發文作者:kahoo | 十月 16, 2007

哈珀施政報告接連出招打擊,狄安應如何拆招?

今日嘉賓﹕

多倫多大學  方偉晶教授
聯邦自由黨  何胡景
聯邦綠黨      Roy Ho

精彩重溫:

Part 1 (starts at 28:30):
www.torontofirstradio.com/archive.asp?filename=ampart12-10-16-2007.asf

Part 2:
www.torontofirstradio.com/archive.asp?filename=ampart13-10-16-2007.asf

Part 3:
www.torontofirstradio.com/archive.asp?filename=ampart14-10-16-2007.asf

Part 4:
www.torontofirstradio.com/archive.asp?filename=ampart15-10-16-2007.asf


Responses

  1. 佢係 throne speech 之後嘅回應比我嘅感覺係佢唔比個施政報告過。佢話唔想3年半又大選,又話 people want a government that works. 雖然有d野佢唔岩聽,環境個部份就最唔順,但我覺得dion 會比harper 過。

  2. 又打錯,個個應該係會 instead of 唔

  3. I have to admit, Steven Harper is doing a better job then expected.

    The sad part I still feel towards Harper and the PC party is that we should stop being a part of the United States. But Dion on the other hand, have been making enemies everywhere lately. It took him one day to make enemies of the second and third larges group of immigrants to Canada. Sigh. I wonder what would happen if Trudeau learn of this.

  4. 於人村選區投票率最低 陳國治歸咎保守黨擁躉

    我又死返嚟啦!一有呢條臭蟲,我廁所長死都返生!!

    1)人頭稅唔使賠,唔使道歉
    2)加國多倫多華人有文盲可當廳長入省會

    上述兩點,足足可以遺臭千載!!
    舉凡各大學研究加中關係加中政治及民情歷史的學人,一定會引用作為論文或研究之用!!

    家山發咯,家山發咯!好生唔生,好死唔死,有嗰咁架空前遺臭!!真係唱返香港,唱行中澳台,讓它流傳萬代給中國人啼笑一番!!

  5. 司爺

    陳國治未來四年做緊你地的木偶,要點玩就點玩,要佢跳舞助興都得架啦!

    至於係唔係比個廳長佢做?你地唔使啦!佢無咩利用價值啦!!先前比佢做,係順返的華民條氣,掩埋的華民把口話老墨無誠信,應承左話比個廳長華人做無對現呢單嘢!依家做左啦!又係省選完左,唔使再賣脤!再比佢做,一定係醜死怪,係人都知佢唔去得省廳發言,到時盞係自由黨呢四年其中一個笑柄!!

    況且,未來呢四年,自由黨再培育一個新的品種,今次係會用英語的,又加埋有四眼陳的品格特性,成為新的接班,咁先至係上策!!

    所以,自由黨高層,一定有的華人係幕後度僑獻計比的老外架!不訪考慮吓廁所長的建意!!
    廳長, 唔好再比呢個老陳啦!盞失禮!!我廁所長有時都要放吓假,叫佢跟我學吓嘢,我休假時佢代吓我!!
    講笑姐,講笑姐,陳廳長日里萬機,點敢呀點敢呀!!!
    嘻嘻嘻!!

  6. 新一屆的省議會將於本月30日正式宣誓就職,內閣名單相信要到時才會揭盅。在選戰後的過去一周裏,陳國治除了跟黨團方面保持聯絡外,並忙於向選民謝票,以及跟助選義工四出把宣傳牌拔掉。

  7. A very interesting article in Maclean’s about Canada losing its tolerance as a society. Some revealing statistics deserve your reading.

    http://www.macleans.ca/canada/features/article.jsp?content=20071022_110249_110249

  8. 廣東仔, 唔使睇啦, 佢地無文化, 原始獸性,無理性,講來講去係唔想有色人種係佢地的屋前屋後社區出現,咁唔係講東講西話人唔合流咯!!

    無得講架啦!原始就係原始,無工比佢地做,無生產,無投資,無遊客,無屋宇買賣,等佢地食風咯!!

    其它地區,加拿大其它省份聲色犬馬,佢地睇到嗰陣時就會攞個鎚打自己個太公架啦!!話知佢啦!

  9. 嘩! 唔掂呀!
    廣東仔個網嗰篇嘢, 雞腸嚟,睇到我暈陀陀!!老花,唉!睇唔到咁長篇大論!睇完第一篇都無眼力去睇,真係生理缺定心理!!

  10. 我自己覺得harper向head tax 對歉賠錢,減2%GST加分段減income tax已經比人加左分。經濟唔錯,如果dion 唔比佢過,我覺得liberals 民意會再跌,by election 全部輸哂,都應該比到hint 佢。我覺得佢會係北極訓練士兵,加強加拿大係北極嘅兵,宣示主權,令我對佢印像仲好左。加上佢有政治智慧,我個人會支持佢。

  11. 現在聯邦保守黨可算是形勢大好,民意又領先,只要不再找象Dr. Lau之類的發言人胡言亂語,而政綱又四平八穩的話,可以坐定粒六,那怕被要脅而提前大選。

  12. 唔知點解我睇見dion 楅相我就忍唔住笑,尋晚上保守黨個網睇d ads,笑到我……睇黎dion 都唔會似係個強勢領袖,我個人覺得如果kennedy上到場,聯邦自由黨應該會翻到生,而家係睇大選後dion 仲有冇黨魁做,冇嘅話,希望有個勁d嘅上位。


發表迴響

分類

