around. 我同佢0係屯門,我渣車,佢老母好心教路,哇~~~ 佢省到佢丫?!?!嚇死我!我去佢屋企,佢一樣係0甘對佢老母,你唔估顧佢感受都顧下我感受丫,佢老母唔尷介我尷介。我對個菲佣都唔會0甘惡呀!唔通佢日日都M???日日都stressed out?日日都PMS???

    0甘你話0甘醜陋既八婆唔死有咩用,要人put up with her ugliness.

    Talk about ugliness?!

  23. 拿,唔好話我曬law!你講既係事實既就講乜都得,指名道姓乜都得,唔係事實既佢先可以告你libel, defamation. Tell Jane Ng to sue me!

    你公開話人schizoid,佢唔係既就係誹謗!你城大無人教你??小心你既身份,講野要有分寸,唔好無左份工賴我!

  24. 唔好彩, 聽聞氰胺一號好似淨係消失一星期, 慌畀人攞咗佢地唯一嘅地頭.

  25. 仲有,我PC,但係唔好當我係Harper,佢都有野我唔alrite,黎如bail out,例如佢想改guilty until proven innocent,但係睇佢都唔慌得閒離得0甘多,no one is perfect, 佢幾唔好,0甘多個黨leader佢已經係最好0個件。我嚇大既,如果我死都唔驚,仲駛驚乜野?最多咪又係搵架 trailer謀殺我?你估佢地未試過咩?你問下我bobo? snow storm0係401返windsor,佢地迫我落田我都未x驚過。你想係路上謀殺我?個driver有幾老,有無跪地我就唔知喇~佢想謀殺埋我其他三個朋友同我個女我就知~

    哎~也~我唔知bobo有無hallucination忝~可能又係schizoid.

    哈哈哈~ bobo,打開口牌真過癮~ 話比佢地聽我靚唔靚~

  26. 出賣主人既人比出賣朋友既人更賤格

  27. 缺乏靈魂的人,不知羞恥為何物, 賣主求榮真係濕濕碎.

  28. EVA姐:

    首先,本人並沒有揭露閣下的私穩,全部資料都來自本網站閣下之手筆,或有些是邏輯性推測而矣,本人亦沒有直指閣下是失瘋症或精神分裂症或憂鬱症病人,本人由開始都是指向:人際關係並非以對錯為準則的暗意,今天的我是打倒昨天的我,而明天的科學理學智慧知識一定批判今天的知識是未臻至竟,這都表示人是要向前遠望,駕駛汽車就是這道埋,甚麼blue box也可預早防備,向遠看意思是攝影裡的中長短的廣角鏡,這是本人想表達人生道路理程裨,既然閣下嗤之以鼻,有一句道理是這樣形容生命裡的終極,惡人所盼望的是他最後一口呼出的氣!好人所盼望的是永恆價值,活水江河或死水一潭就讓閣下自選套餐,本人祗愛吃心境平靜,離惡近善,視惡人如糞土,不為惡人所激動氣息,亦不讓惡人入我思維,腦子化學元素不被其損,生病動氣又從何而來?閣下身處醫療區域,想亦深知腦裡能釋放各種因情緒而破壞的色素和化學元素,止痛就是其一的功能!祝君身心健康!

  29. 一個政治笑話:

    話說一少年在莫斯科紅場派傳單,遭公安即時拘捕,卻發現少年手中全是白紙,驚訝之際,少年解釋道:「我要講的,其實大家都知道了。」果然是無聲勝有聲!

  30. 果然是無聲勝有聲!

    這個無聲之前是真的付上很大的代價!

  31. 缺乏靈魂的人,不知羞恥為何物,

    執到羞恥當寶物!

  32. 出賣主人既人比出賣朋友既人更賤格

    動機是否一樣呢?同等罪!

  33. 25A瘟

    要講的,大家都知道了, 有聲勝無聲,

  34. 時候差唔多, 一年眨吓眼就過, 放過靚假, 搵吓工好過等沉船. 咁就叫先知先覺.

  35. 出賣主人係要謀朝篡位, 出賣朋友係要減少競爭者.

  36. 25公幾時可以一統天下? 牛年?

  37. 大事回顧中胡錦濤在日本被小孩子問到他為什麼做主席,胡回答:「我沒有想過做主席, 是全國人民選我出來的」。

  38. 難得糊塗君,怪之得尋晚發開口夢,話投咗胡主席一票,原來唔係發夢,胡主席話是全國人民選我出來的,估唔到偉大祖國民主發展速度仲快過劉翔!

  39. 25:「我沒有想過做台長, 是A瘟選我出來的」。

  40. 鬱悶兄,小弟想在兄台留言的最後一句再加上,是A瘟及全多倫多華人聽眾選我出來的。

  41. 足球迷兄:
    大陸人講野,信佢一成,雙眼失明,佢地話:煲呔曾係香港人選出黎嘅特首;立法會功能組別都係一種直選;奧運將會改善民主。呢啲野聽咗咪得啖苦笑囉。

  42. 我知道有位網友用『大陸人』代名,唔好意思,我唔係話緊你,我係指喺指中共啫。

  43. 餓狗搶屎兄:
    你話大陸人講野,信佢一成,雙眼失明,依家都唔知有幾多香港人失明,嚴重到醫管局要計劃準備開多50間眼科診所,失明少於50%病人,暫時要輪候至下屆選特首時才有眼科醫生睇。如果是所有市民一人一票普選特首,該計劃則取消。

  44. … 是廢柴同猩猩選我出來的。我係非常被動。

  45. 陳致中送扁書「窮得只剩下錢」?律師李勝雄送的

    http://www.rti.org.tw/News/NewsContentHome.aspx?t=1&NewsID=139118

  46. 《窮得只剩下錢》
    人生兩條路:「生活的幸福」不等於「生命的幸福」,兩樣幸福我們都需要。

      這是一本從「現實人生」切入,來帶到「生命信仰」的書,並以「生命的原則是追求幸福」為主軸,透過三個問題來貫穿整本書。這三個問題是:

    1. 人為什麼沒有平安?
    2. 人如何跳出無奈的困境?
    3. 人如何追求幸福的進深?

