發文作者:kahoo | 十二月 25, 2008

祝願大家聖誕快樂,新年進步!

很快又一年了,在此祝各位聖誕快樂,擁有一個精彩豐盛的2009 年﹗

多謝網友們關心,在香港講學很有意思。學術氣氛很好,學生也很積極,但大眾的國際觀相對較弱。舉例說,早陣子加拿大的聯邦憲制危機鬧到滿城風雨,也是加國歷史所罕見,但竟然幾乎沒一份香港報紙的國際版報導此事﹗奇怪。

聖誕節假期主要替學生的term essay評分,每天跟他們交流觀點實在很有主持《一本政經》phone-in 的感覺,哈哈!

記掛大家,願一切平安。Merry Christmas and Happy New Year!

家豪

早前跟拍檔吳婷婷於香港聚舊:
img_0397

掛念在多倫多的老友記:
img_15391

與譚志強博士聚舊:
camoes-tam1


Responses

  1. 家豪,聖誕快樂。

  2. Simon:

    Long time no see.

    And we are very happy to know that you are doing well in Hong Kong. Keep in touch.

  3. 家豪,Merry Christmas & Happy New Year 2009!

  4. GOOD, BETTER, BEST
    NEVER MAKE IT REST.

    MERRY CHRISTMAS AND HAPPY NEW YEAR.

  5. 家豪:

    聽香港啲朋友講, 好多大學生比較喜歡向教授「求分」, 直到聖誕節 term essay 評分為止, 總共有幾多個向你「求分」呢?

  6. Simon,

    It’s good to hear that you are doing well in HKG.
    Merry X’mas and Happy New Year!
    All the best!

  7. 桃花依舊,人面全非,春去秋來,唔經唔覺多倫多第一台都收咪成年囉,當年今日喺度留言嘅網友好多都不再出現,以前一本政經獨領風騷,大有指點江山氣勢,評論時事,執加拿大華語節目牛耳,俱往矣。

    家豪,你都唔好笑香港傳媒冇國際視野,加拿大華人傳媒更不堪,自你去後,冇人攪得返個似樣啲嘅時事節目,悶到抽筋,香港傳媒係有病,不過真係搏哂命跑新聞,加拿大華人傳媒?直情懶過隻狗,逢測測咁又一日,邊度係做野架!

    家豪,你喺香港對住班學生哥咪幾好,讀得政治系,睇怕都唔會一舊飯掛,香港人多數都醒啲,轉數都快啲喇,點都好過加拿大啲人,唔駛講乜,剩係睇吓呢個網頁啲人吖,講25公婆講足成年都重講,了無新意,簡直係變態。

    話時話嘞,家豪,家陣你教政治,好希望可以讀到你寫評論時事文章,祝你一切安好,新年快樂。

  8. 廢柴6點時事評論主持人又換咗畫, 依家仲呆板枯燥加無聊.

  9. 咁多位,新年快樂。
    我諗來諗去,最終都覺得廢參議院係較可行。唔理要修憲個門檻,內閣制個種黨性已經好難搞。政府仍然係衆議院度組成,如果跟黨,參議院選出自由黨多數,衆議院保守黨政府,多數同少數都死,跟黨投會冇嘢過到。除非游離政黨,黨係參議院有名無實。保守黨有冇諗過改革之後會點?

  10. 秦大狀走埋, 時常唔接觸會100%轉向擦阿爺鞋.

  11. 講真,預期懷念過去,不如問下李家豪俗Queen’s有冇華人師兄弟有咁上下轉數,又會肯出嚟開咪。自從收咪之後,之前個班網友已經好少出現,以往個蓬勃景象唔知會唔會再現。25我由收咪個日已經唔覺得有乜特別,黃生只係打班工,當時要保份工,人之常情,只要佢唔係對其他員工態度差個班咪得囉。

  12. Professor Lee,

    Thank you for keeping us in your heart – we miss you so much…

    Merry Christmas and Happy New Year!

    Take care.

  13. Dear Simon,

    Glad to hear that you are doing well in HK. Merry Christmas and Happy New Year to you too!

    而家中文收音機,我已經轉咗聽 3 Monkeys。三個仍然做得好有 hearts.

    Merry Christmas and Happy New Year to Joe, Bong and 十三妹!

  14. 倪賤震濕吻城大學生張茆扣人心弦過三個加拿大政黨迫宮.

  15. 千個太陽 – 葉德嫻/陳潔靈

    葉:MY FRIEND 今天你如何
    難得一起齊高歌這歌
    從不懂解釋我為何 在你友愛內尋到火
    年頭匆匆的飄過 甜苦都許多
    風波雖各自去闖 而兩心未分過
    甚慶幸 又再逢 就算離開過

    陳:琴聲跟心聲同行 彈出一首如火的愛歌
    原因心中一個良朋 共我再見面和我歌
    年頭匆匆的飄過 甜苦都許多
    風波雖各自去闖 而兩心未分過

    合︰伴我行 是友誼 是太陽千個

    合:真開心可跟你對望 內心閃出光
    若然開心哭了 請你原諒
    明天不管將會如何 晴天陰天仍高歌這歌
    從不懂解釋我為何 在你友愛內尋到火

    葉:年頭匆匆的飄過 甜苦都許多

    陳:風波雖各自去闖 而兩心未分過

    合:伴我行 是友誼 熱我心 是你一個
    無人可 吹得熄 火太陽千個

  16. Hi, Simon,

    Missing you too much, wish you all the best for the coming year.

  17. 預期、與其

    你咁屎,我『預期』你遲早俾條女飛,『與其』喺屋企悶悶不樂,不如出去浦吓啦。

  18. 見到家豪同譚博士開餐,口水都流哂,家豪食咖哩?譚博士食鐵板牛排?可能睇錯,可唔可以開估。

  19. Simon:

    海內存知己, 天涯若比鄰.

    祝願你聖誕快樂!

  20. You guys are so forgiving. I couldn’t do it. I can’t help it that it doesn’t take me long to read someone’s mind and ill deeds. It must be nice to innocent. Wish I had never taken all that Psychology. Have a good one, u all.

  21. At least just forgive them on Christmas Day.

  22. 有改進,唔用化名,特式留言。今日係mall度見到好多人行,買嘅係得幾間,賣女人衫個幾間有名氣牌子非常多人,要分流,不過今年減價重減得少過上年。

  23. (渥太華25日加新社電) 總理哈珀發表年度聖誕文告﹐警告加拿大人﹐2009年將會是困難的一年﹐但他促請國民﹐要保持樂觀。

    哈珀在全國電視轉播的演說中說﹕「當我們面對來年的困難時﹐要時常記得﹐我們的國家可能是地球上最和平和繁榮的社會。」

    簡短的文告沒有具體提及﹐自秋季以來吸引全國注意力的經濟危機﹐也沒有牽涉導致國會休會的政治危機。

  24. 楊姑娘2008新聞大事回顧既格式熟口熟面, 感覺似曾相識! 家豪, 好想聽你的大事回顧版本! 祝你係新一年一切順利!

  25. 十二月二十六日 = 排隊日

  26. 太古廣場呢兩日人山人海, 尤其是外國人特別多.

  27. 不是為中華文化的吸引, 只是二十元十隻光碟的誘惑.

  28. 倪震偷食斷正事件昨日又有驚人發展,台灣填詞人梁鴻斌日前在綜藝節目《王牌大間諜》中,大爆周慧敏 (Vivian)曾兩度在家撞破倪震姦情,因此今次倪震與張茆偷食,對她來說只是濕濕碎。梁鴻斌昨日接受訪問時,再大爆曾目睹倪震在KTV中明媾一名 1970年出生、曾來港發展的台灣女藝人。

  29. 傻女 + 賤男 = 最佳拍檔

  30. 鬼佬電台周不時提及太古廣場係老翻天堂.

  31. 倪震想玉女婚禮知名度升級, 就應該邀請王維基, 陳冠希, 阿嬌, 劉鍚明同埋張茆出席, 擔保一定無限震憾.

  32. 104

    RIP

  33. I don’t understand how Mrs. Two-Five is allowed to fulfill her on-air commitment by phone all because she was on a personal errand – to get a tire changed, as well as waiting for the delivery of her appliances at home! The way this radio station is run is unheard of and completely unprofessional. Why is her Mother promoted, particularly by Mr. Two-Five, like she’s the Queen of England? Merry Christmas Dr. Simon Li!

  34. 25婆咁做, 原因係:

    1.公器私用, 邊個會去向25公抗議, 無謂嘥時間.
    2.收聽率低, 唔喺好多人會聽到.
    3.25岳母喺盡人事做緊心臟復甦.

  35. 好開心,大有收穫,乜仇都報哂。。。報住先。。。希望快d過年。。。太古有無野好買?

  36. (中新網) 城大女生張茆與花心才子倪震一吻成名,連日來有多個疑似張茆的個人網志出現,昨日有一個自稱為張茆的日志,其標題寫上“我愛我的媽媽,我要堅強……”,內文則寫:“感謝我的朋友們,感謝你們一直在我身邊,感謝你們每天都在給我生活的力量”。

    從該篇日志中看來被騙感情的張茆,其心情漸回複過來,由初期與倪震濕吻偷食斷正後,倪震出聲明與女友周慧敏分手,至戲劇性宣布結婚,其間疑似張茆的個人網志曾自言萬念俱灰,且有輕生念頭。在該網志中不少網友留言,希望她加油堅強,並覺得她比周慧敏幸運,因為周慧敏以後還要擔心倪震出去偷食。

  37. 沒有到太古已有一段日子,除了Dr. So 書店外,還有什麽好東西賣,老翻香港西片是否$20十隻咁平呀?Dr. So 甚麼時侯多數會在店內?請各網友報料,thanks!

  38. I don’t understand how someone could waste money to hire airheads like Mr.&Mrs. 25? (Particularly Mr. 25 – he completely lacks any necessary knowledge to be on a talk show. It’s astonishing.) How stupid can this person be?

  39. 高等法院針對特偵組2度收押陳水扁的抗告(上訴),承審3名法官昨天加班閱卷審理,預定今天將做出裁定,法律界人士預料,如發回台北地院重審,接手審判的蔡守訓法官最快明天就會做出是否還押阿扁回看守所裁定。

  40. To:- Football fan
    December 27, 2008
    at 8.12 pm

    Regret I have no Chinese software, I reply in English.

    Dr. So is in Toronto now. You may probably meet him in Y Heung She Fong during week days. I understand that he will fly to Hong Kong again end January 2,009 to celebrate Chinese New Year.

  41. To:- Robertson, thank you very much for your information. I’ll go to see Dr. So and buy some books there before January 2, 09.

  42. 25公同牛嘔都係空槍上陣, 吹水噏風又收工, 每日主菜係炒冷飯.

  43. A瘟嘅節目內容係無聊, 並且陳舊, 節目名稱就高度低俗.

  44. 慶祝25一週年, 恭喜! 隊酒!

  45. 106

  46. 慶祝25一蚊台一週年, 恭喜!

  47. 留得住男人,並不是個女人本事,只不過係個男人守規矩,有本心,而個女人又有錢。Why not?! 飛左佢,分開生活係幾悲慘幾窮困呀,比child support都比窮你,仲有大屋住?除非個男人本身都有錢有本事就唔同,飛你就飛你啦,大把飛來蜢。又或者等到d細路大囉,放長雙眼啦,搞到人地家破人亡既人點會有好下場?你拜幾多神,做幾多假仁假義既假動作呃到自己呃唔到明眼人。

    君不見幾多又肥又醜,膚淺低俗,無知無品,心地醜惡,憎人富貴嫌人窮既女人一樣食得住個老公?呢個世界有幾多個朱玲玲丫,男人幾時都keep得好過女人,一個無本心既男人到四十幾歲既時候,見到自己個四十幾歲既女人已經覺得佢老過自己阿媽啦,勉強自己同你一齊只不過係責任。

    一個唔會偷食既男人點肚餓都係唔會偷食,你以為係個女人高明有手段?戇居!留唔住就係留唔住,周慧敏就係最好例子!無本心就係無本心,譚詠倫,鄭少秋,羅嘉良個個都用時間証明左我講既野係無講錯。你問下人係唔係?!

