發文作者:kahoo | 一月 12, 2007

《軟硬今朝》: www.SoftHard770.com

News. Insight. Perspective. Depth.

Listen LIVE 收聽直播!

Radio Frequency:
AM 770

Listen Online:
http://www.SoftHard770.com

OR
http://www.7701540.com

OR
http://wtor.birach.com:9006/listen.pls


Responses

  1. 軟 硬 今 朝
    唔 係 硬 銷
    砍 低 廢 柴
    包 無 撻 Q

  2. 軟硬今朝
    四字雖妙
    雞乸咁大
    嚇我一跳

  3. 軟 硬 今 朝
    硬 係 好 喬
    今 後 轉 台
    朝 朝 報 曉

  4. 嘩﹐咁熱鬧呀﹗我又玩﹗﹗

    軟硬今朝﹐配搭巧妙﹐
    主持有料﹐講野好笑﹐
    隔離廢台﹐講屎講尿
    撞騙招搖﹐等住喫蕉﹗

  5. 心血來潮﹐加多個不文版﹗
    .
    軟硬今朝﹐我投你票﹐
    一股清泉﹐驅邪闢妖﹗
    呃飯多年﹐廢柴冇料﹐
    自恃大台﹐抵比人X。

  6. same old people that keep on Bashing China

    always want Democracy

  7. I tuned in to AM 770 with high anticipation this morning. To my dismay, the reception was so poor that I had to tune out after 30 seconds. I was driving on 410 @ Mississauga.

    For some reason, the reception in Mississauga (along 407) for AM 1540 has degraded recently. It was a lot better.

    Still the morning reception is worse. FYR please.

  8. 各位真喺好詩, 好…好…好…詩! 放毒蛇兄如有意開一兩塲棟篤笑, 小弟一定第一時間樸飛, 笑番餐飽先!
    .
    不過…從下面個 Anything Goes 評台嘅可靠消息報稱,我哋喺呢道「不文」廢台一輪, 有可能亞(一)搬聰明又會惱羞成怒, 叫廢台亞 Cathy 揾 D 廢台嘅 TFR 「fan 屎」嚟祭旗,咁咪死得人多? 不過我哋實話實說啫, 人哋真係瘋繼續癲都冇符架,你哋話「下哇」?
    .

  9. 求丙兄:
    .
    恕在下不才,請賜教:
    .
    1. 搬聰明乜做左廢台亞一咩?
    .
    2. 廢台亞 Cathy 即係邊個?
    .
    3. TFR 「fan 屎」又係邊個?
    .
    多謝指點迷浚.

  10. 唉!真對唔住!無睇 ANY COMMENTS 果邊. 睇完之後勁已解答到(2)&(3). 不過 (1) 就仲未解到.

  11. 滋燃兄:
    .
    果然同氣連枝, 連諗嘢都一樣! 你嘅問題 (1), 正是小弟讀到呢位廢台無間道 blogger 時嘅第一個問題, 點解搬聰明可因有人行駚「聽覺自由權」時而可扮廢台亞一出一陽指。 所以如果呢位廢台無間道君見到我倆個搔頭搔到頭髮都脫落晒, 希望好心可以一次個指點晒我哋兩個 Ying Yang Twins 嘅迷津吧, 唔駚我哋咁失落到好o鴉 :-{ !!!!
    .
    不過有一樣嘢我就知嘅, 就喺俾著我做一個小小嘅節目主持人而見到有工友唔聽自己 d 嘢而反聽人哋 d 節目, 我就一定立刻自我檢討,問吓 點解連自己人都唔棒自已嘅塲, 即刻走埋嗰幾位工友道, 問吓佢哋話,『乜嗰便真喺咁好聽咩, 俾我都聽吓? 啊, 喺喎, 點解我哋冇咁好聽嘅? 你哋可唔可以俾 d 意見我, 我哋點先可以學到人哋哦咁好呀, 等你哋可以重返我哋嘅懷抱呀?』 而唔喺出一陽指嚟想殺一警佰! 就算呢幾位工友被廢台除去, 唔通你又可以出一陽指嚟殺哂街 d TFR fan屎咩? 如果做咗咁多年人, 打咗咁多年工都唔識點叫做「包容」, 我見議佢睇睇本商業上嘅孫子兵法: Dale Carnegie 嘅 The Leader in You – How to Win Friends, Influence People and Succeed in a Changing World, 就包佢慚愧到要斬手指以後唔再出一陽指o架呀。
    .