      書中以一連串人類核心的需求與省思,諸如「人性是什麼?人活著到底是為什麼?我是誰?人存在的終極意義是什麼?」,來帶出一套明確、簡單、清晰、具體可操作的「生命經營系統」。

      人生兩條路──生活的路與生命的路。生活的路追求食衣住行、功名富貴;生命的路追求平安喜樂、永恆的歸宿。我們這兩條路都要走。如果生活的路富有,而生命的路貧窮,則雖然豐衣足食卻不安空虛,這就掉入「窮得只剩下錢」的困境。這本書的價值在於為我們釐清這兩條路。

      關於如何走好生活的路,我們的社會在這方面的好書,非常普遍,但關於如何走好生命的路,卻較不普遍。而這本書不僅為我們釐清生活與生命的分際,還為我們清楚解說如何走好生命的路。為了自己的幸福,非常值得一讀。

      希望人人都能把握到真正的幸福,不要一生奮鬥下來,落得「只剩下帶不走的錢」,唯獨遺漏永不分離的「幸福的源頭」。

  47. 餓狗搶屎兄:
    今次大獲啦,只係信祖國網站半成,佢地話神17可以登陸火星,依家睇見碧咸件波衫變咗25号,連C朗都變埋25,早知係咁,不如信台長好過,最多嘥幾十文買支紅酒,係屋企飲到啤啤呼,好過依家隊隊波都有幾個25号。唉!都係要拜託專業嘅Eva 姐介紹位靠得住嘅眼科醫生。

  48. 甚麼blue box也可預早防備

    你做學者唸野睇野讀野都可以0甘唔全面?由 Day One我已經用DVP黎比喻0個條highway,你估係 401呀?
    唔係入curve就唔會睇唔到啦,唔係入Curve佢就唔會揀0係0個掉個box啦,唔係入curve就唔會過線都失控啦!我渣作廿年車,咪埋眼都識渣,駛你教?

    由多方面睇,你既學術理論,分析能力太令人失望。記住,唔識既,唔好認0力,先有人會尊重你。

  49. By: 秀才 on January 4, 2009
    at 2:24 pm

    幾賤格都唔賤格得過你,有人唔做,做件低等動物。人係有自尊同朋友既,只有低等動物先會有主人,仲可以大言不慚,狐假虎威。

  50. By: 足球迷 on January 5, 2009
    at 11:51 am

    睬你都傻,本姑娘不食人間煙火,佢地三個比驚人冼掛。為自己利益,用到你盡,然後出賣一個又一個朋友既人,佢善唔善,公道自在人心~

    講下閒話就會,出賣朋友要道致佢有乜損失0甘大鑊?!我一件都無!係都係你做初一,我做十五0!我不嬲出左名口密!唔同你!專係口賤跴人黎捧高自己,賤格係改唔到既,認左佢啦,jane ng!

  51. 無人羞恥得過一個賣友求榮,仲要大聲同人講係理所當然既貪錢精,你問一百個人,一百個人都話你賤格~

  52. 係吖,Eva 姐,我係第一百零一個人,我都係話佢賤格。

  53. A瘟台全台唔夠十五人, 佢地已經足夠代表所有多倫多聽眾對25嘅擁護, 廢柴係老幾.

  54. By: 足球迷 on January 5, 2009
    at 1:12 pm

    我是打後衛中堅的,大腳傳中比你,中鋒沖鋒陷阱你去博,一定要SC0RE,教練話無士哥,要換人!

  55. 廢柴係老幾

    老馮個仔!老馬!識途!兩兄弟!

  56. 唔係入curve就唔會睇唔到啦,唔係入Curve佢就唔會揀0係0個掉個box啦,唔係入curve就唔會過線都失控啦!我渣作廿年車,咪埋眼都識渣,駛你教?

    入內檔實死,夾死坐B0X,入外檔就有得跑!咪埋眼帶咪埋眼一定跌落屎抗崖!

  57. 嘩, 好似 Y2K 啱啱過啫, 但斬(眨) 吓眼又到2009牛年架嗱?! 咁雖然牛年仲未到, 都祝定各位:

    1. 日日有牛扒食
    2. 今年冇瘋牛症
    3. 「牛」精虎猛

    唔好意思, 真係諗唔到做牛有乜好, 所以冇得再祝喇!

  58. 祝窮牛晉升做台長!

  59. whoknows兄:
    啱啱今日收垃圾,久唔久要出去望一望,如果倒咗垃圾,要第一時間放番埋個Blue Box,費事大風吹咗出街俾人誤會就唔好啦!

    喂!你傳個波俾我,會不負所托去勁射,但如果對方守門員著藍衫25号,唔好意思,在下會驚到腳軟唔識踢波,就算教練唔主動換人,小弟都自動離場。

  60. 哈哈哈!睇見廢柴o個張年歷真係笑爆嘴!班友仔好似相打人咁樣,騎哩到極!唔知想打邊個?廢柴人物位置排名榜一眼就知!

  61. 足球迷兄:
    係唔係24+1號波衫冇人要呀?咁咪好嘥,攞返屋企抺地都冇人肯要?都係嗰兩公婆累事,Shit。

  62. 仲有,答漏左你個老人痴呆故事,有無鬼佬話比你聽,件事事發係0係消防局門口附近,即時有個見義容為既消防員走出黎,睇凊楚環境,了解情形後,係佢叫0個兩母女要報警,仲一直留低到報完警,知道佢兩母女安全先離開。

    老人?老人痴呆就有!估唔到城大水準低到如此,不準不實,妖言惑眾,比Jane Ng 更不堪~

  63. 餓狗搶屎兄:
    City果班垃圾佬真係麻煩,到依家仲未倒垃圾,搞到走出去望咗七次,怕Blue Box 出事嗎,今日好大風!

