發文作者:kahoo | 十一月 22, 2007

嘩! 咁都得???

banner.jpg


Responses

  1. 首先,要了解這張照片是不是電腦圖形變造的. 這七個字的排位似乎和這個橫幅不同, 尤其是搶劫兩字的頂部沒有橫幅的皺紋.

    Proverbs 12:19
    Truthful lips endure forever, but a lying tongue lasts only a moment.

  2. 16 街點解唔起天橋呢,雙陪容量,好過加開一條 lane,叫政府比多小小錢,學下香港,交通係可以3D立體架!!

  3. 有咩唔得? 更荒謬嘅都有啦! 啱啱睇完匯通天下, 而家一肚火,D劇情,真係睇到人把鬼火! 又係D男男女女,我鐘意你,你鐘意我,但我又有苦衷又唔比你知,所以你就同咗第二個一齊,點知同咗第二個之後你又知道我嘅苦衷,所以又想同番我一齊,卒之就一片混亂,離哂譜呀! 仲激氣過果日睇華銳小姐,嬲到我! 個陳豪同郭羡妮又係咁, 個馬俊偉同楊怡又係咁, 兩pair友都不知所謂,又鐘意又唔鐘意,睇到我!
    樓上個生果併盤,咪起度發夢,起天橋? 而家話整多兩條線都已經激到要搞簽名運動, 你仲起條天橋,班友仔仲唔嘈到拆天? 16街D屋平平矮矮, 冇棟高過兩層,你要人一行出門口就對住條橋底呀? 傻咗咩! 多倫多唔係香港呀,醒下啦! 唉唔講喇! 睇完套劇而家冇心機﹗


發表迴響

分類