  48. 佢兩個凈係識講d無中國人會得閒睇既波,有無人聽就唔知喇。你地做乜不停0甘同佢地賣告白?識得睇波既都識得睇/聽英文台,聽d insiders 既堅料啦,駛聽佢地咩!我都係鐘意以前三個年紀,三個唔同意見好玩d,知下其他人會係點唸。

  49. 睇錢份上, 風水佬都當孖鞭女係情人.

  50. 睇錢份上, 賤男(牙痛噉聲) 都當傻女係情人.

  51. 我呢幾日諗咗一個方法,但唔知可唔可行,係有機會令NDP少數政府執政,不過需要時間,最快都要林頓落臺先,呢個頭號搞事人物退居幕後都唔肯,無乎。

  52. 估唔到陳日君咁快退休,我只係去過1,2次佢主持嘅彌撒,好似係聖母無原罪瞻禮,係高主教書院小學部對面間聖堂舉行。

  53. re:青天葵的原身(不會用粗言穢語的) on December 26, 2008 at 10:58 am

    At least, this is what 25Wong wanted you to believe that he wasn’t involved (as he had claimed to be “passive"). The fact is that you like many others being outsiders didn’t and still don’t know his plot of coup détat… If you knew as much as a few insiders already knew, you wouldn’t pity him too much.

    Yes, it is better to look ahead and stop whining. That’s why, like you, I have stopped listening since Simon was last on air! As many are aware, hkreporter.com offers way better quality program than they do.

  54. re: 大眾的國際觀相對較弱

    Meanwhile, H.K has become more chinese as a chinese city, gradually losing her status of a charming international place. The sad part is that the media is pretty much in the hands of the powerful and the influential people who likely have ties with Beijing. Self-censorship and patronizing are the means of survival for all walks of lives. Except those folks at LSD (Yukman, LongHair and the like) and a few others, people appear to have less guts to stand up on what they truely believe becaue they are “afraid" of upsetting those are in power or losing their rice-bowl. True democracy can’t be realized in a place like that. A frog is already half cooked in warm water!

  55. 睇錢份上, A瘟都會當廢柴係情人, 但係廢柴 …..(下刪 25字)

  56. 二五佬係反骨鬼頭仔. 忘恩負義..

    人在做, 天在看.

  57. 再加多一個假字.

  58. maybe有d couple互有利用價值,全家富貴,你唔知呢?

  59. 大難臨頭各自飛。家陣都無穿無難,已經betray自己老婆話定自己係被動,0甘早就舖定後路羅定同情分既男人,你話佢唔係反骨仔都無人信啦。你話有幾多男人做得出?

  60. 二五仔係作繭自縛.

  61. 香港人網蕭才子分析倪震與陳冠希溝女大法及追女絕技!

  62. 自作孽, 自作自受.

  63. 根據蕭若元嘅看法, 倪賤男唔會因為佢結婚就會停止佢嘅追女仔事業, 周傻女真係可能有被虐狂.

  64. 一個願打,一個願捱。算罷啦。

  65. 世紀賤男,自編自導自演,周玉女,廿年純情一鋪清袋,以後此兩人想再在娛樂界揾食都幾難,食老本啦,無謂獻世咯!

  66. 據香港蘋果日報、中國新浪網報導,在兒子倪震偷吃後頓成為傳媒追訪對象的名作家倪匡,自倪震戲劇性地宣布與周慧敏結婚後,一直封口拒作回應。昨日倪匡終打破緘默,揚言做老爺心情愉快,會祝福兒子及未來媳婦白頭到老,而問會否提醒兒子婚後生性不要再風流時,愛子心切的倪匡力挺說:“哪個不風流?我不覺得有什麼問題。”

  67. 倪賤可能係有佢父親風流成性嘅遺傳基因, 但係佢一失控, 就好容易變成病態.

  68. “男人花心” 係心理問題? 還是係中年危機?

  69. 哇~ 你地係佢d friend呀?做乜同佢合理化佢做既野?
    佢又唔係比人molest,比人abuse大既,唔係咩童年陰影。0係心理學上,呢個長大後報復落

    好多人老豆家人都係賭徒,0甘代唔代表你要copy佢係0甘賭丫?!我就無喇!

  70. 哇~ 你地係佢d friend呀?做乜同佢合理化佢做既野?
    佢又唔係比人molest,比人abuse大既,唔係咩童年陰影。0係心理學上,呢個長大後報復落下一代既concept,0係佢身上係唔成立0架!

    好多人老豆家人都係賭徒,0甘代唔代表你要copy佢係0甘賭丫?!我就無喇!

  71. 反骨仔係背叛, 吃裡扒外做內鬼.

  72. 25太睇低其他人喇,佢當左自己係私奔,唸住就算先斬後奏,假以時日,一定會得到家人原諒,回心轉意。

    戇居,真係同你有親呀?識咋你啦,25!邊有白痴同你一樣0甘思想幼稚?

  73. 內鬼要有人allow佢做先得,你唔X駛佢做,佢可以做得咩?你仲比佢做得0甘開心黎同你羅料?

  74. 仲記得阿25喺佢節目度話好感謝 Nobody 畀佢回歸多倫多第一台, 非常感激, 整色整水.

    但最後一台老細都係被人出賣咗.

  75. 無能娘娘腔麥堅迪省府係一年連加3次煙稅,如果聯邦加無所謂,因為聯邦會洗多數係國家度,娘娘腔麥堅迪只會洗大多數係維持臃腫政府架構,加埋努力增聘人手入政府以解決失業問題,六星級會議洗費,自己加人工。煙稅係可觀嘅收入,係要加,但係便利店純利過份依賴煙仔,呢為呢個唔健康嘅行業要諗諗計,政府應該出啲建議比該行業參考,問題要盡早解決。

  76. A瘟始終係二奶台.

  77. Ontario has served as Canada’s economic powerhouse for generations. Today, Ontario is a have-not province. The lesson for both Ontario, and our politicians is a simple one. If you don’t stand up for Ontario, no one else will.

    Several months back, in the Ontario Legislature, Progressive Conservative Bob Runciman asked “What’s next, Ontario jokes?" Likely if Ontario keeps repeating the same ideas and policies that have seen our economy stumble, it won’t be just the Newfoundlanders joking about our once mighty Ontario.

  78. 人在二五, 天在六四.
    人在A瘟, 心在發瘟.

  79. 乜唔係二佬台咩?

  80. 舊年有兩個人講過自己係好被動, 一個係點點清, 另一個係 25台長, 前者係100%講真話, 後者係100%扮嘢.

  81. 二奶台同埋二佬台都係有性別歧視, 所以:

    A瘟始終係二奶佬台.

  82. who knows 前者係100%講真話

  83. 通常公共厠所都是較家裡的髒,家厠不會做的,在公厠可以肆無忌憚,任意放縱,小便隨意滴在地板上,不屑一顧,大便污物黐在馬桶邊,一於少理,自然有人來善後,還可以匆匆忙忙放幾個臭屁,然後快步離開,讓遲來者享受一番,在華人mall的公厠更甚,因為華人不顧公德的較多。

    華人留言區亦與公厠無異,多少惡言等同公厠內的污物,在家裡不講的,都可以在家豪這淪為公厠的留言區看到,也許厠所是給人排泄的,把精神上的排泄物釋放出來吧,會舒服一點。

  84. 點點清本來喺廢柴度浮沉緊, 就被調回A瘟做 12 – 2 pm, 依家25婆要同佢相識半小時, 個地盤被台長乸侵佔.

    情況近似6點瑪麗一樣, 一到 6:27 pm 就感覺到佢說話速度開始加快.

  85. 言論自由

  86. 25啲節目名稱非常有藥材舖味 – 解毒丸, 六神丸, 可能佢好鍾意做中醫.

  87. 政治本來就是污穢的。用共厠來形容這個論壇或任何政治論壇是很正常的。

  88. 你回顧, 我都回顧. 但羊姑娘懶得做, 一味抄料同循環再做.

  89. 在家豪兄留言板留言網友,大部份都守規則,沒有粗口爛舌,沒有惡意人身攻擊,言論絕對自由,比起香港某些所謂最有公信力的論壇明顯好很多,起碼不會隨意删除不想見的留言,在此留言板網友可以暢所欲言,有時可能會離題,反正都是吹水居多,無所謂啦,啱睇可以回應吓,唔啱睇咪一笑置之,何必太認真呢?

  90. By: 難得糊塗 on December 29, 2008
    at 7:10 pm

    同意有些個別政客手段污穢,但不能說所有『政治本來就是污穢的』,不然,本版主家豪在香港教授政治系,請問家豪污穢嗎?

  91. 楊小姐可能係有資源限制, 節目好局限. 被人綁手綁腳, 又節目內容一定唔可以好過大婆台, 做阿二係要睇大婆面色做人.

  92. 做人新抱甚艱難, 但係做失勢嘅二奶重悲, 唉!

  93. 足球迷兄:

    如果這留言區,淪為某些政黨宣傳機器,任意吹雞、拖馬,執行任務,請問有冇所謂呢?

  94. 陳水扁再度被羈押台北看守所,編號未沿用舊有2630,而是改為2185,羈押房舍也改為孝1舍28房。

  95. 餓狗搶屎兄,首先聲明小弟並沒有任何政黨背景,只是毓民兄 fans,對於加拿大政治更缺乏濃厚興趣,通常只針對事不會針對政黨,在此留言板談論個人政治取向,當然沒有問題,但不相信此留言板會淪為某些政黨宣傳機器,如有此情况發生,一定會有其他政黨背景網友留言加以平衡,如兄台看不過眼時,都會仗義執言啦!在下有幾位知己,所擁護的球隊各有不同,經常在睇波時都辯論到面紅耳赤,球証吹雞完場後,即刻變回攬頭攬頸老朋友了,我們也從來沒有游說他人轉捧其他球隊,所謂咸魚白菜,各有所好吧!

  96. 好奇怪,每度地方都有政見唔同嘅人,又唔係要主持節目(意見節目盡量持平),點解一定要保持中立?淪為?咁貶義,有啲政黨係低級啲嫁?而家猜測下,票源係草根階層嘅政黨係咪低級啲?執行任務,咩任務?

  97. Tell him to speak for himself and look at what he had previously written under other threads. Talk about vulgarity!

  98. 當然曾經有過越軌行為啦,唔係每個人都識得自律,如果人人都好似閣下咁君子就天下太平囉。

  99. u can sue for libel and defamation should u find what we say untrue and damaging, yet u can’t sue/complain just because u dont like the facts being said about u.

  100. 『咩任務?』

    吹吓水,塗脂抺粉,一人一信,捧到個黨魁天上有地下冇……總之自己睇返啦。

  101. Mr.25: 最實際都係講金不講心

  102. 一年將盡,如果選舉08年本網站最突出留言,首選以下文章,當第一次讀過之後,直情笑足半個鐘頭唔停得口,眼淚水都標埋,轉介給朋友,均一致認同,文章抵死、搞笑、風趣、幽默。

    作一篇好笑文章不難,但要借用他人留言,而寫出諷刺對話式笑料,難度就極高,可見作者腦筋靈活,轉數快,把一段庸俗不堪的留言,三兩下散手變成開心果,功力深厚。本來睇見evaleung就作嘔,都忽然間變成小可愛,好想佢繼續來料,請奇文共賞君加工,娛樂大家。

    本人推薦以下文章為08年最風趣幽默大獎。

    By: 奇文共賞 on December 9, 2008 at 9:25 pm

    這。。。這。。。面紅了。。。明白了。。賠過不是了。。。周公去了。。。

    問:請問以上係乜野黎架?
    答:估計、可能、或者係一種呻吟、輕奮嘅表現。
    問:乜野情況下先會有呻吟、輕奮嘅表現?
    答:好多時候都會,例如:飲酒、服食藥物,另外精神失控、情緒緊張、劇烈運動虛脫,其他原因……
    問:重有乜野其他原因?
    答:Er……例如…例如…例如:自慰、做愛時產生嘅叫床、呻吟。
    問:咁多種原因,邊種可能性較高?
    答:按照文字內容,以自慰、做愛機會較為大些,因為過程由“面紅了。。。” 到 “周公去了。。。” 好明顯高潮時會面紅,高潮後會睡覺,不過都係純屬推測。
    問:都重係有些少懷疑,邊度有人可以一路做愛,一路打電腦架?
    答:可能人地用語音輸入法,而家科技好先進架。
    問:乳陰輸入法?咁神奇!乳部陰部都可以輸入?有冇乳陰輸出架?
    答:???呢個問題另請高明把喇

  103. 辦公室政治都是政治的一種. 討論25實際上是討論政治, 同樣污穢.