  12. 啊, 滋燃兄, 今次輪到我講對唔住啦。 而家我先知點解你以為我話亞搬喺『亞一』啦! 唉,又喺同我講嘢一舊舊有關, 我寫話『亞(一)搬聰明』, 意思喺亞『搬聰明』, 或佢只喺『一搬聰明』, 即係一 d 都唔喺聰明嘅人。 唔好意思 (鞠躬…)

  13. 求丙兄:
    .
    多謝回覆及澄清. 而家明晒勒.
    .
    不過諗番轉頭,如果 big salt 真係有咁講過: 話聽隔離台 (770) 聽到阿叉 ke le ku lu, 呢個有無 racist 之嫌?

    889 最近好鍾意每早開台時就播 Canadian Broadcast Standards Council 既告白. big salt 既說話能否造成被 port 的第一個對象??

  14. 哈哈哈﹐大家嘅言論都好激烈﹗廢台佢地睇呢個板的話﹐肯定睇到眼火爆﹗
    求丙兄﹐多謝你嘅鼓勵﹐我會開始籌備搞棟篤笑﹐哈哈。
    .
    講得啱﹐第一個port就梗係port阿Big salt﹗講野唔經大腦。
    講起"一般聰明"﹐我記得多年前聽佢節目﹐都聽過佢甩口爆左D近似粗口嘅字出黎。好多年前﹐有次唔記得係講咩﹐講起D數目字﹐佢無啦啦爆左句 “乜你咁七"..出左口之後即刻知道衰左﹐急急補多句 “咁六﹐咁五﹐咁四﹐咁三﹐咁二…." 意圖掩飾。但係係超樣衰囉。自果次之後我都覺得佢真係唔係好掂….
    要port嘅話﹐其實廢台晨早已經大把野抵比人port﹗

  15. Hey guys,

    http://www.cbsc.ca/english/complaints/form.htm

    Here’s the link to file a complaint against the radio station or a particular DJ/host. Let’s do something

  16. 噢, 廢台! 呀, 一般聰明! Eh, racist! 睇埋睇埋各位高人寫嘅嘢, 攪到好 high, 所以本著『天下「不文人」一大抄』嘅原則, 今次又要抄埋抄埋各高人勁爆笑嘅詩嚟炒作一碟, 作首希望喺 “sans-白字" 嘅不文詩嚟賀一賀 770 開台啦:
    .
    【軟硬金蕉】
    .
    世 界 真 細 小 小 小
    軟 硬 金 蕉 小 得 妙
    高 朋 滿 坐 來 祝 賀
    廢 台 廢 人 聽 喫 蕉
    .

  17. Congratulations! Let’s stop the monoploy by unfair-child.

  18. 我認為在十一月四日播出的(非常政經)是你們開咪以來最失敗的一集,多位主持暴露他們的醜態,例如葉啓光多次用(冇人性)這些情緒化的評語來評論政事是有欠專業,(皆因李登輝至少沒有像老鄧一樣下令屠城!)所以(冇人性)李登輝比起很多中共領導人微塵莫及,葉啓光應該客觀持平去解釋他的論點,而不要失去理智地對李登輝人身攻擊;一個接受專業訓練的時事主持人不應有這樣的表現! 我鄭重要求葉啓光先生為他的專業失當在他的節目公開道歉!其他當日也有參予節目的主持人亦需自我檢討!
    為了表示貴台對我的批評的誠意,請將我的意見刋登在多倫多第一報的家豪留言版上。
    祝軟硬今朝首播成功!

  19. Tried many times from internet “LIVE 收聽 770 直播" not work

  20. 節奏確實明快, 不過對白既速度就真係快左d, 聽得比較辛苦. 請改善. 謝謝!

  21. 愛國份子兄又毋須要咁勞嘈丫﹗本人又唔覺得該集非常政經應該用 “失敗" 來形容喎﹐幾火爆丫﹐我聽得就好高興﹐呵呵﹗至於葉sir有冇失態﹐咁等廣大聽眾評論囉。如果做時事評論冇個人情緒﹐咁都好難有火喎﹐咁不如去報新聞?
    .
    講番今朝軟硬今朝﹐正呀﹗恭喜晒﹗開播非常成功﹐你地做得個感覺好pro﹐個feel似主流英文電台﹗Good呀﹗我連扭番過去隔離台八掛下的興趣都冇埋﹐今鋪佢地真係喫金蕉吧﹗
    .
    求丙兄﹐等本人嘗試將你段新詞篇成曲﹐send去第一台睇下可唔可以錄埋黎做台歌﹗哈哈哈
    ==
    金蕉金句:
    晨光770﹐開播好鬼勁﹐
    活力1540﹐食住廢柴抦唔停﹗

