發文作者:kahoo | 十月 8, 2007

感恩節快樂﹗

happy20thanksgiving0ui.jpg

Thanksgiving (感恩節) 在美國是11月的第4個星期四﹐在加拿大則是10月的第2個星期一。

這節日的歷史源於1620年﹐當年一批英國清教徒抵受不了在當地被打壓﹐帶同家人乘坐著名的「五月花號(The Mayflower)」 到達美洲麻省尋找有宗教自由的新土地﹐但因生活環境困難﹐102名新移民當中只有一半熬得過首個冬天。待新一年春天展開後﹐尚存活的50多人靠著原住民的幫助﹐才終於學會了裁種﹑狩獵﹑捕魚等求生技能。幾經辛苦後﹐當年秋天成功獲得了大豐收﹐因此他們邀請了原住民一同慶祝﹐感謝上天賜給。這就是第一個感恩節。


Responses

  1. D老外真係反骨仔! 第一批人去到美國如果唔係有D印弟安人幫佢地﹐一早死鬼哂﹐但兜友仔打完齋唔要和尚啦﹗話就話頭兩年一齊Thanksgiving一齊高興﹐但再之後嘅發展係點﹐歷史已經證明。感恩節﹐D美國佬應該反省下。

  2. 越聽越火滾,呢嗰陳國治,越泥越放肆,做左唔夠一年木頭小醜,就扮官腔!

    無人性呀你,我都唔知點解你家生發成咁,無人性!人頭稅都可以話唔使道歉唔使賠,你家生發咯!!

    選你,我死十世,做豬做狗都咬你一口呀!!

    唔好意思,依家聽緊一本正經,死左我都激到返嚟鬧夠佢!!!

  3. 李家豪,唔好掛住食火雞,即刻打我的嘢出嚟,等我條氣順的!

    好揾唔揾,要我地選個文盲出嚟,侮華都唔恨!!!

  4. 天清殺氣屯關右,夜半妖星照渭濱

  5. 各位感恩節快樂! (Sorry, a belated wish) 。 係喇, 霄九里 兄話齋, 感謝完上面嗰位之後重要感謝埋班原住民呀。

    記得食淨銑嘅火雞要「叮」多幾多幾分鍾先好食呀, 唔係好易中招 —- 三文治 (沙門氏) 菌 (Salmonella) 會攪到肚瀉到亞媽都唔認得架:

    http://www.foodnavigator.com/news/ng.asp?id=43144-new-evidence-of

    食淨嘅火雞脾, 煲湯就冇得頂喇。

  6. 廁所長:

    小弟無去到 Markham Unionville 的 debate, 只是昨晚一路煮飯一路聽 “一本政經" 的重播.

    我昨晚聽的時候都好火滾, 再次證名我上星期四寫的 blog 無講錯, 陳國治實屬政棍一個. 用我的 hero 黃毓民的常用辭彙: “契弟" 也!

    平心而論, 雖然李基傑並非最理想人選, 但兩害取其輕, VOTE OUT 陳國治 DELAY NO MORE!

  7. 晨早流流就走上嚟睇吓登左未,登就登左,不過你個李家豪就唔好成日halilula去左感恩呀!

    禽日火滾都今朝零晨十二時半你都掛住食火雞感恩!明知你播親呢條家生發一定激到我跳跳扎,好心你就盡早幫我登出嚟,等我的同氣同味的華人一齊咆哮!!!

    我咁大個人,細個聽中國歷史,聽到的漢奸走狗賣國賊就氣頂,不過未見過未親身經驗過;今日流落到多倫多呢到,真係無眼睇;的華人自私自利,無人格,無道德,無公德,無操守,樣衰衰,病壞,吐口水,真係死十個當五傷;都唔知呢的人點樣可以通過移民官比佢入境

    講翻呢個家生發,真係無恥到唔恨,中國文盲多,連加拿的文盲都可以做官,咁仲要esl course for what

    政棍,通渠我都鹽佢大碌無叉用!

    周老闆話齋:家生發咯你!家生發!!

  8. 以他們的質素,修養,行為,麥老堅可以做省長,陳國治可以做廳長,苗老大可以做市長,安省及大多市還有什麼前途可言,吾不欲觀之矣。

  9. 廁所長,小弟最憎恨漢奸,"家生發"仲衰過汪精衛,起碼汪精衛在年青時曾去暗殺懾政王失敗被捕,在獄中作了"慷慨歌燕市,從容作楚囚,引刀成一快,不負少年頭"。第三句最適合"家生發",其餘三句則極不適合(可以說是剛相反)。

  10. 才子尤物做漢奸

    文章日期:2007年10月7日

    【明報專訊】「慷慨歌燕市,從容作楚囚。引刀成一快,不負少年頭。」廣東才子汪精衛在反清革命時做「恐怖」刺客,放炸彈被捕判死,作出這首毅然拋頭顱灑熱血的名詩。

  11. 麥老堅好多野都係辯護,律師本色,做老本行好d,而家搞到自己個名臭哂,McLiar,McIdiot……佢點解要做省長害人?佢班下屬又冇乜料,政治智慧都冇乜,所有野同4年前冇乜分別(用眼睇到嘅),聽到嘅係450萬一個法律會議,省長加人工自肥,slush fund 醜聞,自閉兒童排長龍等護理,陳國治斯文發悔氣,philips 同陳國治打官腔,麥老堅對所有指控都辯護除左raise tax,Dalton 同 Terri McGuinty 講話點樣 make tough decision扮可憐等等。


發表迴響

分類