  104. 25 = 污穢, 100% 同意.

  105. Who wins on budget day?

    http://www.thebarrieexaminer.com/ArticleDisplay.aspx?e=1366395

  106. I like how I present myself in person as well as here on Kahoo’s blog. Thank you very much. May I suggest u read more and enrich ur knowledge, you may have a different perspective in a lot of aspects.

    When you don’t see ppl siding with u and ur viewpoints, u wonder why. Maybe it’s how YOU present urself and civilised ppl can’t bear to respond to your nonsense.

  107. 加拿大整體樂觀,但係我想睇安省整體有幾樂觀。upbeat 2009,真係唔知可唔可以盡信。唔知Angus Reid 會唔會出個相類似嘅調查,Harris Decima係聯邦選舉時準確度就差少少。

  108. I love you, baby, I like your message, post more. Please.

  109. 請記著不能忘記葉禮庭是美國心美國人。你知道美國人如何對待加拿大人嘛???!!!

    我初到美國康州,拿著聘書到交通部換領本州車牌,他說這是聘書,那服務員冷冷的說,你未正式受聘,不能發出車牌。What the f–k??? 工作証都簽了,境都入了,車牌出不了?要我上工後請假再去??是什麼廢話??而由到步開始,你只有30天限期換領當地車牌。

    我不服氣,跑到像hamilton這麼遠的一個小鎮再試試,怎知那整間交通部的電腦系統也給弄垮了,白跑一倘。

    我一共跑了三次才成功換領康州車牌。不知所謂。

    我美國最後一份工在加州,一樣是要換領加州車牌。那女巫服務員連我娘親大人給我起的名字也私自給我省掉,我怒不可當,跟她理論到臉紅耳赤,我給她說唯一登記在出生証明書的就只有中文名字,她也是一意孤行的說要跟護照名字一模一樣才正確。

    以前中國人沒有這麼多,我護照一向沒有用中文名,反正都只是旅遊証件,身份証明我從來都是用車牌。登記在康州車牌上的也跟安省一樣,也正是我中英文全名,沒有什麼護照才正確的廢話。其實護照上的名字本跟就跟車牌的一樣,只是少了中文名字。從來只有名字越齊全越符合保安原則,她這跟護照才正確理論簡直是狗屁不通!

    這一次又一次對加拿大人的待遇不可能是巧合吧!受迫害的姊姊妹妹又豈止我一個?!美國人一向自高自大,自以為可以改變世界,改變歷史,叫天地到屈服在他腳下,不知所謂!

    今天他們的逆境正好是天理循環,報!應!你還會天真的信任姓葉的??

  110. 好簡單,如果真係改唔到,總有露底的一天,咁妳祈望佢早啲露底囉。妳而家點講都唔能夠令人信到十足十,不過大美美國佬真係克人憎。加拿大呢度有 I.D discrimination (証件歧視),專歧視Photo OHIP card,認為 driver license 係唯一合法証件,銀行一間都唔受,多數酒吧都唔受,政府可唔可以話比我聽Photo OHIP同 driver license有乜唔同,點解要搞到咁,歧視非駕駛者,我真係想去啲反歧視團體投訴政府。啲咁低能嘅邏輯要改,省府低智,聯邦唔該諗下。車牌唔係香港個種身份証,車牌用嚟出境?

  111. 嘩!你啲論據都好無厘頭啫,換唔到車牌又關葉仔事,重有冇離譜啲呀?

  112. 其實去承認一張咔做I.D有幾難,有相,可能要係條文加多幾個字,一日唔做,一日都唔會改進。加拿大其實制度有嘢要改革,只不過好多政黨不思進取,唔肯改善。

  113. 呢啲咁有特色嘅論據,應該用英文喺Globe & Mail度發表,引主流社會注意先至正確,喺呢度用中文寫出黎,盞嘥子彈,吸引埋我呢類盲毛,一邊睇,一邊挑鼻屎,口中念念有詞:咁都有嘅?

  114. 咁都有嘅?咁都有嘅?咁都有嘅?咁都有嘅?咁都有嘅?咁都有嘅?咁都有嘅?咁都有嘅?咁都有嘅?咁都有嘅?咁都有嘅?咁都有嘅?咁都有嘅?

  115. 記者昨晨以短訊詢問倪震婚期逼近的心情,他以短訊回復:“請看這一期的《新假期》,是寫我們婚前的喜悅。”原來他以“喜悅”為題,在專欄以“天使”形容周 慧敏(Vivian):“慧敏笑了,像天使,歡迎我回家。”他表示突然記起早前於美國讀大學時,已受洗為基督徒。他透露自“激吻”事件後,不斷反思及翻看 聖經,從而悟出通過“苦”得到“樂”的道理。他形容現在與Vivian的心情充滿平安及喜悅,並揚言不想理外界的閒言閒語:“詛咒謾駡,我們會當作祝福; 抽水博懵,我們會當作賀禮。”

  116. 專講粗鹽喂乳的青天龜,你分析狼力好強,講野唔算得附和權勢,會毒立思考,將來必成政客,錢途無限。

  117. 周倪戀 – 令人相信愛情真係盲目的.

  118. 國民黨立委邱毅週一透露,高雄傳出陳水扁正在找黑道,準備用快艇逃亡的消息。

    他說,高雄情治單位收到情報,陳水扁找慶富造船董事長陳慶男,找船準備逃亡,主要是讓陳致中出去,因為海外的錢都是陳致中的名義。

  119. By: 青天葵的原身(不會用粗言穢語的) on December 30, 2008
    at 11:32 am

    0HIP是有私穩的,是查不到資料,汽車牌照是可以查出每個人的過去資料,比喻,燕蔬公司就能即時可LINK到交通部 。

    現在0HIP醫院可直接LINK去每間化驗所的電腦而查閱病人過往記錄,其原因是防止某些特別和嚴重病況,可及早醫治和防止散播。

  120. By: Eva on December 30, 2008
    at 10:58 am

    在加拿大機場,如閣下的身份姓字同而名字有一個多左或不同,是不受理的,要改機票,這是911後的例 。

  121. 在加拿大政府或大銀行,華人只須用英文名加上姓氏便可,有時甚至連簡寫都接受(例如 Peter Chan, 支票寫上 P. Chan),25 年前,祖母從加拿大寄上滙票作新年利是之用,但滙票上的名字是簡寫,所以香港恆生銀行不接受,弄至該Money Order 要寄來寄去,費時失事。時至今日,試試查電話簿,看看 Peter Chan, John Lee….有多少?故此,在文件上最好加上中文名字在 Middle Name 處,減少很多因名字雷同的麻煩。

  122. whoknows 兄台,我指係商業機構(i.e.銀行),開戶時能承認OHIP為a form of I.D,入酒吧時check I.D,同樣能夠承認OHIP。唔駛諗得咁覆雜,其實個兩個情況同買咗巴士weak pass,上巴士比司機望張pass一樣。

  123. 打錯咗,係week instead of weak。

  124. 陳水扁二度入所後食慾雖不佳,但仍有少許進食。他的兒子陳致中及立委高志鵬、蔡同榮昨天下午辦理特見,還帶了一本《窮得只剩下錢》給阿扁讀。

  125. 所謂入鄉隨俗、入境問禁,去到人地國家,換領車牌證件,當然要依照規定處理,辦公人員完全按守則、指引處理,幾時會因為你亞姐擺副晚娘面孔,就怕咗你,你越寸就玩多你兩野,走多幾轉係貴客自理,與人無由,如果你有證據證明工作人員出錯,咁咪投訴囉,不過盞自己死多啲細胞。所以話EQ咁低,點樣出黎搵食吖!

    最好笑重係,到今時今日都未知自己衰乜野,剩係識得委過於人,將雞毛蒜皮小事,提升到美加民族矛盾層次,再進一步拖埋落葉禮庭身上,唉!好心啦,講少兩句,你唔好陀累加拿大華人集體聲譽,令我地與你一起蒙羞,唔該。

  126. 2185 好意頭呀! 又25又18,25完然後實發!第日出黎慢慢歎!I will be back!!!

  127. 你D0甘既見風駛俚,連一知半解都無既擦鞋仔先係加拿大之恥!我地大大話話6個姊妹,得我一個同美國佬唔妥??戇居!衰就我地六個一齊衰!仲有,好多美國佬呃q我地落去做野話比綠咭呢樣0個樣,去到原來係賣豬仔,流料黎既,唔會幫你搞,你去我地d forum睇下係唔係!! 邊Q個話你聽我態度唔好??你又係delusional0個隻呀???你唔好見我0係BC用加州車牌換BC車牌有問題???唔好態度既係0個兩條PK呀!!你問下人佢地係唔係丫!

    我係用康州換加州,係個transfer,佢有乜權做乜同加減改資料??何況I have every right to my birth name which i never abandoned. The fact that they dropped my birth name for me is going to create a lot of trouble in the future if I had stayed and decided to pursue permanent residency. What the heck do u know outside your shell?? Iad it on my CT driver’s license in the UNITED STATES. It is an official legal full name of me on my driver’s license in the UNITED STATES OF AMERICA period. Who the f–k she thinks she is to decide what I am and who I am??? 佢0甘做係act of power, psychology 係bullying.

    你失憶呀?你記唔記得姓葉既幾時離開加拿大35年無返過黎??佢d細路係邊度出世?佢除左英國外,人生大部份時間係邊度??打邊個工??佢唔係大美國人美國心,唔通我係?

    你d 0甘既人,一d水準都無,凈係識玩twist,戇居。

    本姑娘就係0甘q串,佢地係highway搵個undercover 推我,我快佢快,我過線佢過線,我快佢快,跟足我差唔多10km,我明知比人吊尾,以為係羅命,一跴甩佢佢就出siren,足我71 on 60 mph highway. 我一樣嬴佢,case dropped. 0甘你估佢地點呀?佢地咪下次0係highway 掉個blue box0係我架車面前羅我命囉,我點?我咪行緊100km/h既curve highway打左四個0係donut,同個女死唔去囉,你0係DVP試比我睇下???
    我本來就應該無命0架喇,0甘都死唔去,我同美國佬唔係佢死就係我亡。搵埋個細路女陪葬???佢地係唔X係呀???

    姓葉0個本書點解比我地d ukranian杯葛?你睇下美國佬點對加拿大人就知!姓葉既跟本就係美國佬,扮咩?!

  128. 你唔知美國佬點對加拿大人就唔好make a fool of urself. You’re the one who’s making urself a laughing stock and u dont even know it.

  129. 你知唔知我0係手術室0個陣,佢地玩到無野好玩,玩到全醫院成個phone system down 左足足30分鐘呀?人命???哈哈哈~ 美國佬話咪當玩囉~~~

    你知唔知醫院無電話可以死幾多人???code blue點算???手術室裡面乜都可以發生,無電話點搵人救命??邊個會有手提呀??

    美國佬都會有好人??? r u kidding me???