  22. Good show this morning!
    Internet radio link from torontofirstradio didn’t work. softhard770.com one did.

  23. Sorry 愛國份子, 葉sir是這樣的呀!又不是第一次!

  24. 世界真細小

    人人常歡笑,不要眼淚掉,時時懷希望,不必心裡跳,

    在那人世間,相助共濟,應知人間小得俏。

    世界真細小小小,小得真奇妙妙妙,實在真係細世界,嬌小而妙俏。

    又有陽光照,兼有朗月耀,良朋同歡聚,相依相對笑,

    萬里難隔阻,心裡情長照,應知人間小俏。

    世界真細小小小,小得真奇妙妙妙,實在真係細世界,嬌小而妙俏。

    夜裡群星照,反照世事妙,奇妙人間樂,我地樂遙遙,

    在那人世間,守望相看,應知人間小得俏。

    世界真細小小小,小得真奇妙妙妙,實在真係細世界,嬌小而妙俏。

    遙遙人相隔,心裡不相焦,萬里連心路,用愛造長橋,

    路遙難隔阻,千里共,你我他,應知人間小得俏。

    世界真細小小小,小得真奇妙妙妙,妙在真係細世界,嬌小玲瓏又妙俏。

    世界真細小小小,小得真奇妙妙妙,事實真係細世界,嬌小玲瓏又妙俏。

    地球如此細,紛爭不應當,人類如兄弟,不應分你我,

    人情同四海,千里亦一家,應該無須分彼我,

    世界真細小小小,小得真奇妙妙妙,事實真係細世界,應知人間小得俏。
    為了表示貴台對我的誠意,請將我的意見刋登在留言版上。
    祝軟硬今朝朝朝成功!

  25. 報告,今朝softhard770 個website link係有段時間停左冇work.. around 9:55am左右, 冇左聲.. 起初仲以為係office部電腦個speaker有問題添﹗但之後"華麗新天地" 又有番聲

  26. carlos Liu looks so sleepy & look like Ah Poon……..hahaha

  27. kahoo: 建議你今朝 quote “戴罂粟花 = 漢奸” 呢個 topic 可用在今晚節目裡.

  28. 哈哈哈!!!! “hahaha君"咁講, 暉哥好慘喎,好似唔似,似一般聰明?!?! 暉哥型好多! 哈 XDDDDD!!!
    咁譚家琪會唔會開始似鯉廷!??
    “早晨早晨~ 你要精精神神~" =p

  29. Hahaha 君: 你真係有d語無倫次. 一般聰明點同暉哥比?
    .
    大便兄: 你更加唔妥! 譚家琪似鯉廷??!!?? 鯉廷 “鴨" 好多! 你唔係下化???? 哈哈哈哈哈哈哈哈!!
    .

  30. Internet listening not working at all.

    1, The URL http://wtor.birach.com:9006/listen.pls
    Requires port 9006 to be open.. This will not work in most companies’ firewall. Must change to a standard port.

    2, Your 770 shoutcast server supports only 64 internet listeners.. Congratulations, you more than 64 listeners.. (The 1540 system is much more reliable)

    Send me an email and I may be able to help out..

  31. AM770 reception in Mississauga is not very good, too many interference. Could the engineering dept look into it please? Thanks

  32. 恭喜晒金蕉開播第二日成功﹗﹗
    我平時9點先起身番工﹐而家8點就瀾起身開個收音機聽, 一路聽住一路再起張床度典… 但你地D節奏好快﹐同埋經常報時﹐好大壓迫感 –> 8:25, 8:27, 8:32, 8:35.. 攤起張床上面完全感覺住光陰流逝﹐簡直令我覺得起度虛耗時間… 所以你個節目叫人起身好有效﹐逼我快D瀾左落床快D刷牙快D洗面快D番工…!!!!
    .
    第二日開播﹐好多野都更smooth~ 報交通﹑財經等都順暢過尋日﹐好聽﹗
    .
    Mon君﹐哈哈﹐你話鯉廷 “鴨" D係咩意思呀? 哈
    .
    忍左咁耐﹐終於脫離到廢柴早晨之魔爪﹐真係感謝上帝哈利路亞﹗