    件24+1号波衫入唔到屋架,皆因門口掛咗幅鐘馗畫像!

  64. 我都唔知點好,扭0太係好正常反應,唔高唔低,衝過去我驚會槓住家車,反車仲PK,我架日本tin box黎咋,肯定斷頸即香,如果個box飛過對頭,撞到對頭都係一樣人地危險。

    好大命,當時埠仔無traffic, 如果係DVP,行成100km/hr, 幾十車連環相撞啦,你今日會見唔到我喇。

    其實係咪衝好d呢??有無insurance知道?係咪槓住架?無車咪由佢飛囉~

  65. 好感動,呢個世界仲有101人同消防員坐陣。垃圾由佢囉,我住二樓都聞唔到0既,係阻住下面d人做生意唶,我格離鬼佬d cardboard積哂雪,都無人pick up。即係係city衰格,唔關我事啦。

  66. 其實揸車使乜怕Tailgating吖,大城市前前後後梗有車架喇,想冇其他車除非搬去山卡喇住,或者移民去月球,包你孤獨上路,或者問吓獨孤求炳有冇經驗。

    我揸車就好多時都係睇前,間唔中望吓後,其實好少理後面,話之你Tailgating又好,橫掂我架錢七,最好你同我kiss,我都唔知幾想換車。

    成日發白日夢,如果中649,出返架Hummer H2揸吓,哼哼,你班友仔玩野啦,試吓架King of road你就知味道。

    冬天落雪,有得十寸八寸雪,你就知道4WD有幾好,有冇試過DVP北上,遇啱落大雪,嗰種場面,直頭嚇死人,最慘係後輪驅動嘅車,好似Jaguar,Benz,直情行唔郁,好似條魚咁,片吓左、片吓右,西裝友都要落地推車,最後都係冇乎,只好擺街,其實遇啱咁嘅天時,不如租酒店住返晚,等鏟乾淨雪先返屋企好過,因為塞車塞到傻,明明半個鐘頭車程,行出三四個鐘,忍尿都忍死。

  67. 窮牛: 唔好靠害, 25婆會呷佢乾醋, 容乜易會被人請食有情雞.

  68. 佢幾小氣架!

  69. A瘟節目內容, 好有六十代懷舊老餅feel.

  70. 你叫沙皮唔好睬佢,佢一定留人羅料,0甘就要睇你同沙皮有幾多交情!仲有,你叫牛同我發散話比我屋企人聽,Eva話係朋友既就既唔好q睬佢兩條25,凈係同牛玩monopoly,呢個人情我還返比你!

  71. 唔知你講乜撚.

  72. 如果25婆真係咁小器, 25公生活會好難過, 佢仲有可能會係畏25婆如虎.

  73. Vivian終於成婚, 好cheap.

  74. A瘟以一年時間已經破咗幾項電台紀錄:
    1. 最有效率:15人左右可以頂到有些過百人的電台,你話效率之高,無人能及。
    2. 最有人氣:台長及著名藝人被網民經常提及,見"網"率之高,誰與爭鋒?
    3. 最環保節目:節目可以循環再用多次,環保署都讚不絕口,其他電台拍馬都追唔到!
    如有其他破紀錄項目,請各網友自行加上,謝謝!

  75. 仲有可能會25佢老公添!

  76. 25佢老公就唔會,佢咁高貴,最多夾埋大契,整煲杰嘢比佢老公嘆吓就會!

  77. 前車可鑑

  78. 25兩公婆廣播佔有率係最高, 每幾分鐘就聽到佢地兩把聲, 好重復, 勁悶.

  79. 每幾分鐘就聽到佢地兩把聲, 容乜易一年唔夠就破埋Uncle Ray做咗幾十年嘅播音時間最長紀錄。真係唔到你地唔服!佩服!佩服!

  80. 25公婆係壟斷廣播時間, 淨係畀佢兩個搵銀, 唔明白廢柴點解咁廢.

  81. A-1 may come to an end in 2,009.

  82. A瘟同廢柴有可能喺牛年合併, 縮皮減低開支.

  83. By: 足球迷 on January 5, 2009
    at 2:38 pm

    勁射就變成硬碰硬,一定要腳背尾趾拉西,等二五企定定撲個空!

  84. 估唔到城大水準低到如此

    水準底好過無水準亂口咆哮!

  85. By: 足球迷 on January 5, 2009
    at 2:38 pm

    仲有,小心撻Q!

  86. whoknows兄,你有所不知,著黃衫25号嘅龍門,古惑到唔駛恨,腳趾尾拉西都冇用,一定要收買佢個中堅做25,等佢自己擺烏龍才有波入,對住d咁衰格嘅對手,冇哂體育精神都要做一次啦!

  87. 妖言惑眾,比Jane Ng 更不堪~

    亞水識Jane Ng,閣下是自問自答,千祈唔好變成中度心理失調!戇居噏風!

  88. 祝賀《不眠的星夜》十個月大! 邦, 請繼續播多D好歌, 講多D好故事比我地聽, 多謝晒!

  89. By: 足球迷 on January 5, 2009
    at 11:34 pm

    但係有隻蠢大水牛做中堅,佢睇唔到野,二五成日比草牛牛食,無符!

  90. 語無倫次係度亂咁吠

  91. 費海提可以學下白高敦(警告銀行唔借錢就將佢國有化),銀行唔借錢,咪買一間銀行25%股權,做大股東囉,但唔駛國有化住。如果大股東話唔到事咪國有化,遲啲再私有化。銀行開咗新股,有資金,都唔做,講乜都冇用。

  92. 我渣作廿年車,咪埋眼都識渣,駛你教?

    拿!妳又自爆十年前一枝花!今年是山花!再十年是啤啤TW0無花!六十是膠花!七十就眼花花!八十就菊花!九十就瓜瓜叫!若能有一百就笑傻出賓!

  93. whoknows兄,睇嚟呢場波都係輸實,又唔敢收買球証,黃衫軍又古惑,又唔知有冇收買我d隊友做內奸,都係返港揾嘢做好啦!最多以後唔同黃衫軍交手,呢班波仲勁過曼聯,怕Q咗佢咯!