  130. Delusional jealousy

  131. 仲有,我今日講出黎美國佬點對我同我個女既野,0甘x無人性真係幾難搵人信。我話你聽,叫佢地搵人告我丫,睇下佢地敢唔敢?!

    佢地最多咪又係搵人total我架車!無x用既美國佬,欺善怕惡,專恰女人,不知所謂~

  132. 解藥:Paroxetine
    要幾何級數食上去。

  133. 就算世界無童話 (衛蘭) – 2008年回顧 MTV (Janice Vidal – Hong Kong Review 2008)

  134. 今年真係多災多難, 希望2009年有一個好的開始.

  135. 金融風暴是一個開始,失業大軍隨隨而來,中東戰雲待發,真的要看看鐵嘴術士怎去解碼!

  136. 拿!拿!拿!停戰!2008剩番一日,珍惜,要激都留番餘下一日去平靜下,人生相識有時,有仇有恨有時,有喜有樂有時,請珍惜此時,祝預大家2009再捷!更多謝25夫婦的功勞,諦做出這網站交流,以前是仇人見面,今天是相逢恨晚!相蓬何必曾相識!卡拉0k吧!"有時"就是把握時機而非錯配時候!恭起!賀新禧!

  137. 天作孽,猶可恕;自作孽,不可活。

  138. 理念不清,將個人交通違法事件,轉化為國家敵對層次,自己同美國佬唔妥,想全加拿大人陪你癲,傻嘅!

  139. I love Canada!
    I love USA!

  140. 瘋狂的推斷邏輯

  141. I love China!
    I love A瘟!
    I love 廢柴!
    I love money!

  142. 記得 N 年前看過一套頗為賣座的大電影,片名對2008 及 2009 有莫大啓示,片名叫:

    It Is A Mad Mad Mad Mad World

  143. 足球迷,大電影近來少睇咗,小電影周不時都有,飯島愛離我地而去,真係可惜,It is a sad sad sad sad world。

  144. 唉!冇心機,都唔好玩嘅,又係遇著個癲嘅,網上痴人無處不在,呢度特別多,早已露出端倪,不過自己遲鈍些少,psychology,Delusional jealousy,呢啲字眼都出現過,唔通真係上得網多人都癲?

  145. A瘟 and 廢柴 love money! love China?

  146. The Dark Knight (2008)

    Joker takes control of Gotham, Batman is helpless. All that stands between chaos and order, and between the Joker and Batman, is for the latter to pull off his mask and reveal himself. The Joker’s request is frighteningly simple.

  147. http://hk.news.yahoo.com/article/081230/8/9z4o.html
    呢樣競爭都幾勁,而家嘅大方向,希望加拿大都有研究呢類嘢,整到啲又平又正嘅嘢可以幫下加航。

  148. 你唔止遲頓無知,delusional,你仲理解能力低呀!
    0係一個星期日7點幾無traffic既三線highway,佢要推足我成10個km,我快佢快,我慢佢慢,我過線讓佢,佢照跟住我,要我跴油甩佢,佢先捉到我71???
    哈哈哈~~我違乜交通規例呀???佢跟蹤我佢先係違例呀,白痴!你問下個法官我有無違例??!
    仲有,我話你聽丫擦鞋仔,美國佬係無能力幫你搵都工0架戇居~~~哈哈哈~~~你真係以為d打雜好巴閉~~~哈哈哈~~~美國佬?同癸盛d屋村飛有咩分別???

    全加拿大同我顛就唔敢講,我凈係知華人都仲有個竹升溫哥華既。你唔x知就收皮啦!話左你無料到,乜X都唔知凈係識得充大頭鬼。

    你delusional定我delusional,公道自在人心。你個幾何角度我話你聽丫,有740,97.3,98.1, 99.9. 你學得識你有知係你顛定我顛。收嗲啦你。

  149. 25 九成係 Joker, 邊個係 Batman?

  150. 駛唔駛我介紹我康州個律司比你識丫,你同佢一齊顛丫。

  151. 恭賀美國2009繼續自作櫱,同25一齊PK! 一齊執笠!911碌續有來,日日都911!!!

  152. 仲有,你叫d無聊人唔好搵架爛corolla行50匿埋係我blind spot, 0係islington由finch跟到落eglinton,阻住後面d traffic呀!戇居!
    哈哈哈哈~~~ 呢個世界真係多無聊既顛人~~~ 你知唔知我渣左幾多年車?0甘x無聊我都係第一次見~~~
    唉~~也~~也~~~又有人要delusional囉~~~
    你不如殺我滅口吧啦~~~ LOSER~~~~

  153. By: 李老師 on December 31, 2008
    at 1:01 am

    邏緝係,加拿大人0係美國做野可以選擇交美國稅或者交加拿大稅,我係交美國稅既。你問下姓葉既離開加拿大0甘耐既有無交過加拿大稅??佢退休先返黎嘆呢度D福利不特止,仲想做埋皇上皇??? 佢同D PASSPORT BABY有咩分別??你0甘都BUY呀?佢對加拿大有咩LOYALTY??? 你話我聽?做戲0甘做就會!歷史就係歷史,事實就係事實,你今日講乜都無用!

  154. 拿,我同你講,如果0個日個undercover唔X係我講0甘樣跟蹤我黎推我既,我姓梁既X街X家剷,絕子絕孫!!!
    你叫個美國佬undercover發同樣毒誓丫!!!你睇下佢敢唔敢!!!

  155. http://evaleung.wordpress.com/author/evaleung/

  156. 今晚看煙花!留番個G00D M00D,不要浪費青春!每一分鐘是在走了!最大的loser 是人自己 。生命是有價值和可貴的。珍重!明天會更好!

  157. 寬恕人是最大的善和喜樂!因為激情是複雜化!

  158. 係lost左700USD律司費唶,case唔駛打都嬴佢個PK x家剷~~ 美國佬一日在搞事,一日都會911,明天永遠都繼續PK.

  159. 寬恕人要講條件,日本德國戰犯都要被處決,哇~~ 你玩完野,羅完人命,就可以當無事呀?我都係去過美國先明白Katrina, 911美國係活該!你試下0係DVP比人掉個blue box0係你面前丫!唔係謀殺係咩?!成台CHFI可以同我做証!

  160. 謀殺人失敗唔代表你無犯謀殺罪!

  161. 葉禮庭1978 – 2000年喺英國牛津同埋劍橋做嘢, 2000 – 2005年喺哈佛做director of Carr Center for Human Rights Policy, 佢近似英國人多過似美國人.

    佢2005年重回加拿大.

  162. 唔錯喎,打本土論述用呢啲都唔錯。不過我以為佢重係教緊書,交美國稅係精,輕咁多,keep住加拿大公民就返嚟拎生果金,過度福利係咁嫁啦,就算收緊國籍法都未必能夠決解問題。

  163. 佢係幫bush做喉舌,draft佢對外發表既文憲等等。佢唔同狄安,唔係一個學者0甘簡單,佢最後既政治思為,取向,先係最重要。要明白佢就要睇過佢本Blood and Belonging先可以有fair comment. I didn’t read it, but I read that somebody else did. 上兩條thread已經講過佢既 ‘humann rights’ 立場。

  164. 今年年卅晚A瘟好靜, 冇乜大騷, 號召力係有問題.

  165. http://hk.youtube.com/watch?v=DO4yUEyo7rE
    情況唔同,但呢段可供參考。
    一選個時就多嘢玩,幾款廣告玩。佢本書實有好多人睇過,一個鷹派學者的心聲,不過點都好過前科花哂,極度自大嘅白頭佬,白頭佬信譽破咗產,輸硬。

  166. 25公係C貨, 佢將多倫多第一台變成雜嘜A瘟電台.

  167. 人地都話明呢鑊或者係繼08奧運會之後,最好睇既show囉!唔信咪嚟睇囉!大家happy吓!等我真情話你知,冇架喇,ck姐一走咗,一切都曲終人散,快d向2008同雞瘟講byebye!早d過檔轉頻道喇!

  168. 倪震自被揭與城大女生張茆在夜店偷啜後,雖然宣布與女友周慧敏(Vivian)結婚以求洗底,仍未能挽回形象,更不斷被秋後 算帳,繼早前被踢爆Vivian曾兩次捉姦在牀後,昨日出版的《東周刊》又揭發賤男曾與被喻為「靚絕五台山」的藍潔瑛同居,難怪連樂壇校長譚詠麟(阿倫) 亦揶揄倪震不要在意「世紀賤男」的虛名,並忠告Vivian要「冬眠」。

    當年Vivian與藍潔瑛同拍電視劇《大時代》,而倪震不時陪伴Vivian入錄影廠,及主持當時的《勁歌金曲》節目,在一次偶然機會下遇上藍潔瑛,倪震遂 背着女友追求藍。有次藍潔瑛於休廠期間,突然失蹤數小時,最後工作人員發現她與倪震一同步出男方位於廣播道的寓所,當時藍潔瑛的髮尾更濕掉。據知 Vivian為此事與倪震分手,直至93年才復合。

  169. I recall that there was New Year count down show
    by Toronto First Radio during the past three years. Last year was held at First Markham Place. However, it seems there is no count down show by A-1 this year. Does it mean that A-1 is suffering financial difficulty.

  170. Robertson on December 31, 2008
    at 12:32 pm

    You talked about A-1 was experiencing financial difficulty for almost one year but it is still running as usual everyday. What’s your motive?

  171. Definitely a sign of decline in sponsorships from advertisers.

  172. A瘟係一種鬼佬牛扒醬汁, 牛扒(廢柴)一冇味道, 就加啲A瘟醬汁點綴裝飾吓.

  173. Eva Leung,
    對於你同家人在美國的交通意外,深表同情,但有一疑點,【佢地咪下次0係highway 掉個blue box0係我架車面前羅我命囉】,請問你是否指控警察做了不法行為?那麼嚴重的交通意外,事後警方有沒有調查報告?法庭有聆訊嗎?
    你說的blue box是否加拿大recycle用的一種?警察捉快車會用這種方法嗎?從未聽過。

  174. 叫加拿大人反美,講笑咩!呢樣野不過搏出位,多數都係得個講字,實際上加拿大點可能反美吖。

    美國係加拿大唯一鄰國,美加兩國有共同的語言、宗教、文化、普世價值觀;加拿大經濟、貿易、工業相當程度依賴美國,外交政策以美國馬首視瞻,國防軍事依賴美國,兩國人民旅遊、教育交往頻繁;美國的盟友,是加拿大盟友,美國的敵人,亦是加拿大敵人;美加關係何止密切,直頭情同手足啦。

    所以在加拿大反美是絕不可能,如果真係要反嘅話,可以移民去古巴、北韓、伊朗,或者阿拉伯國家之類,喺嗰度反美就多啲人講吓,不過聽聞佢地好喜歡美金。

    從現實出發,我愛加拿大之餘,亦愛美國,May God Bless America, and Canada.

  175. 邊過話佢哋冇倒數節目! 只不過佢哋用足全年黎做,日日都係到倒數緊 !

  176. 25地盤皇國冇新意, 冇新血, 七個小時大部份時間淨係聽到25兩公婆的噪音.

  177. 今年除夕萬錦廣場係吹風潘搞嘅演唱會, 廢柴就係城市廣場搞倒數.

  178. 有大就冇細, 唉!

  179. 冇新意, 有流血, 冇止血, 老板要扒唔要醬. 媽咪有乜筍路數? 最好唔洗點做, 人工高, 職位高, 福利好, 前途無限, 又有知名度, 媽咪又可以照住. 媽咪你知啦, 我有老公要養.
    衰女! 你估你系欣宜咩! 我走啦, 冇眼睇你!

  180. 冇倒數
    冇年曆
    冇料到

  181. 餓狗搶屎兄,駛唔駛咁 sad 呀?死咗位日本AV天后飯島愛啫,重有大把波睇,smile!

    Happ New Year to you…..you….and especially to Eva 姐,take it easy!