  33. 大便兄﹕

    我其實係想話鯉廷 “YAAAP”﹐ 但係中文無呢個字﹐ 所以只好用個 “鴨”字。明無﹖﹖

  34. 哈哈哈哈﹗﹗明解﹐明解﹗
    咁即係都可以稱廢台為"鴨"台? 哈哈哈哈哈
    開播兩日﹐質素同隔離台相比已經高下立見…. 暉哥D功力果真係有番咁上下﹐難怪咁多fan屎

  35. TO:LI KA HO,LIU LIP FAI,AU YU HONG & TAM KA KI:

    CONGRADULATIONS!
    NEW AM770 IS A GOOD SHOW!
    “SOFT HARD TODAY MORNING" IS UNBEATABLE!

    MARY,8 NOV.,2006

  36. 隔離台最近多左好多動作,又學第一台D"蒸糕",又大賣報纸廣告,證明一台有威協,好野;但可惜我在火車上(Go Train),公司裹面收音机,电腦都聪唔到,連archives都病埋,所以都未有得聪,希望电台快D攪好个web site, 可以internet 聪.
    祝一台收聪率節節上升:)))

  37. 挽留暉哥做下午節目,男人咀對咀,改名做:老牛愛大咪。

  38. 救命呀! 唔該揾人幫我打999…呀, 唔喺, 喺 911 啦! 你哋個個讚到軟硬金蕉咁正, 但我住喺 Markham Road (慢感路) 同 14th Ave. (實死街) 以東間毫宅 (當然喺 A dime a dozen 個毫, 唔喺李家豪個豪啦),想收 770 時收音機就『時時沙沙』, online 聽就聽聽吓…『今日軟硬金蕉嘅節目有…』…登登…Server Busy! 一見到呢個 error message, 就等於聽到包公話: 『虎頭鍘侍侯』。 因為個 stream 一甩咗手, 就即刻俾第二位用家抓咗去架啦, 同被判死刑無異。 睇嚟我今次死硬啦, 一定脫離唔到廢柴早晨嘅魔爪啦!!!
    .
    Nobody, 家豪, TFR 全體同人,唔該可唔可以將 770 搭單喺 1540 嗰 D repeaters 道, 因為我哋呢道收 1540 喺冇問題嘅! 但如果加大 770 嘅發射功率, 又要向 CRTC 又蟻又犀嘅話呢, 就蚊都瞓啦!
    .
    咁啦, 不而用最簡單嘅辦法, 加大你 server 出嚟嘅 bandwidth, 再加倍你出嚟嘅 feeds, 又或者整多個 server 做 alternate site…等等、等等。 雖然 TFR 會洗多 d 錢,但救人一命,肯定勝過做七級浮屠。 又睇在放毒蛇兄將我段詞篇成曲俾咗你做台歌….(呢, 嗰首『金蕉軟硬都可小』嗰首呢), 咁就一於要…..
    .
    ********************救吓我命啦********************

  39. 求丙兄:
    `
    你錯喇! 人地個節目唔係叫做 “廢柴早晨", 而係叫做 “羊肛祖神" 呀!

  40. 有一個方法,香港的網台間中有用,不過不知到這邊是否可行? 方法如下:
    ~
    “香港人民廣播電台" (www.prhk.org) 每逢有大騷, 諸如毓民大班等等開咪, 管理層會預期太多網民想收聽, bandwidth 唔夠, 所以會預先聯絡其他網台, 例如 “係播網絡電台", “網政21″等作分流轉播.
    ~
    不過呢邊好似無乜幾多個網台, 除左 “廣播線" 之外, 未聽過有其他的網台.
    ~
    另外你可以試下 http://www.eawaz.com/ , 然後點擊 LISTEN LIVE.
    ~
    希望幫到手啦.