  94. By: 足球迷 on January 6, 2009
    at 12:22 am

    收買EVA姊跑一個圈!有人打架!擇日重賽!!

  95. whoknows兄,幾大都唔制,拒絕再派隊出場,唔做球員,寕願返城大,就算做校役都無所謂,費事日日同黃衫軍扭六壬,又怕聽到高八度嘅雞仔聲。

  96. 嘩!嘩!嘩!勁料!

    女童兩塊肉疑被當火鍋吃
    http://www.nownews.com/2009/01/06/162-2390775.htm

  97. whoknows兄,點敢收買Eva姐,在下同佢有共同敵人,就係25集團(其中包括Jane Ng),其實你地識唔識此位阿姐,當初我仲以為佢係多倫多名人,25夫婦d老友或城大教授,唔識又唔敢問,怕你地話我只識踢波,乜嘢名人都唔識!

  98. Jane Ng 我就唔知, Jane 夾 Finch 我就知, 咪第日集團執咗笠之後25住既地方囉.

  99. 25公有云: 「我係天下無敵A瘟, 但係怕老婆先會核凸.」

  100. By: 足球迷 on January 6, 2009
    at 1:03 am

    近來新人崛起,一代不如一代,乜都講潮爆,以前就話唔好感寸,老土,現在!咩咩聲!踢波又腳軟!我唸並非城大土產,可能是樹仁DFRIEND,成日講科證,或者來自科大,小弟無知!新腳法(髮)!一定係新法女!有無人知25仔的來源?黑社會人仕!好惡!

  101. 「我們今天在婚姻監護人見證下宣誓結婚了!」這是44歲倪震與41歲周慧敏這對經歷20年風雨的伴侶,昨天在家中註冊後發放給傳媒的3張照片與一句說話,「執子之手、與子偕老」,看到玉女掌門人周慧敏望着一生中最愛的倪震,如此心醉的表情,周慧敏的確尋覓到一生的幸福之源,只能對她送上「祝福」。兩人在大約20名摯友見證下結成夫妻,倪震含淚發誓一心一意只對周慧敏好,無論今後生老病死都甘苦與共,令周慧敏感動得熱淚盈眶,表示願意嫁這位一生的最愛。(明報專訊)

    祝願倪震沒有一年之癢.

  102. 風雨同路!相思風雨中!相曾何必曾相識!爛泥!半斤八兩!前程錦繡!太多太多的二十年心碎之歌!

  103. 水準底好過無水準亂口咆哮!

    Both well demonstrated by yourself! Thank you! lol

  104. By: 足球迷 on January 6, 2009
    at 1:03 am

    Let him be. Ignorance is a bliss.

  105. 仲有可能會25佢老公添!

    點會呀?25公成家對佢0甘有利用價值,佢點會捨得我地呀?呢條姣婆唔做痴頭網,仲做得d乜?

  106. By: 關你叉事衣華 on January 5, 2009
    at 7:04 pm

    識渣你,我屋企人個個話關我事就得喇!仲有,我屋企無人York既,只有UT, Ryerson。

  107. 拿,Eva大師請你地睇牛年性格,邊個真,邊個假,睇下朋友係唔係要黎出賣。

  108. 倪震的一月之癢是不治之症.

  109. 識渣你,我屋企人個個話關我事就得喇!仲有,我屋企無人York既,只有UT, Ryerson。

    此人無讀書,特別是人類學和心理學!

  110. 拿,Eva大師請你地睇牛年性格,邊個真,邊個假,睇下朋友係唔係要黎出賣。

    前塵往事,真真假假,發生的事實是不能改變,勸你改,又話人百樣痴!吹下水,你又當真,講真話你又話你至叻,你日日都話看今天,本人就永遠看明天,你都識講渣車有彎轉,死估估!用多D butterfly needle 可能痛少D,下壓太高隨時爆!

  111. 我凈係知有707數學事件簿,現眼報學,同發瘟學。

  112. 唉~你又囈語d咩?快d去搵周公啦。。。我唔玩0個家野0架~ 我唔肯玩丫~ 你搵個好d reference啦唔該~

  113. 打針痛係隻葯既問題,有d antibiotic你唔媾浠佢,係好難打,緊係痛死人啦。

  114. 不如你去BC搵我d姊妹教下你,等你唔好乜都十下十下啦。

  115. 你up乜無所謂,因為我一早已經睇到你成日亂up,知d又唔知d,人講乜你信乜,但係你亂up 教壞d 細路就唔好啦。搵個好少少既reference係好重要,資料要第一手先好。

  116. 你幾時見下壓高,上壓唔高 or vice versa 0架哩?唉~ 唸0下~

  117. 你精神失調指數好狗高!冇料到,多管閒事,不如讀多啲書!

  118. 咩?家陣比人督爆發爛渣呀?你問一百個阿婆阿伯,一百個阿婆阿伯都凈係會記得個上壓,你讀屎片啦。得閒去海洋公園拍烏蠅啦,Mr. Butterfly~ Stupid~

  119. 仲有,邊間醫院protocol會係跟下壓0架???城大開0架???

  120. 不斷暴露醜態果個係你呀!白癡婆賤種生滋狗乸!响呢度發爛咋!去維園搵阿伯一齊研究屎片啦!

  121. 諗落多年前係維園打波個陣,有條八婆係到打太極,厭啲0靚仔玩阻住晒佢地頭,係到罵人恰細老,似老賣老,自稱教師仲有護士,扔書包,認叻.估唔到多年後今次又重遇!我呸!

  122. 你係邊間醫院到做院長,院長?我估你真係可以入得青山不過青山都唔知收唔收!