  182. 年年難過年年過, 新年快樂!

  183. 彼得原理 – 一名DJ做了台長後就無法勝任, 以及無所作為.

  184. 祝2009年冇人黐孖筋!冇人黐膠花!身心康泰!冇煩冇憂!網絡平安!新年快樂!

  185. By: evaleung@wordpress.com on December 31, 2008
    at 11:35 am

    歷史在後,人生留下歷史,以作日的事為今天的理程是不能前進的,錯了是不是不能改?是非是有理智去分辨,不是仇恨是非,既然有人做錯,大家就不要錯,並不是錯就要打佢、永遠是敵人,人生真的這麼灰?人成長中的意思是學習,學海無崖!以善勝惡是至高的境界,以惡勝惡永遠都是放人生在賭博之中,何苦!人最大的武器是智慧,錯用智慧就是破壞,善用者就創造機會,寬恕不等如認同做錯者,所以家豪哥有立場,就無了份工,無了份工才有今天的工作,有今天真的要多謝美國佬!有事美國出面,有福同享,何樂而不為呢!動怒祇曾加腦激素分秘不平均,血壓指標向上升,對健康是百害而無一利,小心快樂指數缺乏時,就要吃 Paroxetine 就不太的了!二00八送它走吧!新的一頁!重生!舊我忘去迎新我!

  186. 25兩公婆係自己陰乾A瘟, 因果循環.

  187. 做人唔好太25.

  188. 加拿大報紙編輯和廣播從業人員評選2008年度頭條新聞﹐選出3個反對黨協商組織聯合政府﹑哈珀保守黨政府險些倒台一事。全球關注的股市崩潰新聞﹐只是排名第二。灰狗巴士砍頭案﹐嫌疑華裔男子被捕一案﹐則有11票。

  189. To Simon, Dr So, 3 Monkeys and all Forum Fans:

    Auld Lang Syne

    Should auld acquaintance be forgot,
    And never brought to mind ?
    Should auld acquaintance be forgot,
    And days o’ lang syne.

  190. No count down show—no problem.
    A-1 is doing count down everyday. Everyday? Yes, everyday.

  191. A-1 countdowns to A-0 in less than one year.

  192. A瘟唔會拉柴嘅,每日播7個鐘,慳d皮,咪25夫婦每人三粒半鐘,25公專講藥材舖d嘢,6神丸,牛黃丸,姑嫂丸……..有排講,唔啱又揾個中醫客串吓,三個半鐘easy過easy啦!25婆仲容易,講吓竹葉青,白酒,五加皮…….容乜易一日呀!反正揾任何著名藝人係A瘟做,都係咁多聽眾,不如兩公婆搞掂,分分鐘仲有錢瞣,唔駛吓吓勞煩25外母飛來飛去咁辛苦啦!

  193. 展望在2009年,奧巴馬帶領美國經濟復甦,令全球共享繁榮。

    各位網友新年愉快!萬事亨通!

  194. 如果唔係廢柴吼住, A瘟會提前九個月轉向變咗鴛鴦台, 25公淨係講鬼故, 25婆就講上等人啲消費.

  195. 廢柴花雖然不好, 都要搵A瘟綠葉扶持.

  196. Happy New Year 2009!

  197. 政制及內地事務局長林瑞麟,聯同數名副局長及立法會議員,中午前到大埔購物用膳,刺激消費。林瑞麟自備購物袋,先後在一個商場、酒樓及大埔墟街市,共花了五千多元,購買健康產品、恤衫、麵包、臘腸,及大量毛巾及頸巾,稍後由慈善機構轉送給長者。

    林瑞麟說貨品價廉物美,期望在新年帶頭消費。不過,有市民批評他「做騷」,強調市民的荷包根本無餘錢。他們光顧的店舖和食肆,早前都簽署約章,承諾在今年不裁員。

  198. To Simon, Dr So, 3 Monkeys and all Forum Fans:

    Happy New Year 2009

  199. Two separate incidents, the tailgate one and the blue box another, about one year apart. I did not offend anyone to cause both incidents to happen. The tailgate was a cob; the blue box was ‘drop and run’.

  200. cop.

  201. By: Robertson on December 31, 2008
    at 12:32 pm
    They know no one would show up, that’s why.

  202. 所以家豪哥有立場,就無了份工,無了份工才有今天的工作,有今天真的要多謝美國佬! I don’t see how that could happen but good for him! You have no idea what the Americans did and do to me still. Forgive them?! Huh! Fat chance! I have more to tell.

  203. 25公淨係講鬼故, 25婆就講上等人啲消費.
    Sounds real interesting, lol. I bet she reads from Toronto Life like most professional Torontonians do. Who needs to listen to her excerpts? Just subscribe it urself.

  204. 一年復始, 萬象更新

    希望新的一年裡景氣好轉, 經濟復甦.

    恭喜大家萬事如意.

  205. 25公婆: 除夕冇騷做, 孤零零係最寂寞, 形單影隻聽廢柴喺城市廣場倒數.

  206. I don’t see how that could happen but good for him!
    有眼看不見,有耳聽不到,因為昨日的我仍然掙扎,假若明天是一片光明境況,有飯食祗會同情昨日使淪為的乞丐,明天的快樂是今天的果,昨天的因是今天的果,既然是惡果,又何必硬食,消化都出問題啦!假若動怒積怨的是自己,對方根本是笑看人生,呢D真的食自己,身體發膚受之於母父,最憂慮掛心的是他們, 要能夠拿得起的,必先放底自我,不然,no exit, 紫微斗數就是將人閑在寵裡,佛家就要行善出世,基督教就要行善入世,解決難題是要面對自我,就是一把火燒光美國,閣下的問題還在心中,一把光祗不過是消極效應,自己才是積極!

  207. 係網上睇奧克蘭啲煙花都好過多倫多個啲好多倍,睇咗幾年,多倫多啲煙花都係得一種色,一啲都唔靚。係相係悉尼個啲一隻色得嚟有陣有氣勢,唔知幾時多倫多先做到國際城市(煙花唔計在內),希望無能人士(Adam Giambrone同 David Miller)快啲比人踢走,多市可能重有生機,呢兩個人只有能力令多市破產。

  208. 唔係無敵係最寂寞?

  209. 多倫多唔破產,點到呢兩條友仔家肥屋潤!

  210. Believe it or not. I get invisible entourage from place to place, coast to coast wherever I go, from air to road. They still dared to do what they did. The fact that they have chosen to target an innocent single mother nomading with a minor child beats me. Imagine if it’s someone else and something else that we all don’t know about. Things could be much much worse and I have seen what they did to one of our sisters. Their 911 is well deserved. I wish them 911 everyday.

  211. You’re lucky you’re doing what u love doing now. Whatever happened to you was a blessing in disguise. If I tell you the AMERICANS are the reason why I can’t play now, will u say the same putting urself in my shoe?

    Check Ming Pao re the schedule they put me into. They have it. I am sure they still do.

  212. 冇粉絲係最寂寞, 合約粉絲就有好多.

  213. I would have left long time ago if it wasn’t for my daughter. She needed to go school. And I never thought they’re all the same morons.

  214. Whatever happened to you was a blessing in disguise

    人本就活在大染江之中,出污泥而不染是一個非常難學的道理,但一定要明白,失敗失落不是永遠隨著每個人的,離開惡永遠是上上之策!惡人(或許某些美國人)存在有時都存著一些用處的,就如身上的壞細菌有時也是為健康的身體而存在!

  215. If they did play a game fair and square and if i did lose a game, I would gladly take an honourable retreat. Unfortunnately this is not how the game was played out. Remember how the Americans treated the prisoners on the book written by Ignatieffand how he condoned it? We were not prisoners but what makes u think they would treat us any mercier? Well, they did not. U can recuperate and beat whatever’s eating you up inside out, yet u can never beat time and aging. Whatever they damage they had done to the innocent are irreversible, congrats to their ongoing karmas. I am happy I’m healthy today, anything more is a gift.

  216. And I won’t tell u why I am not doing physical any more.

  217. 2008年10月至12月,蓋洛普國際在香港進行的民意調查顯示,在1013名受訪者中,67%的人認為2009年比2008年更差。

    有趣的是,在上一年度的蓋洛普民調中,香港人卻是全球最樂觀的地區之一。

  218. 合皮扭耳, 年年有餘.

  219. 密絲康話噚晚城市廣場倒數係逼爆, 咁就恨死隔籬A1二奶.

  220. Professor Li,

    Happy New Year 2009!

  221. Look, I live in Ignatieff’s riding and he is not picking up MY garbage and MY garbage only. That how good IGNATIEFF and the AMERICANS are. They can leave them there forever. It does not bother me as long as my neighbours know it is him and the liberals and not me. We don’t need to use the garbage bag and the sticker until next week and no one says the garbage bags need to be black. What kind of city has the Liberals turned this city and this province into??? A trash town????

  222. 有睇睇,自由黨係安省執政,娘娘腔無能麥堅迪啲表現真係……~_~A trash town都近嫁啦,而家係have not province,省長功不可沒!

  223. 擦鞋仔,剩係識得人云亦云,敲邊鼓,阿諛奉承,唱衰自己住嘅城市,冇銀用,你亞媽生舊叉燒都好過生你個衰仔。

  224. 今天是大除夕,有電台趁着年底,舉行2008年風雲人物選舉。風雲男士由美國首位黑人總統奧巴馬順利當選風雲男士,排在風雲男士榜第二位的是一「蕉」成名的立法會議員黃毓民。而年度風雲金句,立法會議員陳克勤的「I will try my breast」亦奪得次席。香港電台在今年12月1至26日期間,接受聽眾網上投票選出2008年的風雲男、女士、團體、「?」人及金句等。奧巴馬在風雲男士選舉中,以55.8%的壓到性得票率奪魁,黃毓民及國務院總理溫家寶分別排在第二、三位。至於奧巴馬角逐提名時的對手前第一夫人希拉莉及共和黨副總統候選人佩琳,則在風雲女士選舉中奪得頭兩位。而多次在西藏暴亂事件中發聲的港大女生陳巧文則獲第三。

  225. 餓狗搶屎兄,唱右點會唱得衰,你睇吓25夫婦比d網友唱足一年,一樣無穿無爛,聞說由於經濟差,有好多商業機構都想揾25夫婦做除夕show,由於budget緊,出價低,著名藝人又點可以低價接show,寕願在家中自己搞,千萬唔好話25夫婦冇show做,只不過你地請唔起喳!

  226. 足球迷兄:

    可能係童年陰影所致,記得做靚仔嗰陣時,有免費文匯大公睇,由唔識野睇到有些少分析能力,漸漸就覺得左報成日唱衰香港,與事實不乎,於是搵其他報紙睇,睇咗信報,當堂眼界大開,原來山外有山,改變咗我嘅信念,影響我一生人政治信仰。所以對唱衰自己住嘅城市特別反感,如果合乎事實嘅批評又作別論。

    唉!嗰兩公婆唔提佢就算啦,唔知係唔係當時第一台收咪,創傷太大,而家隔咗咁耐,唔想再回憶舊事,所以我冇再評論呢兩個人好耐囉。

  227. 25兩公婆被提升變為上等藝人, 有可能係靠我哋班網友唱佢哋, 點知弄巧成拙, 憎值唔少, 令到佢兩公婆要避靜, 疏利疏利.

  228. 25公婆係上等人, 點會願意接近普通市民呢.

  229. 社會民主連線發起單車遊行,由西灣河出發,最終抵達中環立法會,爭取雙普選。

    社民連約120人身穿紅色衣服,踏單車由西灣河出發,沿筲箕灣道經北角到灣仔修頓球場集會,最後到達立法會。

  230. 間唔中都會諗吓,家豪放棄咗加拿大返香港,無形價值上損失有幾多?