  41. 哈哈哈哈哈哈﹐求丙兄之留言笑死我喇﹗
    冇計啦﹐鬼叫你地呢D有錢人家又要住到慢感路同實死街果邊… 哈哈哈﹐好似我呢D西南區低下階層﹐租住糞字路(Finch)夾痺尿街(Bayview)﹐連basement都收得好好啊﹗
    不過今朝沿住痺尿街北上﹐去到夾407再上﹐滿天大電纜﹐真係收得超級沙﹐連我最近刻意為AM770於車頂加插果支超級無敵大電線﹐都敵不過D沙沙電波﹗ 但係當過左個神秘三角洲(去到好景超市附近)﹐又守得雲開見月明。
    當然﹐收得清係著數D﹐但係我相信廣大聽眾都會寧願沙沙地聽一個好質素節目來展開新的一天﹐都唔要聽一個收得清但係廢爆的羊肛祖神﹐大家話係咪???
    `
    by the way — 今日11月8日(星期三)﹐軟硬金蕉﹐GOOD SHOW﹗好精彩﹐好多新聞﹐一起身未刷牙就聽到陳太贏左世衛腫幹事﹐嘩﹐半睡半醒間仲以為自己返左香港﹗皆因過左來多倫多咁多年﹐從未如此緊貼過中港台新聞…. 個感覺好正呀﹗同時又update到美國同加拿大D料。完全達到你地節目設計之原意。Well done﹗整體上非常緊湊﹐尤其今朝﹐寧舍多新聞又寧舍多嘉賓﹐最正係send埋譚家琪落downtown睇牛牛﹐好搞笑。
    真係軟硬兼施﹐歡樂與智慧並重。個feel愈聽愈似CBC1﹑680果D英文台。
    `
    身為聽眾﹐覺得欣慰非常。軟硬金蕉上下員工各位加油﹗祝廣大聽眾(求丙兄﹗)齊齊盡早脫離廢台魔爪。
    ========
    金蕉金句:
    開播三朝好精采﹐無懼沙聲樂滿載

  42. *****賀軟硬今朝開播第三日成功******

    訓醒覺﹐陳太原來上位了
    天光喇﹐美國仲未點完票
    文學獎﹐華人醫生贏得妙
    呀﹗仲有不同嘉賓發表﹐「家琪與牛」搞笑﹐
    朝朝軟硬今朝﹐洗乜理廢台動作攪屎又攪尿﹗

  43. 版主,麻煩你,我想聽番軟硬D archive programs, 可唔可以? 希望幫到手啦.
    thanks alot!!!!
    為了表示貴台對我的誠意,請將我的意見刋登在留言版上。
    祝軟硬今朝朝朝成功!

  44. 唔該哂每個台,滋燃, 同放毒蛇兄嘅明燈引路, 今次睇嚟唔洗信上面嗰位仁兄都可得永生啦! 因為 off-peak 時試過滋燃兄個 link 真係掂嘅, 放毒蛇兄又提醒咗我,喺 basement 攞返我以前洗咗成舊水買嗰支超級無敵六呎大天線 (叫做 shogun, 連 Teleglobe Canada 個屋頂都有嗰支) 出嚟, 駁個收音機上去就攪掂啦! 而如果個 link 連 peak hours 都駛得嘅話呢 我就插個 FM transmitter 去個 speaker jack 道, 就可屋企邊個窿哪都有 FM 音質嘅 AM770 廣播啦。 今次真係阿彌陀佛啦。
    .
    Yeah! 各位高人真功德無量, 我以後唔駛再受 羊肛祖神 嘅煎熬啦………..咦? 咪住! 暉哥上面副 promo 肉照前兩日先話自已係「陽光」乜乜架, 點解而家得番個樣, 冇咗 d 字嘅? 等我推一推拿, 然後再推一推理先。 廢台好似以前有個『陽光大吏』, 咁咪變咗「羊肛大屎」, 咁陽光廖立暉咪…..唔通暉哥想用滋燃個網站個 slogan: Cerebral Constipation Meets Verbal Diarrhea ???

  45. 呀,by the way, 滋燃兄, 你個網站好 pro, 好掂。 果然有大師風範, 你絕對喺小人嘅偶像!
    .

  46. 求丙兄:

    多謝你的 message. 你過獎喇. pro 乜鬼丫? 我都係嘗試
    “我手寫我心與口"而已. 大乜師風範丫? 學你話齋, 我係小人就真!

    話時話, 想問問你, 請恕小弟不才, 請問你果條 shogun 天線
    0系 邊到可以買到? 是否一定要裝在屋頂上至 work?