  123. 查小欣: 倪震與倪匡的風流有別

    http://paper.wenweipo.com/2009/01/07/CF0901070006.htm

  124. 農曆春節近了,大陸不少飯店推出預訂年夜飯的服務。貴州紅花崗區一家飯店最近打出了預訂年夜飯的廣告,其中,一桌標價八萬八千八百八十八元人民幣的年夜飯堪稱天價;而這則天價年夜飯的廣告打在飯店大門上方,也引來不少過往路人紛紛駐足觀看。

    據了解,飯店推出的這桌超高檔年夜飯,不但有鮑魚、魚翅、燕窩等各種名貴菜,飯店還把它訂名為「宮廷御宴」。

    飯店一位謝姓負責人說,以他的經驗指出,豪華年夜飯一直是有市場需求的,但謝姓負責人說,到目前,還沒有人預訂這桌天價年夜飯,倒是有十多人已訂下了二萬多元一桌的年夜飯。

  125. 費海提如果真係再tax cut,唔可以permanent,整個兩年 tax cut,兩年後睇下有冇需要繼續,如果睇返boxing day購物量上升嘅原因,income tax cut is not nescessary,係減價戰度,個競爭係重點,價錢下調,應該cut coparate tax。GST同PST要同時 cut 嘅作用先大,global insight個經濟師高消費品全免GST單面就作用唔夠。不如諗下GM有冇出慳油或環保SUV,買指定series or model有得慳PST and GST,再勁啲可以減少少income tax 。

  126. 沒有25的日子, 耳朵清靜得多, 阿彌陀佛.

  127. By: 關你叉事衣華 on January 6, 2009
    at 4:45 pm
    你聽執啦,發爛渣台~ 低B~ 邊度有0甘多你d 0甘低b既人聽你丫,你唔執先怪~ 我有講得唔0岩既咪告我囉,爛坦~

  128. 其他DJ仲開心啲, 疏乎啲.

  129. 獻給周慧敏:

    是緣是債是場夢 – 劉錫明

    是緣是債是場夢 夢迷夢醒都心痛
    纏纏綿綿愛過 迷迷糊糊痛過
    冷冷暖暖多少春與冬

    被迷被騙被愚弄 被纏被拾都傷痛
    來來回回試過 浮浮沉沉怒過
    進進退退回頭夢已空

  130. 我知道誰 是幕後黑手 and佢背景

  131. EVA 姐:
    首先表明,本人就是本人,永不用爛口說話和文字,可以看看本人所寫任何一次如有爛口之言,絕對認衰仔,其實以下壓的普通正常血管張力指數以比喻死左都霧霧查做人的道理,並非真的講健康指數!真真假假就是閱讀時的個中生活通理的交通,不然做人就好悶了!假如1十1=3一定是要看你的反應,並不是我白痴!溝通是要時間,有時看理要用反合性的原則!負面有時用在教訓!

  132. EVA 姐:

    看看,本人或又白痴多一次,講正經!請往網頁看看,生命多奇妙!本人是絕對尊重生命,在網上交談請放鬆些,因為實在太近,又是可以太遠,生命、生活、活得精彩是自已,不是他!她!你!妳!本人的網頁亦有此片斷,不便公開!以表示本人的選用材料一、二而矣!再說一聲,網上交談,目的是得啖笑!高興下,不介懷!本人在加亦有三十年,大妳少許,老矣!身邊勝在人多,由醫療至飲食至電機至機械工程或電腦專業朋友都有,並非作大,要用資科實在電話一個,可以話事事通,看醫生不要等已經是好好優待,少些敵人是好的!祝身心健康!表示一些,祗為公平!道嫌!

    http://www.godtube.com/view_video.php?viewkey=2271a529da2f749154fc

  133. 我凈係知有707數學事件簿,現眼報學,同發瘟學。

    其實,世界上最等同99.9%的第一位準確度的就是數學!沒有0至1的存在,甚麼都成大亂!發現者實在醒人!數學之父!是誰?其它的學!得啖笑學!又一天!
    既然妳講得出打針痛的原理和方法,你是RN!沒錯的!還妳一個公道!血壓亦分收縮及放鬆期,心臟的動作而產生高低壓的演變,目前用聽筒是最準的,很多都用連續數次自動測試機作為平均值觀察!都係個句,情緒是影響一個人的內分泌,這是極為至害!放鬆些!得啖笑!

  134. 0至1的存在

    訂正 0至9的存在

  135. 高等法院合議庭在7日中午,駁回前總統陳水扁對二度遭押的抗告。高院幾乎完全採用台北地院審判長蔡守訓的理由,再加上陳水扁所犯是5年以上重罪,有逃亡串證之虞,因此最後裁定駁回,陳水扁不得再就羈押部分提出抗告;據傳,陳水扁在得知消息之後,心情就很不好。

    高院法官裁定的結果,讓陳水扁恐怕沒辦法回家和家人共度農曆新年。高等法院發言人溫耀源指出,「若非羈押,且難進行後續的審判以及將來的執行,尤其以被告有湮滅、偽造證據,湮滅、變造證據,勾串共犯跟證人之虞,顯然無法用具保或是限制住居的方式,取代羈押的執行。」

  136. 立法會辯論取消功能界別議席期間,社民連三名議員多次斥罵內地事務局局長林瑞麟,他們被逐離場。

  137. http://cosmos.bcst.yahoo.com/up/player/popup/index.php?rn=222561&cl=11423117&ch=1329521
    經常發生嘅事,估唔到紐芬蘭有議員提出動議,值得留意。

  138. By: 青天葵的原身(不會用粗言穢語的) on January 7, 2009
    at 10:38 am

    其一個方法是派出二名店員在龍尾和中間作交通守望台!不準派隊等同生意收檔!(在商言商!)其二設安全欄走道!(人身安全)
    如此,麥記也被禁之列!此議員提案不足!

  139. 我知道誰 是幕後黑手 and佢背景

    就是"黑手"!不然就是正人君子或淑女!