    假設家豪多年來慮積聽眾擁蹇有一萬人,這是一股非常龐大的力量,政府及任何政治團體一定非常重視;如果在選舉期間,加豪為某些人站台,相信會一定增加不少票源。

    家豪有點像宗教領袖,令信徒信服,我覺得有些粉絲像被催眠一樣,冇咗家豪嘅日子幾乎要生要死咁滯,好彩家豪係正人君子,毅然放下一切返香港,俾第二啲壞人,都唔知可以搵幾多水都得啦。

    試想假如有一團體想栽培一個領袖人物,達到有家豪咁嘅影響力,剩係宣傳費冇幾百萬都唔駛諗,所以我估計家豪的無形價值如果硬要用金錢衡量,會超過一千萬元。

  231. 25公婆合唱嘅「公器私用」, 唱出佢哋心中話, 令人難忘.

  232. 可能舊老左嘅叉燒,真係名乎其實,對住阿爺個時條褲一係某個位穿窿,一係就無啦啦闊好多,甩甩哋。通常啲阿媽講個句嘢係因為叉燒唔會思考,但人會,一怒之下先會講。睇嘢唔睇埋之前個啲。

  233. 家豪有老友記效應, 2/25有零反應現象.

  234. 我不嬲都唔唱衰香港,我凈係會唱衰自以為是既HK FOB. 因為我真係覺得佢地好討厭。我未夠17歲就跟父母黎到加拿大,唔係屋企有事,我都唔會返香港耦左3年,再轉接落左美國,BC ,Windsor等等。我走黎走去終於返到黎Toronto,見第一份工竟然比個FOB串我,你都走左好耐喇呵~~~ 我0係呢度讀書,成家竹升0係Etobicoke, 再走多十年都canadian 過你啦,FOB! 佢唔講,我又真係唔知自己走左0甘耐窩,覺咩?!除左我家陣d中文可以好過HK人之外,我真係唔覺窩。

    自由黨係鐘意搞埋d無聊野,垃圾都要限,膠袋要比錢,考牌車牌邊個載幾多個,改黎改去,唔比用樽裝水,仲無聊過星加波,你估全市軍訓咩,痴線。好多人唔鐘意新加波都係呢個原因,加拿大以前都唔係0甘既。

    一早叫作你地唔好同佢地賣告白,又要聽又要鬧,佢地就係想你地0甘樣,正中下懷呀。

  235. 以人論人,同好多hk人一樣,一個會出貓既人永遠都係會出貓,唔出係因為無0甘既需要,又或者無0甘既機會,邊個都係一樣,我自己都唔敢包。會出貓既朋友我有好多,但係會出賣我既朋友我只數得一個。

    永永遠遠都唔可以信一個會出賣朋友既人渣,你一定會終生後悔。

  236. 佢掂既就一早返左HK啦,我屋企d女人一致認為佢醜樣,我就覺得佢比ET好小小,ET個面同對眼仲比佢闊小小,而且以佢三張既年紀,佢個樣好老。

  237. Pls listen to part 3 of to-day’s Yuk Man channel about his July/August visit to Canada and U.S.A.

    http://www.hkreporter.com/myradio

  238. 擦鞋仔,你邊段留言唔係附和人地,剩係識得唯唯諾諾,毫無主見,唔識獨立思考,重話學生哥,讀屎片喇。

  239. I agree with Eva Leung.

  240. I agree with Eva Leung about Mr & Mrs 25

  241. Mrs. Li in Oshawa,你真係好搞野,有啲似風水佬同小甜甜講:我好愛你。〈我好愛你啲錢〉

  242. Eva 姐,首先利益申報,冇聽25夫婦d節目超過年半。相信絕大部份網友都冇聽佢地d無聊節目,如果真係又要聽又要鬧嘅話,25夫婦嘅節目收聽率肯定多倫多所有華語節目之首兩名啦!駛鬼要揾25外母飛來救亡咩,仲要除夕返屋企倒數,如果受大眾歡迎,大時大節,做show做到連瞓覺都冇時間啦,你估真係人地請佢地唔起咩!

  243. 老左叉燒慣常招數,用自己嘅情況嚟形容人哋,自己冇嘅嘢就話人冇,自己由細讀到大個啲就話人哋讀,維園特獨有人士。如果有睇嘅話,我同梁太都係度開過火,淨係救車廠都幾次,都過癮。

  244. 尊貴嘅25, 佢哋使乜賺呢啲要捱到半夜三更的錢, 有時間留番諗吓點去旅行仲好.

  245. 吹吓水啫,駛唔駛去到咁盡呀!

  246. A1啲廣告, 聽來聽去都係25公一個扮又老又嫩聲, 25婆就用佢高八度嘅雞仔聲, 點解啲廣告商肯收咁嘅行貨? 聽眾聽唔厭就奇.

  247. 呀,唔記得同大家拜年。祝大家金銀滿屋,有上無落。

  248. I am happy I’m healthy today, anything more is a gift.

    身體健康賞然是好,最重要的是身心健康,心靈(精神意志情感的運用)不健康又怎能愉快活著呢?每天都在激、博 、怒、罵的渡日,或許有日以消極的mercy killing 結束這一生,這樣與其做一隻團團、圓圓,有何分別呢!起碼有人欣賞!以不同視野角度看人生百態,以客觀看事物,層經傷痛過就是堅忍成長的道路,經一歷、長一智,條條大道通羅馬,遇見一個大賊,不是全城都是大賊,立場、相對是同時是對等位置,將一個壞人變得更壞,不如靜觀改變的態度待之又如何!

  249. 小明在學校講粗口,被李老師責罰,抄罰句一千次,第二天交給李老師,李老師當場氣死了,原來小明寫了一千句:我以後唔撚再講粗口。

    明知繼續講quarter 夫婦盏益咗佢,都重講,咪同小明一樣。

    我以後唔撚再講25!(1000句)

  250. 收咗25幾多錢?

  251. 李老師即是李家豪,佢而家罰我抄罰句一千次:我以後唔再講24+1。
    好慘呀!嗚嗚嗚……

  252. 佢乜野都可以出賣 – 廣告, 形像, 朋友, 外母, 身體, 靈魂 etc., etc.

  253. 史記: 「飛鳥盡, 良弓藏; 狡兔死, 走狗烹. 」

  254. Re: 遇見一個大賊,不是全城都是大賊

    I forgot to tell u guys they’ve cut off my phone line since yesterday. What an idiot! I am sure it’s not Bell cos they only cut my land line and not my DSL. They probably don’t know how. Not yet. lol. You guys be careful too.

    Kahoo, if anything does happen to me and my daughter (I am sure you will see the news on CHinese paper), pls provide my previous postings to the Police. Please also let them know they should look at my expired passports and see what hospitals I worked in the U.S.

    So will u still support Ignatieff? It appears to me 全城都是大賊!

  255. 餓狗俾人烹,聞者傷心,見者流淚。

  256. By: 足球迷 on January 1, 2009
    at 9:54 pm
    I see. I take it those previously discussed their show here were visitors from 25 team. How low!

  257. 講真,以怨報德既大有人在,但係去到要出賣朋友0甘X嚴重既,我就一定佢PK X家剷!

    做人飲水思源好,幾7都要唸下自己當日人地點x樣救你命,0甘多年黎,我係0甘比你搵著數,車都比你偷埋,我都唔x出聲當唔知,我d 0甘既朋友都唔知去邊度搵。不嬲都知你妒忌我,估唔到你係妒忌到要出賣我丫?

    我睇下你d又出貓又出賣朋友既人x家咩下場~~

  258. 我都帶過新人,又做過新人。學新人講句,新人既路好難行,點都難半年至兩年,睇下係做乜野。你要0係呢半年內不停0甘推佢,掉blue box,界佢0太,cut佢電話,係無人可能捱得到成功既。呢個世界唔係瓣瓣都係凈係靠打字,我地呢行黎講,打字係洗米黎咋,你識唔識煮送丫?磨爛蓆既人會有幾有銀用??可以有幾靚?哈哈哈~~~

  259. 我講件真人真事比你聽。

    0係我最後實習既醫院,學校要我地寫周記,當然醫院係唔知既。一開波0個兩三個星期當然係好難捱,又係例牌比人推,掉blue box,界0太,cut電話等等,我地都一一寫哂落周記。

    有一日佢地從我地同門姊妹交談中聽到我地原來張佢地玩我地d野寫哂落周記度,佢地個個即黑刻收斂左好多。你唔信?你問佢地借黎睇睇,我地交左比學校係唔會比番我地既,一切都可能係呈堂証供!

    好可惜,0係真實既世界裡面,無人肯行出黎做呢個包青天,只會有人一齊推你,掉blue box,界0太,cut heat, cut hot water, cut phone line. 如果有包青天既,我地姊姊妹妹就唔會有人喊住話新人條路好難行啦。

  260. 呢派加紙水位停滯係81-82美仙水位,咁做有乜好,成日聽到好多人覺得加紙強就好威好開心,而家咁嘅情況,搞到去70-75美仙好啲,fiscal policy 比自由黨係做唔到嘢,除咗contract fiscal foundation,唯有睇下monetary policy幫唔幫到,學下英國咁。林木業等唔等到?係某種貨品貴個時,加紙升係有絕對好處,而家呢個水位對經濟有乜好處?出口先係加拿大主要經濟來源,希望政府三思。從過一算到而家,個少少位點夠stimulate export?奧巴馬就上臺,睇時機啦。希望加拿大大方向都係再生能源路線同相關產品,行得越快越好。

  261. 廢柴係溫水煮走狗.

  262. 我戥你高興你可以搵到一份唔會受環境因素影響到既工,你唯一驚既係你D學生一齊玩曠課。你未試過?哈哈哈~~~ 我連0甘都試過,病人一齊玩no show,你問下25係唔係?我都唔知呢兩件0甘既人渣有咩做唔出~~咩人佢地會唔利用~~

  263. to tell u guys they’ve cut off my phone line since yesterday

    1.有些地方不明要分析:猜想是政治問題?
    2.居住地點是黑點?jane and finch
    3.個人幻想症(分裂症)
    4.閣下有報警否?
    5.疑點太多
    6.沒有交電話費?
    都係個句!勸閣下冷靜!問題交由警方!

  264. 加拿大政府做事大多數係慢動作, 加稅就勁快.

  265. By: evaleung@wordpress.com on January 2, 2009
    at 10:36 am

    夠竟邊間精神科醫院?多倫多醫療人員並不差到如此地步。

  266. 哈哈哈,乜比人cut電話都可以幻想架咩?我唔係得一個人住,好似你delusional多?
    你又幻想我無交電話費。。。。報唔報警由Bell決定啦,佢話係佢cut錯既0甘點呀?我都算係讀science既,唸野好冷靜,好rational.
    我係話完比你地聽佢地0係醫院玩down個phone system之後比人cut既,沉日已經cut左,我無理唶!

  267. 話比你聽真人真事就係真人真事,差唔差勁你問下我學校?我地個個都有牌既,包括我地三個學神。

  268. 陳 水 扁 回 籠 了 , 這 次 是 羈 押 但 不 禁 見 , 他 可 以 會 見 友 人 與 對 外 通 訊 , 所 以 這 次 牢 房 改 了 , 編 號 也 改 為 「 2185 」 。 很 巧 合 的 是 , 邱 毅 當 年 被 阿 扁 送 進 監 獄 也 住 過 同 樣 的 房 間 , 人 世 間 冤 冤 相 報 真 是 難 以 預 料 。 有 趣 的 是 , 邱 毅 緊 咬 陳 水 扁 不 放 , 不 斷 爆 料 讓 扁 的 貪 腐 洗 錢 一 一 攤 在 陽 光 下 , 阿 扁 在 此 時 刻 六 神 無 主 , 只 有 求 鬼 神 , 燒 了 二 千 五 百 萬 的 冥 紙 來 消 除 與 邱 毅 前 世 結 下 的 孽 障 。 一 個 前 國 家 領 導 人 竟 淪 落 為 不 問 蒼 生 問 鬼 神 之 境 地 , 台 灣 何 其 不 幸 。

  269. 家豪,教精你,呢個世界無野嬴得過白紙黑字,人証物証。佢點出貓錳你腳,佢最多都係錳到你腳,佢永遠都做唔低你,以新人黎講,你已經係嬴左個磨難蓆。以新人單人匹馬係無可能嬴得到惡勢力,你問下我d姊妹係唔係?

