發文作者:kahoo | 五月 22, 2007

今日嘉賓: 香港立法會議員吳靄儀 接聽聽眾電話

精彩重溫:

Part 1 (starts at 19:00):
http://www.torontofirstradio.com/archive.asp?filename=ampart12-5-22-2007.asf

Part 2:
http://www.torontofirstradio.com/archive.asp?filename=ampart13-5-22-2007.asf

Part 3:
http://www.torontofirstradio.com/archive.asp?filename=ampart14-5-22-2007.asf

 

公民黨立法會議員吳靄儀即將到訪多倫多:


Responses

  1. 不男不女,中性?同魚爭同路!

  2. 請不要把他人的外表來開無聊的玩笑,這是非常不禮貌的行為。

  3. 講事實都唔得,講個人感受都唔得;
    好彩你話係不禮貎,唔係話犯法,要拉要鎖!
    電台劉健民廖立暉做節目都成日係你又話我肥,我又話你醜,醜中又有內在美,肥中又有福氣,唔係又係笑騎騎,銀鏡蛇;都唔知有二三十萬華人聽添呀!

    你話我無聊開玩笑,佢地日日係咁,咁又唔見你話佢地!
    分明係雙重標準!唔同你玩!

  4. 連尊重人哋嘅風度都冇,何來平心靜氣嘅討論?無論意見相左或相右,都希望唔好再搞人身攻擊,否則只係嘥大家時間。如何?

  5. 我都無話嚟討論嘢,我嚟係玩!扮到咁嚴肅,咁道貎岸然把鬼咩!咁樣係唔會有好討論架!
    西方人都話啦,係遊戲遊玩中學習,你地見唔見市中心的商業中心樓下的咖啡店的枱,成日有的公司職員係到好似開會咁呀?佢地係係輕鬆愉快的環境下進行討論,咁先至有溝通呀!
    仲有,呀死鬼黃霑話佢創作上海灘的歌詞係坐係廁所到寫出嚟架:浪奔浪流!
    唔使我多講啦!開玩笑,唉!你講的嘢都唔好笑!冷正經,比呀黃老邪桃花島主見到,一定鋸左你!哈哈哈!

  6. I have observed this forum in a while , I think this forum’s distributors are more uptight than Hong Kong blogs’ . As 胡適says , “when Chinese go farther from China, they would be more traditional mindset than the Chinese who live in their homeland “.

  7. 咩嘢捍衛言論呀?又係嗰的個腦塞滿晒的舊飽伏的書die子!點解?
    你都十吓十吓,淨係記住胡適講呢講路,有屁用咩?
    民國初年呢班留洋反國的所謂知識份子,得嗰樣,無料到!胡適喎?寫過的咩呀?你話啦?你話啦?
    我寫的嘢,我講的嘢都好過佢十倍百倍啦,破舊立新,佢係當時就巴巴閉,用而家的觀點睇,小兒科啦!好似而家的hard drive咁,出到giga byte, 500g一個,比起以前個的40g, 60g都唔知十倍八倍!
    胡適喎,死左好耐啦,講佢把鬼,文化要新,唔係成日係到用埋的舊嘢嚟自加輕香!

  8. 家豪:

    請你好好moderate呢個blog..

  9. [audio src="http://www.myradio.hk/wongyukman/wongyukman20070521-8.mp3" /]

    烽 煙 主 持 : 黃 毓 民 / 嘉 賓 : 梁 錦 祥
    主 題 北美行最後一站 ; 評中大學生報 ; 馬力 ; 台灣局勢發展 ……

  10. 我想反應樓上嘅另類觀點:
    由於嗰晚太夜,個人好累,所以我用英文留言,所以一時失策,唔記得網上有好多盲毛喺唔識英文嘅。所以我响度向全世界嘅維園阿伯以萬二分致歉!

  11. 捍衛言論;唔使捍衛啦!
    點解?
    你自己睇啦!你睇到我寫的嘢,己經又比人抹左去
    都唔係的咩嘢,就比呢到個網主抹左去!
    又唔係講粗口,鬧人畜牲前妖孽後,咁都比佢抹左!
    所以呢佢地成日講自己
    思想夠開放,言論夠坦白,有開放平台,無預設立場

    自相矛盾!

  12. i support 捍衛言論另類觀點

    no negative; no positive

    無間道英文版

    難為正邪定分界

  13. 哈哈哈! 另類觀點,你都有今日咯!