  140. 你周日都九唔答八,up完又話講笑。年中都push 一百幾廿次lasix,無咩好拗。

    我唔係ICU nurse, 你又亂0甘interpret喇,但係我同佢地一齊上過堂,知佢地識d乜我唔識。我又唔係RN,個牌0甘貴,我比唔起。

    707,333係升中試練習簿,點可以唔記得呀。

  141. http://hk.youtube.com/watch?v=jQUkJkv5m8s

    社民連議員斥罵林瑞麟被逐

    (明報)1月7日 星期三 21:50

    立法會 辯論取消功能界別議席期間,社民連三名議員多次斥罵內地事務局局長林瑞麟 ,他們被逐離場。

    政制及內地事務局局長林瑞麟說,功能組別的存廢問題,應該由2017年經普選產生、有 民意支持的行政長官處理最為恰當。不希望香港社會繼續就時段問題,繼續爭拗。

    在林瑞麟在總結時,黃毓民、梁國雄和陳偉業先後突然站起來斥罵林瑞麟,其中梁國雄走到 林瑞麟面前,主席曾鈺成在勸止無效後,下令三人離開議事廳。(即時新聞)

  142. who knows who is 黑手!

  143. 聽聞有人斥罵林公公係契弟, 引致被逐離場.

    「省」得好!

  144. Tim Hortons can charge all car-owners a double-double surcharge for using the drive-thrus to buy their coffee, that is every coffee will cost double. This will cut down the traffic significantly.

  145. 林公公瑞麟公公個樣好惡搞

  146. 沒有抗爭,那有改變!
    支持社民連繼續為弱勢社群揚聲!!

  147. 林公公重衰過王振,魏忠賢!可惜沒有尚方宝劍,否則一定手刃呢個林太監!

  148. 林公公

    正契弟

  149. 曾鈺成議員, GBS, JP 正契弟

  150. 情緒病正確的理解及分類
    情緒病 正確的理解

    其實,情緒病跟其他生理疾病如高血壓,糖尿病等相似,都是身體機能失調(包括由情緒病引致的腦部血清素失調),再加上環境因素而產生的疾病。
    發病原因: 腦部化學傳遞物質失去平衡

    誘發因素: 壓力,不快的經歷和其他的環境因素
    病癥: 失眠、頭痛 、疲倦、煩燥和失落等

    藥物治療作用:認知行為治療
    心理教育治療:調節腦部化學傳遞物質平衡

    療程:一年或以上
    處理不當時…令身體疾病惡化,工作能力減低,為患者帶來困擾,甚至出現自殘行為等。

    情緒病的分類:

    經常焦慮症(Generalized Anxiety Disorder)

    主要症狀:
    大部份時間對各方面的事情均有難以控制的憂慮

    其他症狀:
    身體:肌肉緊張、失眠、多手汗、心跳、容易疲倦等

  151. 驚恐症(Panic Disorder)

    主要症狀:
    多次突然間感到害怕或不安,在大約10分鐘內到達最嚴重的程度;並有以下最少4項症狀:
    身體: 心跳加速、–出汗、發抖、–呼吸困難、胸口不適、作悶/噁心、–頭暈、–發冷/發熱

  152. 社交焦慮症(Social Anxiety Disorder)

    主要症狀:
    持續害怕出席社交合,擔心會有醜態而引發的焦慮症狀

    其他病徵:
    逃避社交活動
    明白害怕是不合理的,但卻不能克服

  153. 強迫症(Obsessive Compulsive Disorder)

    患者有強烈的強迫思想及/或強迫行為主要症狀

    強迫思想:
    出現持續而不合理的強迫思想(例如:手很骯髒、門窗未鎖好)、影像,令患者十分憂慮

    強迫性行為:
    強迫自己不斷重複某些行為

  154. 創傷後情緒病(Post-Traumatic Stress Disorder)

    經歷一些對生命構成威脅或身體嚴重受到傷害的可怕事件後,感到很驚慌及悲痛。

    主要症狀
    經常想起/夢見創傷事件
    感到十分痛苦、害怕或無助

    面對創傷事件的相關情境時會有強烈的生理及心理反應
    極力逃避與事件有關的記憶、感受或人物

    驚覺性過高,難以鬆弛等

    其他症狀:
    失眠
    頭痛
    對前景感到悲觀

  155. 抑鬱症 (Depression)

    主要症狀

    感到情緒低落
    –對大部份事情失去興趣或動力

    其他病徵 :
    食慾/體重明顯改變、失眠/貪睡、疲倦、行為遲鈍、日常活動明顯減少等

  156. 對與錯!平面圖而矣!何須介懷!衰得起!才是克己一大勝利!

  157. who knows who is 黑手!

    黑手自己!

  158. 荷爾蒙失調症狀:扮專家,認屎認屁,失去自我控制能力,煸風點火,虛擬朋友、敵人,踩低人地跆高自己,想像力豐富但無人明白,感受到高處不升寒的感覺

    解決辦法:繼續扮專家,認屎認屁,今日請你食糖,明日請你食屎,建立自我優越感,別人不夠資格明白我的想法所以我行我素、不理其他人感受、自我安慰

  159. http://hk.youtube.com/watch?v=OIuf_r4lA3s

    社民連 3 子被逐出立會議事廳 @ ONTV 2009-01-07

  160. http://hk.youtube.com/watch?v=FrBcYB36dHw

    梁國雄-長毛〝寧入監牢〞誓爭2012雙普選2009年1月7日

    http://hk.youtube.com/watch?v=tycGNHlKmOM

    黃毓民-毓民〝怒火中燒〞怒罵議會中的廢柴議員高官2009年1月7日

  161. You need more information? I have a book full of those symptoms for YOU.

  162. 唉!睇完李慕華網友提供youtube片段,感覺上很失落,以前支持的民主黨及公民黨已經變了質,好像不同招牌的民建聯,去年呼喚在港親友支持社民連,尤以某區支持亞陶而不支持袋巾梁,而被校友會兄弟有所微言,現在看見社民連三子在立法會的表現,不畏強權地為不平事件力爭,覺得去年隔洋為社民連助選是"對"的。

  163. Again, you need to prove urself a winner in order to win . Been there, done that. Talk is cheap, esp when you are no expert and you don’t know what you’re talking about.