  270. 幾時水滾呢?!

  271. 煮狗肉一定要加南乳同埋腐竹, 仲要滾幾滾, Happy.

  272. 我都係咁話,白烚冇味道,蒜泥白肉都要辣油蒜茸釣味,不過出咗廣東,煮法變化好大,可以炆到糖酣排骨咁樣,試均哂之後,都係廣東式最正,天寒地凍,滾滾下,飲啖孖蒸,What do you want? Man.

  273. 甲乙丙丁,我好似唔係講你嗰啲肉喎,係豬肉啫。

  274. 仲有,呢個世界delusional既人何其多?我0係兩檔英文電台都聽過同一個人投訴佢既鄰居,要迫佢搬走云云,佢話佢條街幾百人都支持佢窩。佢一收線,另一個鄰居就即刻打去電台話無d0甘既事,佢連埋隔離另一個鄰居都認為佢一d都無擾民,佢話呢個係好鄰居,唔搬得!電台都跟住指正話係無幾百人支持佢。

    呢個世界有d人,係唔勾腳屈人就無辦法嬴到對手既。你又估下呢個loser既下場係點?哈哈哈,佢一樣無左0個份工。凈係識得妒忌人既人真係醜陋。

  275. 個世界delusional既人何其多

    要睇佢有無EQ and SQ

  276. 以新人單人匹馬係無可能嬴得到惡勢力,你問下我d姊妹係唔係?

    輸番次得唔得?

  277. Robertson 兄,你曾經說過沒有安裝中文software, 現可以試試免費及不用安裝嘅網上廣東話輸入法(英文轉中文也可以)。

    http://www.cantoneseinput.com/

  278. By: 足球迷 on January 2, 2009
    at 1:56 pm
    好料!

  279. 餓狗搶屎兄,小明真係好慘,在香港有邊個大.中.小學男學生冇講過粗口,咁都要罰抄1000句,一於揾埋長毛去遊行抗議。以前我老豆叫我唔好去打波,佢話咁辛苦先入到果間中學,因住成績唔好被人踢出校,唔比踢波,差d 去登憲報同佢脫離父子關係咁滯,最終又係無風無險入大學。所以唔駛罰抄,佢終有一日唔講粗口。

  280. 我都算係讀science既,唸野好冷靜,好rational.
    很久前,有一套電視劇集,有一仁兄是七重性格的,隨時變七種人格特性,非常有理性,按環境時間做人,簡直是專家的專家,最後…….他患有精神分裂症!

  281. By: 足球迷 on January 2, 2009
    at 2:15 pm
    十句說話,九句是粗,變成八婆…..婆九公公…..!阿sam都有歌仔!六啊嬸、三太公!

  282. 仲有,一個出賣朋友既人渣,唔止會出賣你,仲會出賣埋你所有朋友,然後屈埋你。有d朋友我已經無聯絡好耐,情何難堪?呢d0甘賤格既人唔死都唔知有咩用。

    我會原諒一百次一個會出貓既人,都唔會原諒一次一個出賣朋友既人。賤格。

  283. 你知唔知schizoid有咩symptoms?哈哈哈~~~對於BSW黎講,咩人都係schizoid,如果唔係佢地無野講,砌唔到story. lol
    As a matter of fact, 我睇過McMaster BSW既curriculum, BSW連psychology都唔係required credit. 哈哈哈~~ 哈哈哈~~~哈哈哈~~
    我唔知我係唔係痴左~~不過真係覺得d充三充四既大頭鬼好鬼死好笑~~~
    哈哈哈~~
    真係次次比人踢爆就話人schizoid~~~
    lol
    lol
    lol
    lol
    lol

  284. 等姑娘話你聽丫,你唔好睇0甘多電視啦,0個d唔係真確既,睇得多先會痴線呀。電視都可以當真??

  285. 粗口唔怕講,as long as it’s not abusive toward u, says white.

  286. 神又係佢, 鬼又係佢, 網上多古或仔, 古或過25!

  287. 煮豬肉一定要加腐乳同埋竹筍, 淨係滾一滾, Happy! Happy!

  288. 輸番次得唔得?

    我講過,我既然係讀science既,我就只會信scientific evidence. 你一味靠屈,靠出貓,你唔出貓,唔屈你嬴到我既,我自然寫個服字。Subjective? 你係咪professional?有無牌?有無training?

    我地呢行,邊個ICU出黎,邊個有料到,過兩招人地即刻睇到。

    你睇下個BSW今日幾PK,就知有無人聽佢d野,掂唔掂啦。

  289. 最難堪係自我踢爆

  290. 仲有,我地唔係讀D專揀professor,揀有past paper既course,搵人代考試,讀York出黎既。出貓人人有,都唔記得係我出比人,定人出比我,不過我可以話你聽,考牌0個陣就一定無貓出,出都出唔掂三年0甘多。

  291. 你地話d網友講咗佢兩夫婦成年,即係幫佢宣傳,唱咗咁耐,幫番吓佢都應該,雖然係負面宣傳,形像唔多好,話唔定會有A貨高級消費品或老翻集團揾佢地做代言人,等佢地揾番多少,d 網友咪當做咗多倫多25分隊童子軍囉,冇計嘅!

  292. The BSW has the right to be wrong, so do u. This is ur blog after all. You can own up to ur opinion, ur unfounded opinion.

  293. 早D靠呀媽入香港娛樂圈做甘草演員.

  294. 契弟喺新劇雞瘟風暴色演弟契.

  295. 「古惑仔之人在江湖」嘅古惑仔「靚仔南」, 重情講義.

    一台古惑仔, 重財輕義.

  296. 佢地有q號召力咩,有就玩全體曠課啦。

    虛~ 真開心~ 乜association都唔係先可以0甘唱所欲言。等你個偽人仲可以亂q0甘屈我?你幾時喊唔出丫!最q憎你d蓰哂d energy凈係唸點食住d0靚instead of真係做野既人。你係點做野既,我個team有講比我聽。

  297. 太古廣場啲老翻話事人已經當佢兩公婆係偶像, 啲龍頭大哥稱呼25公做大佬.

  298. 有冇0甘誇張!翻哥同25有mud啦0能?

  299. 太古老翻執完又執,執無止境
    一台老翻:甲一
    LCBO稱呼25女做阿嫂

  300. 兩公婆最鍾意左抄抄, 右抄抄, 老翻人地節目材料, 仲要話係自己嘅料, 依家A瘟係老翻以前第一台..

  301. 唔係凈係佢兩公婆,佢地d痺到唔痺既故仔都係重播又重播,0甘少聽都被我撞中佢重播。

  302. 夜鬼講故佬都係鍾意重播。

  303. 足球迷兄:
    邊隻波牛唔講粗口吖,大球場如果冇粗口嘅話,嗰場梗係開演唱會;嬴波可能講少啲,輸波又輸錢嘅話,嗰啲長氣佬一定由加路連山,鬧到去禮頓道都未停口,有時一句說話十幾個字之中得2,3個唔係粗口都聽過。

  304. 餓狗搶屎兄,係大球場睇波果d粗口聲,單丁果個字(你知邊個字),連坐响南華會門口都聽到,你話勁唔勁?唔好講d波牛,學界,大專盃何嘗唔係咁,想當年,九龍區兩大男校爭甲組冠軍,小弟都有份出場,在場上點只粗口,返更衣室重幾乎開大片,d 亞sir教練仲慶過d球員,好彩有雙方神父中間隔開才冇出事喳!有時想返當年老豆唔比我踢波係唔係啱嘅?我週不時都有懷疑!

  305. 足球迷兄:
    有冇聽過女球迷爆粗,雖然唔夠波牛勁,不過都唔輸蝕架,有時聽myradio旅遊學會Rosa姐,間中爆一兩句變音灰色地帶,你就知佢地犀利;話時話,旅遊學會收皮,冇得聽好可惜。

  306. Rosa姐都係球迷黎架,佢上次去倫敦,5磅銀執件英格蘭國家隊戰衣,白色嗰件,真係恨死隔離。

  307. 餓狗搶屎兄,在myradio早期嘅足球頻道曾聽過Rosa姐講波經,有紋有路,貼波仲叻過Peter Wong,真係好羨慕佢5英磅執件英格蘭國家隊戰衣,上次係London買件Arsenal 外套都要55英磅,仲話special sale添!

  308. A瘟係多倫多最環保老翻電台 – 節目循環再用

  309. 等姑娘話你聽丫,你唔好睇0甘多電視啦,0個d唔係真確既,睇得多先會痴線呀。電視都可以當真??

    電視當然不能當真,但用黎指桑話梅都可以當瓜!有知識不等如有用腦,唔該有時唔好以為個個都無科到!惱是用黎運用知識,不是我讀那問名校等等!這不如值班圖書館!

  310. 你知唔知schizoid有咩symptoms?

    與爾一樣,太多幻想!

  311. 我講過,我既然係讀science既,我就只會信scientific evidence.

    scientific evidence 並不是萬能,沒有地上原材料,任何科學論證都是空談,仲有,科學是不斷反複驗證的結果,但仍是以今天為暫時性的論據(消極),因為明天的科學是推翻今天的缺點或錯誤!以往就有太多實例,隻眼祇看到自己擁有幾多,青蛙也擁有成個天井啦!這世界真好大!碳十四呢樣野,其準確程度也不能超越一萬年,其後的是斷估的,科學?有限的!人腦是主,科學祇不過是工具而矣!何謂信?未見之先為信?看到對是事實和知道,仲要話我信,太out 了!連羅輯是何都不清!用下腦!

  312. 英格蘭國家隊戰衣係我心頭好,好鍾意個隊徽,加埋個十字星,簡單得黎不落俗套,高貴優雅,設計無懈可擊。

  313. 點點青啲老歌, 嘔嘔啲前塵往事, 同埋25公啲鬼故, 都係不斷循環重播, 佢地係呃緊佢大佬廢柴.

  314. 我地呢行,邊個ICU出黎,邊個有料到,過兩招人地即刻睇到。

    生人就見得多,或許閣下見得多去世的人,澡些少是正常指數!

  315. 我會原諒一百次一個會出貓既人,都唔會原諒一次一個出賣朋友既人。賤格。

    呢條友仔算是成功的,因為你現在還在仇恨著他(她),要激嬲的要訣,就是要對方斷續慶!其實閣下的工作應該修行成忍的長處,徐非日日要打包,或許是環境因素,染病!

  316. 其實呢度d廣東話電台係唔係人工好cheap?發覺大多數DJ都好似冇乜心機,馬馬虎虎,符碌渡日,全無專業操守,只有少數勉強合格,既然做得咁冇癮,又瞣得少,不如早日轉行,無謂浪費青春,又害埋d聽眾聽埋哂d垃圾節目。

  317. 都唔會原諒一次一個出賣朋友既人

    一次一個出賣你的仇人(假朋友)!

  318. By: 足球迷 on January 2, 2009
    at 11:59 pm

    相對的!供求問題!

  319. By: 足球迷 on January 2, 2009
    at 11:59 pm

    就算是律師主持,失去立場,沒有自由度等如木偶!相信目前兩台的DJ是行屍走肉,簡稱:扯線木偶

  320. 精神大錯亂的先兆:誰是?

    1.斷六親
    2.獨行俠
    3.不忠
    4.缺乏交際
    5.沒有知己!
    6.冷感
    7.失喪的人

  321. 25公 + 牛牛

  322. 先兆仲包括重複又重複講述過去的事件, 再加上自言自語.

