發文作者:kahoo | 十月 30, 2007

Michael Chan: Ontario Minister of Citizenship and Immigration

今日嘉賓:
新任公民及移民廳長陳國治
自由黨何胡景、保守黨李基傑、新民主黨譚潤隸

精彩重溫:

Part 1 (starts at 00:20):
新任公民及移民廳長陳國治 第一時間接受李家豪、麥之華專訪
www.torontofirstradio.com/archive.asp?filename=ampart11-10-30-2007.asf

Part 2:
聽眾就陳國治廳長升職 各抒己見

www.torontofirstradio.com/archive.asp?filename=ampart12-10-30-2007.asf

Part 3:
三大黨代表就聯邦財長Flaherty小型預算案 舌劍唇槍
www.torontofirstradio.com/archive.asp?filename=ampart13-10-30-2007.asf


Responses

  1. 幅相好似話:
    呢鑊杰囉!咁大整估,比個移民廳長我做!雙眼同個苦笑咀出賣左你咯!

  2. 做乜都好喇!多個黃皮膚點綴下都好過無!
    陳廳長做唔做到野,會唔會衰收尾,佢老哥自已執生!
    話時話! K.K.Li做評論員有紋有路!

  3. 完全同意見龍在田君的高見。多個黃皮膚點綴下都好過無!

    祝佢好運。

  4. 隔離台十一時作動嗰的二打六,真係都唔知做咩講咩!我未曾聽過的節目屎成咁!!
    九唔搭八,見咩講咩,你根本聽的嘢完完全全係無厘頭!
    好心求其揾個人播吓歌仲好啦,一係試吓無人駕駛,一係比人打電話上去,等的自己講一大輪之後就好似無人駕駛咁播返隻應景歌比佢聽!還掂成日都抄人嘢架啦!好過依家咁折墮!
    電台的vip聽唔聽到呀!再係咁,執粒架啦!!

  5. 今日勞氣,我都要休息幾日,唔上嚟玩啦

    唉!無人才!愚昩o既就一籮籮!

    龔自珍呀龔自珍!真係無計!

    我勸天公重抖擻,不拘一格降人材

  6. 好嘢好嘢! 升職喇! 我都升職喇, 今日開始, 我由守飯廳, 調職去守客廳喇! 我塵廳長以後係客廳廳長! 大展鴻圖! 老廁, 乜你仲未調升出黎做廳呀? 快D加把勁啦, 做廳長, 人工多好多皮嘢架, 做廳長先有錢途呀, 咪淨係日日對住D屎屎尿尿勞勞氣氣, 人都臭啦! 哈哈!! 咁好笑, 邊個十一點起度作動, 真係要聽下喎, 可能可以比佢激一激, 可以通一通D血脈等血氣運行!

  7. 呢個位最適合佢做,近年有大量新移民都是刀刀义义,佢搞多D嘢益下呢班刀义,以公款收買人心,到時話之你地D華人投唔投佢票,佢已經有大班刀义做後盾,正如何鴻燊話齋,佢咁後生,做多兩任都得。

  8. 我覺得比個移民廳長佢做係件好事。我覺得麥老堅今次做左件有智慧d嘅事,比個有權力嘅廳華人做,唔好講之後點,起碼而家佢係我心目中加左分先。我睇呢件作對華人的重視和肯定,陳國治如果想繼續玩嘅話就做d正面改變出黎睇,有政績嘅話,我可能會對佢改觀。小弟唔會死撐黨,只會睇表現,如果麥老堅珍惜呢次機會發憤,可能4年後我會投自由黨。

  9. Congratz to Michael, I believe he’s a good choice. He can get things done.


發表迴響

分類