  47. 哈哈哈… 係喎﹐求丙兄﹐"軟硬"個新廣告真係又已經冇左"陽光普照.. 廖立暉"﹐ 哈哈。果然心思細密﹗
    by the way, 恭喜晒求丙終於成功安裝左 “大支野".. 聽落好似好high tech (咩用FM質素來聽AM頻度..).. 我一隻字都睇唔明﹐哈哈﹐不過總之每朝聽到770就好喇﹗﹗﹗
    `
    廢苦兄真有心機﹐搞個私人論壇發表偉論..(睇你最新講教會果篇都好激進喎﹐唔驚比人點相+尋仇? 哈哈哈哈)
    “Cerebral Constipation Meets Verbal Diarrhea" 呢句野愈"搭"愈有味… 當腦便秘遇上言語痢疾…. 有意思﹐有意思。如果係掉番轉.. “cerebral diarrhea meets verbal constipation"﹐都幾痛苦。好似有d電台主持人咁﹐個腦轉得好快﹐但係個口嗡唔出.. 嘻。
    `
    恭喜軟硬第4日開播成功﹗做埋明日就搞掂第一個星期喇﹗努力﹗

  48. 等了好多年,終於有人用個心去做早晨節目!
    謝謝KAHOO!
    謝謝暉哥!
    假如你們可以做到像「風波裡的茶杯」的話,那就更好!
    實情來個言論尖銳,訪問潑辣,做個加拿大的「十點前特首」!
    努力!我知道很多聽眾像我一樣恨了轉台好耐!

  49. 毒蛇兄:

    你過獎喇, 我果個係 blog 嗟, 只是佔用 internet 發表一下自己的心聲, 不是甚麼私人論壇. 教會果篇亦只係議事論事而已, 唔算係好激.

    多謝你支持我個 blog. 你可以 0系 果邊留言都得.

  50. 今魂真係 “屙屎唔出”都要搵人幫手。
    ^
    喂﹗淨水兄﹐捐 D 水俾佢地丫﹐飲完通便笑呵呵嘛﹗哈哈哈哈哈哈哈哈﹗﹗
    ^
    ————————-
    ^
    明報加東版 2006年11月10日
    ^
    華裔寡婦泣求助 – 兒被帶走送寄養 兩周沒大便
    ^
    【明報專訊】「丈夫4年前因為心臟病突然去世時,兒子只有兩歲,儘管很困難,我也從沒有公開請求過社會幫助,但現在遇到一件十分緊急的事情﹕我覺得精神就要垮掉而又束手無策,為了我兩歲喪父的孩子,我在這裏泣請同胞們出力幫一幫我,解燃眉之急。」
    ^
    來自中國北京寡婦劉女士,昨日凌晨向華人社區發出一封緊急求助信中稱,1個月前她的6歲兒子張子龍被保護兒童會帶走後,至今已逾2個星期沒有排出大便,在認為孩子健康問題沒有得到保護兒童會有效治療的情況下,心急如焚的劉女士終於選擇向社區求助,請求給予醫學及法律等方面的援手,以解孩子燃眉之急。
    ^
    連續好幾天無法睡覺的劉女士神情憔悴疲憊,昨日下午在中區華埠租住的柏文家中,對本報記者講述了孩子被保護兒童會帶走的始末:「丈夫走後我一個人又當爹又當娘,母子倆人相依為命; 上月10日晚上10時半左右,由於孩子不肯做作業,還跑來跑去,心急之下,我大聲喝他,並且用手將他按在座位上,因此在孩子背上留下了紅印……」
    ^
    讓劉女士想不到的是,住在她家樓下的兩名西人鄰居聞聲敲開了她的家門,其中一人恰恰是保護兒童會的社工,接下來的事情發展劉女士形容「就如一場惡夢」:「她們騙我說要帶小孩去她們家喝一杯巧克力奶, 讓他安靜下來,我相信了,讓孩子隨他們下樓;但警察很快就上門表示,孩子將會被送往保護兒童會,理由是我打孩子。」
    ^
    更讓劉女士痛心的是,孩子被帶離身邊的這一個月來,她總共只見過孩子兩次面,而上周四見面時,住在臨時寄養家庭的孩子告訴她,已好長時間沒有排便了:「一直到昨日我與保護兒童會的社工開會時,他們告訴我孩子仍然沒有排便,我一聽頭都炸了,苦苦求他們趕緊帶孩子見醫生卻不獲接受。」   
    ^
    在記者採訪期間,劉女士家的電話一直沒有停過,許多熱心的網友紛紛打來關心的電話;中國移民緊急援助基金的幹事高俊、張淳昨日下午亦專程探望了劉女士,了解事情經過。
    ^
    高俊表示﹕「劉女士的孩子多日來一直沒有排便,可以理解作為母親的心情非常�急,我們認為她與保護兒童會的溝通存在一些問題,願意以朋友的身分陪同劉女士今日前往保護兒童會進行協調溝通;另外,中國移民因為社會文化背景的不同,若管理子女的教育方式不當,會觸犯本地法律,故此我們組織今後亦會就此類問題舉辦相關的法律常識講座。」
    ^
    而一直聲稱從未有虐待孩子行為的劉女士則說﹕「我將自己的經歷教訓在此講出來,亦希望能給同胞們一點提醒,防止類似事情再發生。」
    ^