  323. ur calling all anti-socialists schizoid. Who’s ur reference? There are cognitive function tests for schizoid and they are bound to fail them. Did ur reference not tell u can’t recover from schiz without treatment? If you are a professional scholar, you would not be making these false unprofessional allegation especially in front of a nurse.

  324. 妄想証都係先兆, 事例有
    :
    1.哈珀認為自己係無敵..
    2.麥堅迪認為自己係最好嘅省長.
    3.周玉女認為倪賤係最忠貞嘅男友.
    4.25公認為A瘟係A1

  325. 我的目的是讓閣下可以發洩一下,過往的精神壓力可以消減些而矣!完了!

    世上沒有誰服誰,每一份職業都有其專長和職業精神和操守,假若全世人都是醫生或大學教授,呢個世界一定完蛋!就算動物也很重要,假若全部動物死晒,大自然的運作就失去平衡,到時真的死實!你我他的存在都有其價值,二五的存在都是比這兒的網民發洩大鬧,張顯公義正義!人生是有希望的!後面的始終的是經驗良師和歷史,向前看!祝你身心健康!完結!

  326. By: 鬱悶 on January 3, 2009
    at 10:50 am

    唔好玩啦!

  327. 據東森新聞報道:台灣前總統陳水扁在看守所的日子,似乎一定要寫東西才能抒發鬱卒的情緒。之前他寫書、寫情詩,現在他要寫信。有意思的是,其中兩封信,竟然是要給他的死對頭:馬英九和胡錦濤。

    寫給黨內同志就算了,怎麼還有馬英九、胡錦濤的份?是要當作日後寫書的題材,還是阿扁在獄中太苦悶,管他是誰就是想找人抱怨。

  328. 唔好脫離現實, A瘟從來都係二奶, 即係A2, 記住廢柴永遠係大佬.

  329. 記住廢柴永遠係大佬.

    有個大佬係廢柴,點出黎拖馬行街!祇有鴕衰家!哀哉!哀哉!

  330. 25有今日都係靠佢做無間道, 有大佬照住, 先做到A瘟話事人.

  331. 籮底橙大佬叻極都限, 佬二食屎啦.

  332. 籮底橙

    請解說經典由來!

  333. 答:籮底橙

    廣東俚語,指嫁不出去的女人,與“賣剩蔗”同義。 貶義,謹慎使用。

  334. Stop making a fool of urself, Mister. U know u have no idea what ur talking about. It takes a lot more signs and symptoms to give a person such diagnosis by a psychiatrist. (e.g. hallucinations, auditory or visual that debiliate them mentally to the point where they are dysfunctional in everyday living.)

    Depression, transitional distresses, emotional turmoils do not fall under the category of psychosis or that sort.

    Since the age of internet, anti-socialists are now called hermits in case u have not noticed. They are dime a dozen these days. We would need more asylums than schools according to you and your reference.

    Until I have proven the Americans and Ignatieff wrong, I would continue to advocate for myself and the other victims whether you like it or not.

  335. 雞瘟台早執早着,無謂浪費咗25夫婦嘅天賦本領,佢地最好盡快返港做條條fing嘅spin doctor,二世祖想做下屆特首想到有"妄想証",奈何有四位對手,兩男兩女,由25夫婦出馬,呢4位仁兄仁姊,担保冇運行,先由25婆對付葉流及范婦人,再由25公"線"埋鬍鬚曾及震鷹哥,條條fing坐定粒六在無對手下,做硬下屆特首,何况二世祖同25婆一定啱key,大家由朝到晚齊齊隊頂級紅酒,錢又冇問題,25公婆每人最少支番10皮一個月人工,真係三贏局面,三贏當然包括25夫婦,條條fing,最後係多倫多廣大聽眾!!

  336. 呢個A1臺可能最初以為聽衆覺得以前木然同李家豪做節目收聽率高,係度又受好評,於是搵木然出嚟撐場,加古生(重差過葉啟光)同麥芝華,點知搞到黃金時段收聽率大減。而家冇計啦,A1臺好似自由黨搵咗狄安做領袖,結果係點?而家出哂嚟。

  337. 擦鞋仔又講經濟,聽到就心寒,要加幣匯率跌15%,由1加元兌82美仙變成7美仙;對於我地居住在安啲貧苦大眾會有乜野影響?首當其衝就係物價飈升,加拿大大部份日常用品,例如:家庭電器、衣服、日用品等等,九成靠入口,每人都要比原來花費更多錢買貴野,通貨膨脹相應提高。

    這項措施將會令誰得益?當然是出口業,例如:木材、礦產、石油等等,集中在Alberta, BC等西部省份,他們贃更多錢都不會分給安省居民,Alberta錢多到駛唔哂,省民不用交PST,但安省居民卻交給聯邦最多GST,聯邦拿這些稅款去補貼其他貧窮省份。你話這是不是一項搵安省居民笨的政策,更攞命係由安省人獻計,百思不得其解,條友唔通食懞咗?

    呢件事我諗極唔明,唯有請教隔離二叔公,叔公諗咗一輪,笑笑口話:或者佢老豆大把,亞媽唔憂富,冚家都富貴,祖先買落加拿大金鑛都唔定。

  338. 25兩公婆係做尿片醫生(spin doctor)最佳人選, 冇得彈.

  339. 老左叉燒理據獨特,唔會平衡下,成日心想加紙升,咁就一定冇輸入性通脹。連安省較乜搵食都唔知,連麥堅迪也比你行。

  340. 回想起以住擦鞋日子真係非常懷念,奇偉鞋臘,磨光布,擦到對鞋反光,個種喜悅好難形容,亦曾經諗過靠雙手幫人擦鞋賺外快,做實幹派。

  341. 加幣兌美金升跌,加拿大央行有做過乜野措施?例如調整利率、增加貨幣流通等等,我就睇唔到,完全係美元主導,加元只係被動,前年美元加幣平算,係美國質低美元,可能當時油價高企,玩石油出口國一鑊卦?我地啲升斗市民點識得咁多吖,邊有擦鞋仔咁巴閉,連中央銀行行長都唔敢講嘅野,佢都敢講,推低加元15%?唔好嗡得就嗡,大佬!掛住個大學生之名,嚇我地啲盲毛,知唔知醜架。

    前年加元高企,應該係美元低水,適逢全球物價飛漲,大米、麵粉、豬肉等食品價格狂升,中國通脹雙位數,香港都有6-7%;加拿大只係2%,加拿大普羅大眾得以避過一劫,都係拜加元強勢所致,我地應該一齊感恩。

  342. 老左叉燒啲思維非常傳統,醜都係個啲睇啲唔睇啲嘅醜,回覆遲咁多,料資搜集又唔齊全。加紙個時高企,緩衝咗油價,當時有乜發生又唔睇……咁講法,報紙專欄,好多經濟師講自己意見,講啲出位嘅嘢,甚至蕭生講啲嘢都唔係央行行長講同做,唔講得?有理據嘅嘢咪講得囉,未行過點知一定唔得?社會主義

  343. 社會主義幾十年前都冇乜人留意同推崇,而家金融海嘯嚟啦,好多人都轉軚。小弟自愧不如,如果你去問經濟學家,佢哋只會話自己係make prediction,經濟充滿變數,經濟學理論同分析多於一套,實際做出嚟唔一定跟足理論嘅結果。加紙係商品貨幣,市場上分析員對美金升跌嘅分析同經濟理論唔同,佢哋睇趨勢,唔通呢班大學畢業生係羊股,個個都醜。Please,engage brain before starting tongue,有啲無法肯定嘅嘢就唔好去咁盡,面係人哋比,之後個句應該好熟嫁啦。

  344. Absolutely ,我就冇膽量大大聲講加元要推低15%,憑乜野理據要15%,點解唔係40%,50%或者80%?因為講完俾人笑到面都黃。不過你就唔駛怕,你查咗面懞膏。

  345. 如果好似你個啲特別理據就……理由已經講咗,唔怪得有咁嘅回應,唔好玩啦,報紙都有講咗之前九二年時都係62.5美仙,面懞膏留比你啦,我一向塊面唔用cream。不過最尾點講都冇用,可能因為你唔知央行係積極不干預。

  346. 哦!你忽然間又記得央行係積極不干預,乜唔係講開要用經濟政策將加元質低15%咩?
    【而家咁嘅情況,搞到去70-75美仙好啲,fiscal policy 比自由黨係做唔到嘢,除咗contract fiscal foundation,唯有睇下monetary policy幫唔幫到,學下英國咁】
    呢句野係唔係你寫嘅先?

  347. 乜野叫做『積極不干預』?你個奶奶吱生cancer呀?有乳病?
    不干預只有一種,干預可以有極力干預、嚴重干預、輕微干預等等;另一種講法係:央行長期以來堅持不干預政策。聽落就順耳啲。

  348. 係我寫,怕咩認,呢個係純粹推測救經濟嘅其中一個方法。

  349. 原來你個奶奶吱生cancer,有乳病,第幾期?原來你有病,唔怪得情緒咁大起落啦。積極面對啦,做緊電療呀?

  350. 抑鬱症 (Depression)

    主要症狀

    感到情緒低落
    –對大部份事情失去興趣或動力

    其他病徵 :
    食慾/體重明顯改變、失眠/貪睡、疲倦、行為遲鈍、日常活動明顯減少等

  351. 創傷後情緒病(Post-Traumatic Stress Disorder)

    經歷一些對生命構成威脅或身體嚴重受到傷害的可怕事件後,感到很驚慌及悲痛。

    主要症狀
    經常想起/夢見創傷事件
    感到十分痛苦、害怕或無助

    面對創傷事件的相關情境時會有強烈的生理及心理反應
    極力逃避與事件有關的記憶、感受或人物

    驚覺性過高,難以鬆弛等

    其他症狀:
    失眠
    頭痛
    對前景感到悲觀

  352. 強迫症(Obsessive Compulsive Disorder)

    患者有強烈的強迫思想及/或強迫行為主要症狀

    強迫思想:
    出現持續而不合理的強迫思想(例如:手很骯髒、門窗未鎖好)、影像,令患者十分憂慮

    強迫性行為:
    強迫自己不斷重複某些行為

  353. 社交焦慮症(Social Anxiety Disorder)

    主要症狀:
    持續害怕出席社交合,擔心會有醜態而引發的焦慮症狀

    其他病徵:
    逃避社交活動
    明白害怕是不合理的,但卻不能克服

  354. 驚恐症(Panic Disorder)

    主要症狀:
    多次突然間感到害怕或不安,在大約10分鐘內到達最嚴重的程度;並有以下最少4項症狀:
    身體: 心跳加速、–出汗、發抖、–呼吸困難、胸口不適、作悶/噁心、–頭暈、–發冷/發熱

  355. 情緒病正確的理解及分類
    情緒病 正確的理解

    其實,情緒病跟其他生理疾病如高血壓,糖尿病等相似,都是身體機能失調(包括由情緒病引致的腦部血清素失調),再加上環境因素而產生的疾病。
    發病原因: 腦部化學傳遞物質失去平衡

    誘發因素: 壓力,不快的經歷和其他的環境因素)
    病癥: 失眠、頭痛 、疲倦、煩燥和失落等

    藥物治療作用:認知行為治療
    心理教育治療:調節腦部化學傳遞物質平衡

    療程:一年或以上
    處理不當時…令身體疾病惡化,工作能力減低,為患者帶來困擾,甚至出現自殘行為等。

    情緒病的分類:

    經常焦慮症(Generalized Anxiety Disorder)

    主要症狀:
    大部份時間對各方面的事情均有難以控制的憂慮

    其他症狀:
    身體:肌肉緊張、失眠、多手汗、心跳、容易疲倦等

  356. 對與錯!平面圖而矣!何須介懷!衰得起!才是克己一大勝利!

  357. Anyone knows where is the real Nobody now…really hope he can come up with a new chinese radio station soon…those ones currently broadcasting are not that interesting…except the 3 Monkey..show…and the weeknight show by chan


發表迴響

分類

