發文作者:kahoo | 十月 31, 2007

《一本政經》全新陣容


Responses

  1. 雖然兩李家豪加蘇博士都已經撼贏秦小姐同姜先生個邊,我個人認為。我總係覺得以前李家豪加蘇博士加木然個時最好,不過而家多d人多d意見,集思廣益都好。

  2. 張poster幾好睇喎!
    我都係咁話 (對樓上講)。不過如果你問我﹐我最懷念都係最初最初期果陣嘅一本政經。果陣時李家豪仲未打響個朵﹐成個節目感覺幾"raw"﹐日日嘅感覺都好新鮮﹐李家豪搭蘇博士/葉啟光﹐配搭"譚士兄弟": 火爆譚志強同温文譚志侃﹐最正。
    不過我都明嘅﹐係要變先有進步﹐加上而家隔離台又cheap到死﹐學到足一本政經﹐真係冇黎創意呀﹗同當年無線狂炒亞視冇分別 (見人地出個"今日睇真D"﹐又要搶住出個"城市追擊"..)﹐唉。所以一本政經搞下D新意思都係時候架啦。
    今日第一日新賞試﹐個感覺都唔錯﹐有D記者出去跑﹐現場感強D﹐多D近似番680式嘅即時新聞效果﹐試下呢個方向都幾新鮮吖﹐睇怕隔離台都冇咁快學到住喇啩?
    今日第一次聽古偉凱﹐佢D廣東話真係唔錯喎﹐我起度思考究竟佢講得好D定蘇博士…. 嘻嘻..) (我諗古sir都真好D.. 嘻)
    各位加油﹗

  3. 恭喜
    一本政經加入多位新主持.
    本人希望,貴台老盧博迪,加入.
    最少每天有一 段評論.
    家豪是我近年最欣賞的主持人,如果加入盧博
    做一个政經咀對咀,加入一些新冲激,那麽就更好了!

  4. 麥之華 should no host the show. She is the dead weight. her voice for some reason is very annoying.

    should get 木然 back…Why did he leave anyways??

  5. The East Beaver Creek radio will dedicate a song
    sung by Little Peggy March to Power Politics:-

    I WILL FOLLOW YOU

  6. 啱啱聽新聞,話係加拿大人係美國被判死刑,外交部將不會干預!
    嘩!發生咩嘢事?咁都得?我係美國公民,抑或係加拿大公民?加拿大是否仍屬一個獨立國家?
    死咯?

  7. 我咁大個仔都未聽過政黨作出 increase tax rate 嘅承諾,呢幾日係第一次聽,我聽完即刻笑。dion 有冇做過民調先作出個咁嘅承諾?將GST 加返去7%,雖然話買架車萬五先慳到300蚊到,但係300蚊用黎入gas都好啦。以我所知,disposable income=income-(indirect taxes+direct tax)where indirect taxes=GST,PST, direct tax=income*income tax rate. tax rate 下降其實同加人工差唔多,加左你人工,而家話減返你人工,有冇人會濟?雖然仲有side effect,但針冇兩頭利,但要睇下d人種意乜。

  8. OK 吖, 鄧番雲d男女比例, 有d新意, 又有d唔知打緊鐵定係比緊劍嘅 jingle, 我都幾鐘意噃!


發表迴響

分類