  14. 哈﹐Michael﹐叫家豪 :"我會摩好呢個blog" ? (對唔住﹐呢個gag好爛)
    算吧啦﹐我覺得又唔洗專登修改定抹咗D人嘅言論喎﹐話哂開放平台﹐應該好似維園咁乜都由得人講﹐又有咩所謂呢? 個個都有手有腳﹐見到D咩唔順超會識自己反擊架嘛﹐又何需旁人多插手干預呢。總之冇粗口﹐冇抄抄貼貼人地D野﹐同冇D睇完要洗眼嘅四級核突野﹐咪由得佢出囉﹗
    (其實比著我搞的話﹐應該完全開放自由論壇﹐解放檢察﹐由得人即post即登﹐自由爆粗﹐咁就過癮喇﹐哈哈﹐不過冇辦法﹐呢度係"一本政經"﹐家豪哥點都要維持個台同個節目嘅形象..)
    大家又唔洗咁火氣嘅.. 不過揾"魚爭"黎同吳藹儀比﹐又未免慘咗D…

  15. 華叔論馬力六四言論 ; 魯平訪問反映中共治港政策…… http://www.myradio.hk/tam/tam20070522b.mp3
    [audio src="http://www.myradio.hk/tam/tam20070522c.mp3" /]

    主 持 : 譚志強、陶君行、梁錦祥

  16. 我走啦!唔返嚟啦!
    心淡,心都淡!
    點解?
    以為有嘢玩?以為呢到可以玩?點知個網主抹我的嘢,唔止一次架啦!又唔係的咩嘢,又唔係鬧人鬧都生殖器官都出埋,使唔使抹左我的嘢呀!
    啊!人地鬧我畜牲妖孽(愛國導彈),你做網主你就登出嚟,咁做對我公唔公平呀?
    我唔係怕人嬲人鬧我呀,係你網主大細超,咁點玩呀?唔通我走去學駭客的軟件技術,整爆你個網頁呀!
    所以都係決定跟老子一樣,騎牛出關,走人啦!無眼睇啦!各位繼續混戰啦,六四,六四,六四!!

    哈哈哈!東島長尼!東島….長尼..!(長離)

  17. 哈哈哈哈哈哈哈
    老兄﹐咁你要自我檢討一下喇﹗比人"剪".. 係咪你鋒芒太*露*呀

  18. 在下中文造諧欠皆, 所以請問:

    1. 東島長尼, 東島嗰 part 就好容易明白, 但長尼一part 呢, 佢有乜「長處」, 致可號稱長尼呢?

    2. 如果剪咗, 以現今醫學咁昌明, 可唔可以駁番呢 (=投胎)?

    3. 「畜牲妖孽」, 明明係肉皇大帝講嘅, 又點關愛國導彈兄嘅事呢?

    4. 另類觀點 (或多到我都唔記得嘅各個別名), 如果下次又改名做「假人」呀, 「癮君子」呀, 「和勝和」呀, 「十四K」呀, 「江山易改」呀, 「東島短尼」等等, 咁又會唔會再受滿清十大酷刑之…

    唔好意思, 又要做一次問題中坑喇。

  19. 嘩!冬菇丙都嚟送我終,哭墳咁犀利!

    回光反照,口含一氣吐盡了!

    另類觀點永別啦!

  20. 唔使講啦,係要對你華人呀,係要歧視你呀,唔通要講出口呀!
    用偷聽伍素平話有聯絡有可能同不法份子來往,係手段呀,你吹呀!
    告,告唔入架,差佬打死人都唔使賠命!
    十年來,有邊單係告得入架?

  21. 我屋企嗰電話經常比人來電唔出聲?我驚架!
    但我係正當公民,無犯法,所以我問心同自己講話唔使驚!
    我留言,佢地有可能係網上查我係邊嗰嚟!所以我唔多講啦!
    多倫多,比我都唔住呀,走人!無文化架呢度!個個戴手套做壞事,濫權都唔恨!

  22. 網名嚟啫。下次改名做「同類觀點」咪上返嚟囉。

  23. 立 法 會 工 務 小 組 委 員 會 尋 日 通 過 政 府 撥 款 五 千 萬 元 重 置 皇 后 碼 頭 , 好 笑 係 白 鴿 黨 表 演 出 一 齣 「 人 在 碼 頭 在 」 鬧 劇 , 唔 單 止 不 識 時 務 地 繼 續 反 對 , 仲 聲 大 夾 惡 咁 話 , 要 提 出 司 法 覆 核 , 理 由 係 政 府 透 明 度 不 足 , 未 能 交 代 唔 將 皇 后 碼 頭 列 為 法 定 古 理 據 。 白 鴿 黨 自 己 唔 公 布 黨 員 名 冊 , 仲 夠 膽 話 其 他 人 透 明 度 不 足 , 真 係 搞 搞 震 搞 到 黐 線 !