  51. 今日特別多關於"排便"之新聞﹗咁巧合港聞版亦都有條大題係講"便秘"。唔講唔知﹐原來香港有100萬人有便秘﹗﹗甘油泵兄﹐咪玩我啦﹐人人都便秘﹐淨水點夠派呀﹗
    .
    你有否以下病徵?
    便秘病人會感到腹部不適,持續3天以上無排便,排便時需使勁,且糞便堅硬,便後又有殘便不清的感覺???
    小心呀﹐港大副教授陳安安說﹐便秘會令患者感到精神困擾、焦慮和抑鬱﹗
    解決方法:
    1. 食多d菜﹗
    2. 每日飲淨水
    3. 每朝聽軟硬今朝
    .
    呵呵呵呵呵呵…

  52. 恭喜晒﹗
    軟硬今朝順利首播一星期﹗
    好聽。
    身邊都有唔同意見﹐有些人覺得"硬料"可以再多一點… 我都覺得如果硬多小小咁多多都無妨..!
    今朝"現場直擊"個萬千星輝乜乜乜﹐其實有小小感覺小題大做咗.. 可能因為本人對娛樂新聞實在興趣不大。如果係金馬獎定電影金像獎咁﹐都仲還講得通…. 但今次只不過係TVB搞埋果d小圈子嘢﹗係咪真係咁大件事呀….?
    只怪我甚少睇劇集﹐邊個係咩"馬國明""黃德賓"乜乜乜都分唔清.. 搞到好似奧斯卡咁﹐又唔洗咁誇呀….? 講一兩句都夠啦…
    我都明﹐呢d咁"娛樂性豐富"嘅野﹐實有一大班師奶聽眾支持.. (d師奶恨不得你成個節目都講娛樂仲好啦。軟軟金蕉! 如果係咁﹐不如叫佢聽番羊肛早晨!?)
    唔縱得呢班聽眾呀…!! 多倫多d聽眾就係聽左廢台d廢節目咁耐﹐聽壞晒個腦。軟硬今朝要突破﹐個重點都係要放番起d硬嘢度。當然﹐用一個"軟"嘅幽默角度去講"硬"料﹐又係一門技巧啦 (好似林海峰咁﹐本人幾欣賞)。
    `
    anyway….純屬本人意見。軟硬今朝始終係good show﹗第一個星期好成功﹐無論點都一定精彩過隔離台﹐放心﹗哈。繼續努力。

  53. 多倫多d聽眾就係聽左廢台d廢節目咁耐﹐聽壞晒個腦。

    陽光早晨,廖立暉做左十年八載,如果要算賑,佢都係死囚!

    哈哈哈,講論人家,要公平看事!

  54. 唔可以鬧晒暉哥。隻鯉蜓都有責任。

    不過兩個雙比﹐多係隻鯉蜓難頂D。

  55. 自掌咀巴君﹐我又唔係話邊個死罪唔死罪。
    本人意思只係﹐多倫多華人聽眾因為冇選擇的緣故﹐朝早就只慣晒聽d軟性料﹐d都市閒情三姑六婆婦女新姿xyz.. 那些真正想知新聞﹐想知世界發生咩事的聽眾9成9都已經放棄晒羊肛早晨﹐轉聽英文電台。我身邊就有一班咁o既人﹗唔理暉哥有罪冇罪﹐總之而家軟硬今朝想要拉番呢一班放棄左中文電台的聽眾番來﹐就要突破出一貫本地中文早晨節目之風格(而so far都係得一個風格壟斷)
    我咁講﹐點樣唔公平? 無任歡迎反擊﹗

  56. 毒蛇兄:
    `
    我撐你. 我就係你所講 “那些真正想知新聞﹐想知世界發生咩事的聽眾9成9都已經放棄晒羊肛早晨﹐轉聽英文電台" 既人.
    .