  164. I would love to be diagnosed as such so I can claim disability. U have a psychiatrist that would certify me? lol If not, u better take it back.

  165. 其實25婆有咁好學歷,又識講幾國言語,又識寫文章,品味奇高,重有CK姐照住,駛乜屈就係雞瘟,一於跳槽去主流傳媒,做首席華人主播,咪仲賺得多,駛鬼係雞瘟一人扮演幾個角色,日講夜講咁辛苦!

  166. 冒牌精神科專家分分鐘判錯症害死人.

  167. 呢度越來越令人望而生厭,兩大污染源頭:精神分裂、24+1

  168. 黃毓民 — 美加楝篤串
    喪轟插爆光頭頂十九才子契弟陶傑

  169. 毓民、陶傑文采相若,各有所長,莫非文人相輕,自古而然?

  170. 文無第一,武無第二,球場上無人認屎波,舞場上無人認衰仔。

  171. 足球迷:
    我係屎波唔怕認,著大冧巴做後備;好波之人打前鋒,濕手巾死扭;屎波之人打後衛,鏟到飛起,因為冇球證,幾矛都唔會罰出場。

  172. 餓狗搶屎兄,以前有位屎波上司,自認好波之人,一定要做主力,霸住中場中個位,奉旨斷纜,贏波領功,輸波就媽义d後防,搞到人神共憤,有位好波同事(男姓,唔係OL),曾拒絕出場,搞到幾無癮,差d要上Headquarter講數咁滯,為咗踢幾場友誼波,搞到大家面左左,真無謂!

  173. 足球迷,以前就輸贏睇得好重要,後來就睇化咗,輸贏冇問題,當出身汗,對身體有益。

  174. 陶才子差好多, 佢時時要抽毓民水. 唔係點解毓民成日叫佢KT.

  175. 毓民叫陶傑仆街,又點足以證明文采稍高?

  176. 公眾人物被人評頭品足,邊係抽水吖,應該係互相提攜,各取所需。

  177. By: 華大夫 on January 7, 2009
    at 3:09 pm

    以上的資科並非在下的,不過看到而paste給大家看看和反應!本人沒有指明道姓的以此為話題論據,何必太緊張呢!網站如下,要留言就在此網首留言!本人並沒有扮專家!資料分享而矣!

    http://www2.meoow.net/viewthread.php?tid=24018&page=1&authorid=6076

  178. 公眾人物俾人抽水,係好事,如果你唔係當紅當旺,揾亞茂去抽你水,又唔見d人依家去抽吓菜菜子水!

  179. 《我蠢》

    國文老師在講台上很有表情地為大家讀了一首題為「臥春」的詩, 要大家寫在筆記本上:

    《臥春》
    暗梅幽聞花,臥枝傷恨底。遙聞臥似水,易透達春綠。岸似綠,岸似透綠,岸似透黛綠。

    沒想到一位同學的筆記竟然是這樣寫的:
    《我蠢》
    俺沒有文化,我智商很低。要問我是誰,一頭大蠢驢。俺是驢,俺是頭驢,俺是頭呆驢。

  180. 唔抽菜菜子水可能另有原因,除非係性飢渴啫,大佬,點抽得落手呀?

  181. http://hk.youtube.com/watch?v=u_FT-xcsGc4&feature=channel_page

    社民連三子怒罵林瑞麟被逐完全版 @ 立會例會 (2009-01-07)

    http://hk.youtube.com/watch?v=M-L35_8TJeo&feature=channel_page

    毓民 – 放棄 2012 雙普選的泛民等同民建聯 @ 立會例會 (2009-01-07)

  182. 餓狗搶兄,唔怪之得咁多去抽亞嬌水啦!明白哂。

  183. By: evaleung on January 7, 2009
    at 5:31 pm

    Sister Eva

    假若要攻擊閣下,又何須文字客氣!請再翻看以往在下任何POST的內容,很多不同見解,內容根本沒有insulting成份!文筆的交流,可以絕對的不認同,就算外國人最介意的一個英文:stupid本人都沒有用上,間接性的揶喻是有的,既然是文鬥,我想諷刺揶喻是可以接受的,講真一句,假若在這網上常花多時間的無事交流,絕大多數討論者不是expert in 話題,專家根本連食飯都無時無候,何來時間出現此處?講個比喻,假若有人話鼻兩側面骨痛,頭額微痛,我會話可能是sinus,這個人表達的意見,我想沒有問題,但你有權不認同,這是個人自由,這並不表示我是專家。
    這兒祗是天南地北任君訴,又何需顧及磁場在何方?最重要的閣下也層經提過是"不可有羞辱性使嘔吐的文字"出現,whoknows莫明 。勝負根本沒有意思,以上次賭博為題,我主見是守而攻,以餓先生為題,本人都用挪喻方法,沒有一句是粗言反撲,那何來一定要勝呢?看一幅清明上河圖也要看全景,祇有一部份,或許是偏見!我係不吃糖的!

    請妳觀看這幅"清明上河圖" enjoy it!

    http://s661tang.myweb.hinet.net/river.htm

  184. 不同的觀看:

    請妳觀看這幅”清明上河圖” enjoy it

    http://www.npm.gov.tw/exh96/orientation/flash_4/index.html

  185. 清明上河圖 youtube 版看

  186. 林x公公柒到冇朋友

  187. 嬰屍疑被當垃圾 警堆田區尋屍

    雖然東區醫院否認員工用屍袋盛載屍體,但警方初步不排除嬰屍被人用黑膠袋盛載當作垃圾棄掉….

    周一嶽對遺失屍體極度遺憾

    周一嶽柒到冇朋友

  188. 嬰屍疑被當垃圾 警堆田區尋屍

    雖然東區醫院否認員工用屍袋盛載屍體,但警方初步不排除嬰屍被人用黑膠袋盛載當作垃圾棄掉….

    周一嶽對遺失屍體極度遺憾

    周一嶽柒到冇朋友

  189. 一個笑話!