    如 果 其 他 人 話 政 府 透 明 度 不 足 , 我 一 D 都 冇 意 見 , 但 白 鴿 黨 講 透 明 度 就 真 係 笑 話 。 全 港 各 大 政 黨 , 就 只 有 白 鴿 黨 不 依 《 公 司 條 例 》 , 拒 絕 公 開 佢 份 黑 名 單 , 而 且 一 拖 再 拖 , 日 前 司 法 覆 核 被 高 院 駁 回 , 又 話 研 究 上 訴 添 。 白 鴿 黨 有 志 爭 民 主 , 又 如 此 唔 見 得 陽 光 , 直 情 改 名 蝙 蝠 黨 貼 切 ! 匿 陰 暗 角 落 攻 擊 其 他 人 唔 光 明 正 大 , 算 乜 民 主 ? 白 鴿 黨 呢 個 黑 箱 政 黨 , 對 內 大 佬 文 化 氾 濫 , 自 己 人 鎮 壓 自 己 人 , 對 外 搞 無 賴 主 義 , 一 百 步 笑 五 十 步 。

    講 真 , 我 都 好 佩 服 白 鴿 黨 做 殖 民 主 義 孝 子 賢 孫 精 神 , 佢 種 對 英 國 主 子 海 枯 石 爛 不 變 心 感 情 , 非 一 般 人 所 能 比 擬 , 「 皇 后 常 在 我 心 間 」 , 拆 皇 后 碼 頭 , 就 相 當 於 拆 佢 心 中 殖 民 主 義 神 主 牌 , 比 拆 佢 自 己 間 屋 仲 嚴 重 。 如 果 白 鴿 黨 有 得 揀 , 拆 金 紫 荊 廣 場 都 好 過 拆 皇 后 碼 頭 。 白 鴿 黨 保 護 皇 后 碼 頭 , 當 然 係 希 望 大 英 帝 國 海 軍 護 送 下 , 英 國 女 王 大 駕 光 臨 。 之 不 過 , 日 不 落 已 變 成 帝 國 斜 陽 , 早 已 自 顧 不 暇 , 分 身 乏 術 啦 。

    其 實 , 白 鴿 黨 批 評 政 府 透 明 度 不 足 係 假 , 自 己 要 搞 搞 震 就 真 。 依 家 「 六 四 」 、 「 七 一 」 敏 感 時 間 好 快 就 到 , 白 鴿 黨 圍 繞 皇 后 碼 頭 大 作 文 章 , 就 係 利 用 呢 話 題 進 行 政 治 動 員 , 煽 動 不 明 真 相 市 民 當 政 治 炮 灰 , 同 佢 一 齊 搞 搞 震 。 呢 陰 謀 , 白 鴿 黨 梗 係 唔 會 講 出 口 , 所 以 佢 一 時 話 文 物 保 育 , 一 時 又 話 透 明 度 不 足 , 總 之 , 就 係 要 炒 熱 皇 后 碼 頭 呢 個 話 題 , 將 佢 政 治 化 , 到 「 七 一 」 遊 行 陣 就 師 出 有 名 啦 。

    但 白 鴿 黨 反 中 亂 港 黐 上 腦 , 有 時 仲 會 癲 。 好 似 無 幾 耐 之 前 , 何 俊 仁 、 李 永 達 帶 住 一 班 人 大 鬧 輕 鐵 兆 康 站 , 佢 以 為 自 己 係 鐵 頭 人 , 可 以 對 抗 列 車 , 居 然 再 次 非 法 闖 入 路 軌 , 咁 樣 無 法 無 天 , 點 帶 領 市 民 爭 取 民 主 ? 同 樣 , 立 法 會 日 前 討 論 兩 鐵 合 併 , 呢 影 響 市 民 終 身 幸 福 大 事 , 白 鴿 黨 鄭 家 富 作 為 提 出 條 例 草 案 修 訂 人 之 一 , 居 然 玩 失 蹤 , 搞 到 立 法 會 流 會 收 場 , 浪 費 晒 不 少 納 稅 人 血 汗 錢 , 仲 連 累 埋 廣 大 乘 客 , 咁 樣 玩 , 又 點 樣 做 民 意 代 表 ?

    白 鴿 黨 嚴 於 待 人 、 寬 於 待 己 思 維 , 其 實 就 係 順 我 者 昌 , 逆 我 者 亡 , 只 要 對 白 鴿 黨 有 利 , 法 律 可 以 罔 顧 , 道 德 可 以 丟 棄 , 遇 到 對 白 鴿 黨 不 利 , 有 理 都 變 成 冇 理 , 合 法 都 當 係 非 法 ! 咁 樣 一 個 反 智 政 黨 , 遲 早 香 !

  24. 送你終殺鴿黨主席;另類觀點 & 霄九里

    practically ; u step over the line

    this is a democratic forum

    not to promote China’a policy & not getting paid

    finish

    period

    Adios;Sayonara…….I miss u

    U make us look lie Saints


發表迴響

分類

