發文作者:kahoo | 十月 15, 2007

今晚嘉賓:「唐心蛋」Veronica Needa (一個英裔中國女子的「白皮黃心」)

http://www.actionmethods.co.uk/veronica/veronica.htm


精彩重溫:

Part 1 (starts at 28:00):
www.torontofirstradio.com/archive.asp?filename=ampart12-10-15-2007.asf

Part 2:
www.torontofirstradio.com/archive.asp?filename=ampart13-10-15-2007.asf

Part 3 (starts at 11:00):
www.torontofirstradio.com/archive.asp?filename=ampart14-10-15-2007.asf

Part 4:
www.torontofirstradio.com/archive.asp?filename=ampart15-10-15-2007.asf



Responses

  1. 咩水泥架?
    竹星?
    鬼名泥喎!老豆係鬼定老母係鬼?
    都唔後生!!

  2. 唔識欣賞!
    比本老夫子我睇仲過癮!!

  3. 應該叫 “唐心風暴" 吖嘛!

    我都有去睇咗佢套劇, 真係幾唔錯!
    起初以為佢講D中文都會係好似TVB個何國榮 (“羅便臣先生..") 同阿喬寶寶咁上下, 點知原來好咁多, 連口音都咁地道香港! 都真係幾搞鬼.

  4. 樓上老蕭都多餘嚟講,咁鍾意聽廣東話,使咩比錢聽,樓開收音機去1540 同770 誤係聽到夠囉!!

  5. 唏呀, 港奶兄, 說話又唔係咁講呀, 你試想象下起多倫多downtown出面行行下街撞到個著住西裝嘅老外, 佢個樣完全係白皮金髮藍眼, 但竟然開口同你講流利嘅廣東話, 把聲仲要好似鍾景輝咁嘅, 你話神唔神奇咯! 好搞鬼架!!

  6. 加國人才流失到港.康尼訪港深切體會

    報告報告, 長江一號向中央報告;根據長江一號在加拿大所得, 除了做廁役, 做茶餐廳食客外, 現在刮到料向中央報告

    大家留意, 加拿大同美國係虎視擔擔中國, 對中國貨品一担担抬返鄉下,中國貨平,佢地鬼佬人工貴,所以虎視担担!
    中國要將所有係加拿大人才要接回祖國,為建設新中國努力!
    長江一號不能在互聯網盡講心聲,因為加拿大亦都有好多間碟,我只能夠講一的我們共通的語言,中文
    長江一號回歸之日,就是我把心裡的祕密向中國供獻的時候
    報告完畢!!

  7. 老蕭,睬你都傻!攞嚟講, 好似你咁講, 我何以同你講,我睬的鬼都傻,佢識講廣東話,關我屁事;有好多摩門教的鬼,有次係架升降機詐詐抵用國語同我講:你好嗎?li how ma? 我詐唔識!望住我的flyer,當佢透明!跟住佢又用廣東話同我講:梨豪媽?我又唔理佢, 不過就因為有其他住客, 各式人種,為免人地誤會我無禮, 我又詐詐抵用英文話: i do not understand!
    跟住佢又用英文問我:where do you come from?
    how long you have been here? what is your name?
    真係他的老祖宗, 我真係想答佢:it is none of your business, it is my privacy. 但係又費事,因為全部人出哂,得番我一人,萬一佢兩個鬼條氣唔順, 拳我唔係死,於是支支左左答左的from asia,呢呢路路, 一到我嗰層,即刻反方向行, 等度升降機門合埋,兩條鬼唔見到,即刻掉頭向自己屋!!你話我點睇鬼,叫佢行開啦!!

  8. 啱啱攪電腦去死皮死快路,攪足成晚!上嚟見到自己咁紅咁孤獨,仲孤獨過獨孤求伴,因為全個版都係九成係自己留言,真係李家豪比臉!!

    臨訓前再講單禽日係wal-mart發生的事比你聽, 又係鬼, 著西裝,不過係南亞裔,似印度!!
    話說我淨係買左一支蕃茄醬,今個星期特價2.47一支有成一升咁多;買完諗住比錢排隊啦!
    點知有條西裝友, 呢個印印拿住的餐盒仔二盒,可能係當晚餐,個陣時都八點幾,佢排係我後面;前面一個洋妹收銀,由於有個友仔的樽裝水有的問題,收銀走去問上頭呢呢路路,呢個時候,後面西裝友不耐煩,佢越過我,將佢的盒係條輸送帶前排成一字形,我唔話得人,佢有權係的空位放野;大家都知wal-mart有的收銀輸送帶好短,我就係啱啱嗰的,前面阻住,我又放唔到拿住左,點知比後面西裝友佔先;我無出聲,等到洋妹同樽裝友找錢之前,我就拿住蕃笳樽條樽頸放係西裝友的盒前面四五寸,洋妹一手拿住便scan, 點知佢繼續拿西裝友的盒想話scan, 但又疾左一疾,對住西裝友問: are they yours? 西裝友笑笑口懶得戚答:oh! I do not mind if he wants to pay for me! 我當然又係扮蠢, 不答咀, 同時成個過程我都係數住銀包的銀仔當唔知發生咩嘢事, 直至個洋妹話幾多錢,咁我就付錢了事!!

    成件事想話比你知咩呢?就係我遇得多呢的鬼!!通想佢地咁擺嘢, 表面上係免得拿住,筧得重,驚住拿不住跌落地,但另外呢,係佢想等個收銀一下子一拿住scan ,入左收銀箱,嗰陣時佢就會出動行係你前面話, 呀!唔好意思, 收銀收左我的先, 我比錢先, 你唔會介意嗎?所以今次我係重要時刻, 將笳醬放前,我眼角己經瞄到佢條氣唔順,再加埋佢的語氣,笑笑口話叫我比埋錢佢唔介意, 我睬佢都傻呀!連氣都慳返!!想同我係禮儀外交做表面功夫,你未到家呀印印!西裝友講廣東話,係你佬蕭先至覺得得意,我港式奶茶一定要好好教訓呢班洋鬼子,以報八國聯軍入我頤和園搶走十二生肖銅頭的氣!!!哈哈哈
    記住佢地的嘢,係有禮無恥!!有禮無恥!!對得多,見得多,交手多,你就會學到架啦!!

  9. 哎呀港奶哥, 我呢D打工仔, 白天要為兩餐走走笛笛, 唔係邊有銀用呀, 邊得閒成日走上黎留言吖! 你估個個都好似港奶哥你咁, 成手拿住疊銀紙慢慢meet, 得閒聽下收音機行下walmart又上吓網講下佛偈, 咁梳肝咩.. 唉, 生活逼人呀嘛!

    哈哈哈哈, 你個小經歷都描述得相當細緻, 多謝指教喇, 睇黎你嘅脾氣同修養都有番咁上下功力, 對住D印印同老外四两撥千斤..
    咁又係喎, 你講開, D摩門教西裝老外又真係好多都識講流利過何國榮嘅中文喎, 醒唔起添!
    我都起地鐵遇過唔少! 不過好在通常佢地一係識廣東話, 一係識國語, 好少同時識得兩樣, 所以我一遇著個講國語嘅就同佢講廣東話, 遇著個講廣東話嘅就扮淨係識國語, 再唔係就扮連雞腸都唔識咩都唔識, 通常都會知難而退, 哈哈!


發表迴響

分類