    兩秒內從0-100的東西

    http://yes.nctu.edu.tw/www/Exchange/AfterHour/Joke/2Seconds/2Seconds.htm

  190. By: 李慕華. on January 8, 2009
    at 1:05 am

    官樣人治!前途暗淡!時間是唯一的武器!一百年?二百年?五千年都等得,等等等李克勤!

  191. 家豪不用再浪費時間思考標題。只要用25或自由廢話為標題就夠了。這post就自然會成為命中率最高的熱門網站。

  192. 或林公公

  193. By: 餓狗搶屎 on January 7, 2009
    at 8:44 pm

    你啲口吻好似周一嶽。

  194. 我啲口吻似周一鑊?得叨光寵;周一鑊啲口吻似我?大檸樂!

  195. 足球迷兄,嬌姐俾人一鋪抽乾水,暫時人氣低迷,回唔回到氣都未知;菜菜子回唔回到朝,就要睇亞爺嗒唔嗒佢糖。

  196. 十九才子似一個營業員, 日日要抽名人水, 博出位, 先可以引人注意, 唔係自己就好滯銷.

  197. 19才子亞視雙對論做一星期被腰斬, 就知道佢幾唔受歡迎.

  198. I have read enough opinions of yours on various topics including your schizoid theory. I really do not care what your references think. You might have 10 different MDs from all directions telling you what a schizoid is and how he/she behaves, yet it takes only 1 psychiatrist to leglize the diagnosis.

    My conclusion is already drawn on you and you will not be flattered.

  199. 其實25婆有咁好學歷

    I will be the first one to boo. lol You don’t even see any local celebrities with an accent on Pearl; let alone here in Canada. You have waaaayyyyyy overrated her.

  200. 毓民、陶傑出身背景各有不同,一個留台深造,一個赴英學習,兩人均曾從事新聞界,學富五車,才高八斗。毓民精通古文中史,熟悉兩岸三地;陶傑中英文俱佳,歐美政治文化觀察入微,評論時事有其獨特之處。毓民放下身段,投身政界,鞭撻權貴,為低下層發聲,令人肅然起敬;我雖然亦為其粉絲,但對毓民批評泛民有些過火,及對蘋果過激,則有所保留。

    雙對論之敗,非陶傑一人之過,製作有問題;光明頂不是很成功嗎?

  201. 哎呀!睇睇吓,25男女好似有上面講嘅症狀!

  202. By: evaleung on January 8, 2009
    at 10:19 am

    if,閣下平心靜氣的讀回由政治風波、美國人、身邊的賣友求財、工作、搶人身邊人,本人祗覺得前望總是往後記的生活安日些,或許閣下不同意本人的看法,事實如此,這些事情亦不是本人生按白造,祗不過是對事分析,每次,當去到太激的時候,本人會放下堅持,並不是心理不平衡,道歉以平息氣怒,要玩實在太容易,何須一擔沙糖一擔廢物,我的總意堅持人生要活向前,舊事已過,讓舊事咩在背上,根本傷痕纍纍,何苦!人生的路程,我有得罪很多人,亦被人得罪,我相信這是人生學習經驗,並非永記心中,妳仇恨或怒罵他或她,現實就是她(他)們根本感覺不到,受害的始終是自己,或許這分析是白痴,見識上有錯並不是白痴!最多是扮晒野一流之輩,思維上被綁才是白痴,認同不認同無傷大雅,忠言是逆耳,放心,我不再與妳堅持,或許日日對著醫生,沒有痴都變成痴!我並不是為妳的對頭說好,不放過得罪你的人,等如自我的綁手綁腳!這道理或許妳不認同,下一代是有樣學樣的,仇恨的伊斯蘭教就是從小長大這氣氛之下的結果,在他們是對的,因為生長在單一道理之下,最後,路是自己選的!再見!

  203. I owe it to myself and everyone to recover what has been covered up by the media all along. You don’t need to find excuses for your opinions. I was trained to read people, and I read people very well including you.

    見識上有錯並不是白痴!最多是扮晒野一流之輩,思維上被綁才是白痴 – really??? lol Does this line not sound 白痴 to you?

    There is nothing wrong in proving the 白痴 wrong like what I am doing now. If the 白痴 want to have the upperhand in a game, they need to be capable of doing something else other just name calling like a 5-year-old. No one would be obsessd with a 5-year-old’s nonsense. Think about it; think deep.

  204. 25男女冇咁多本錢, 依家仲係食緊老本.

  205. 係 whoknows 君所講嘅症狀!洗乜本錢呀!

  206. I am sure they can work as tour guides like what they are doing now to earn publicity. She might want to become Olivia Chow some day, but then she needs to divorce her husband and land a white man first.

  207. 佢未必鐘意white man,奧巴馬型比較合適,因為奧哥今期大熱,痴埋去實有着數。

  208. not the first time

  209. 25男女係演技高手 – 最拿手係佢地嘅五分鐘忠心.

  210. 人哋愛動物多啲,好有愛心架。

  211. 為人氣, 五分鐘扮愛心廣告, 無所謂喇!

  212. 拍五分鐘愛錢廣告, 更加會真情流露.

  213. 近來多咗啲短留言,化名奇特,似雞痾屎,三言兩語,數埋得十個八個字,內容空洞,目的只係提醒別人:24+1尚在人間,開收音機聽吓佢地。
    加拿大老人多數終日無所是事,狗屎垃圾節目都一樣收貨。

  214. Who would sponsor such $ ad? The banks? Do you think the banks can regain our confidence by 25?

  215. May not be the last time.

  216. 佢自身難保,叫佢搞掂d雷萬先講啦。都話報應0架啦。問你信未?!

  217. 聽講佢拖狗出街都要夾傳媒呀,真有愛心!

  218. 25 = $$

    MoneyA瘟

  219. happy 1st anniver…of 3 monkeys joinning the CCB, we went to china town seeing their chinese n y show even had to pay for parking
    go 3 monkeys go


發表迴響

分類

