發文作者:kahoo | 七月 6, 2007

港台傳訊總監為朱培慶解畫


Responses

  1. 聽完呢件事,唔知點解我聽聽下"無賴"呢首歌會諗起朱生.雖然唔係句句岩,不過有一,兩句令我有d聯想.不過感受嘅野人人不同,好主觀.我好認同聽眾同主持嘅意見.正所謂:錯就要認,打就企定,佢咁做法係人都會估佢身有屎啦.仲要搵局外人幫佢解圍,自己衰仲累全家(港台).俗d講句,呢個朱培慶真係冇覺嫁.其實我覺得佢應該自己承擔番,向所有人交代,老婆都不知情,知道左都打個突啦,仲幫佢補鑊?

  2. 鄭中基 無賴 LYRICS

    我間中飲醉酒 很喜歡自由
    常犯錯愛說謊 但總會內疚
    遇過很多的損友 學到貪新厭舊
    亦欠過很多女人

    怕結婚只會守 三分鐘諾言
    曾話過要戒煙 但講了就算
    夢與想丟低很遠 但對返工厭倦
    自小不會打算

    *但是仍 (在地球) 唯獨妳愛我這廢人
     出錯妳都肯去忍
     然而誰亦早知不會合襯
     偏偏妳願意等

     為何還喜歡我 我這種無賴
     是話妳蠢還是很偉大
     在座每位都將我踩 口碑有多壞
     但妳亦永遠不見怪

     何必跟我 我這種無賴
     活大半生還是很失敗
     但是妳死都不變心 跟我笑著捱
     就算壞 我也不忍心 (偷偷作怪)*

    沒有根的野草 飄忽的命途
    誰像妳當我寶 什麼也做到
    舊愛數足一匹布 在這刻寫句號
    只想跟妳終老

    REPEAT*

    還喜歡我 我這種無賴
    是話妳蠢還是很偉大
    在座每位都將我踩 口碑有多壞
    但妳亦永遠不見怪

    何必跟我 我這種無賴
    活大半生還是很失敗
    但是妳死都不變心 跟我拼命捱
    換轉別個 也不忍心 偷偷作怪

  3. 講得一d冇錯, 青天葵兄。 呢d叫做越攪越泥足深陷。 本來大大方方嘅話呢, 就可能只要向老婆解釋就可以了。 但係喺記者面前做完縮頭烏龜又再係自已管嘅機構再做一次, 真係做男人做到咁真係再無面目見江束父老喇!

  4. 朱培慶處理這件事犯了兩大錯誤,一是不該在記者前閃閃縮縮,他可能忘記掉自己是在非辦公時間,與美女同行是私事,頂多是個人道德問題,與電台身分無關,因此更不應該透過電台向公眾致歉,這是第二錯誤,因為他沒有對不起公眾,對不起的是他太太而矣.


發表迴響

分類