  57. (無任歡迎反擊﹗)
    邊到有氣力反擊呀,成日掛住打交
    有氣有力都比份牛工渣江渣淨啦
    你咁好打,咁好氣,咁鍾意擊擊擊!不如同我鬧下個隻跳蛙黃志華啦,佢真係多倫多阿扁呀!厚著臉皮,跳來跳去,兩面賺,賺完市府賺省市,賺完省市又袋$43000,袋完$43000,又同你講話要為你服務,摸下你地華民的毛毛,順著摸!大話中華,我為你服務,交通燈,倒垃圾,佢會幫你,你信唔信?如果你信,咁你就係中國人!西人一早就答佢一句:你有誠信嗎?
    唔講啦,無氣呀,點反擊呀,亦都無心機反擊,有咁0既華人,我都要諗諗回流走人!!

  58. 多謝Mon兄撐一撐﹐哈
    嘩..自掌咀巴君講下講下﹐又楂住支機關槍亂咁"啡"..
    睇黎閣下好多怨氣咁。對老黃咁不滿﹐聽日一於去城市廣場踩場吧啦﹗兄台保重喇。
    各路英雄﹐明日城市廣場見﹐紅花為記。

  59. 講笑咩,紅花為記;我無睇呢個網好耐咯,見個紅花鬼咁大,望兩眼個標題,好似話戴紅花係漢奸!你地便論到夠啦,我唔玩埋的無謂野,淨係知今日係super 7, 聽日係649攪豬,要買彩票,中左就有自由,好似個片的人咁手舞足蹈,笑騎騎,搵老婆,搵二奶,呵呵呵!舒服咯!唔好鬧我cheap 呀,做人做到咁,人老又無錢,唔望中彩票,望咩呀!$43000,比我就好咯,就算做娼妓,都要訓係張床400個鐘先至賺到呀,唔怪得知咁多人去參加市選省選聯邦選舉啦,入選左,真係坐係到收錢,福利多,稅務優惠多籮籮,有桶金我都去參選啦!!
    戴紅花,好幽默咩,諗過的新鮮的意念啦!太俗套!!哈哈哈!
    黃志華,無眼睇佢呀!我驚自己粗口,飛唾,雞蛋,蓄笳,人屎飛過去條衰佬到呀,我都係唔去咯!一陣比生果佬陳警官拉就無謂啦!唔值得,星期一投票,我用我合法途徑去表達自己就算咯!我做人,係中國人,在加拿大生活,其他無謂的便論多餘黎講架,對人對自己都無益,擊來擊去淨傷心傷身!!

  60. good show, but i feel a little bit confuse about your show order, anyway~!
    this is a really good show~! beat your neighbour~!
    haha~! LIU LIP FAI~!辛苦~!

  61. 各位真唔好意思, 呢兩日世務纏身, 做到灘灘腰, 冇時間答滋燃兄個問題。 但今晚一坐低開呢個網頁, 就突然見到有人潦放毒蛇兄「隻揪」! 攪乜呢位〈笑笑騎騎,放毒蛇自掌咀巴〉君咁勞氣呀, 要啡嘅, 我哋都有份伸廢台幾腳架, 就啡埋小弟啦。 你話『講論人家,要公平看事』, 但你今次淨揪放毒蛇兄而又俾我同另外好多個做漏網之魚, 咁你今次就真係名符其實自掌咀巴 啦!
    .
    好似 MON住每個台兄話齋, 鯉蜓真係唔係咁易頂。 你有冇聽過以前姖話『全世界男人死哂就好…』之類嘅嘢。 但一出口, 控制員哥哥卽刻就 cut 入廣告。廣告一完,姖同暉哥就拿拿林講返 d 嘢嚟抖返! 之後我都留意到姖, 表面就只喺 “Any Comments" 嗰幾位高人嘅負面評價, 但幾明顯入面其實喺個 men hater. 姖極其量只喺一位包装比較美麗嘅靚聲鸚鵡, 喺咁多。 所以如果以前羊肛早晨己多年荼毒生靈, 就肯定歸功…唔喺… 喺應該龜婆於姖啦。
    .
    仲有, 放毒蛇兄話用紅花為記, 就梗係嗡吓嚟得啖笑啫, 又駛唔駛駁得咁恒呀?! 『戴紅花係漢奸』此說, 呢個不知所謂嘅「加奸」講嘅嘢, 你唔喺咁都 buy 下化? 如果『比份牛工渣江渣淨』就揾呢道 d 俾咁多歡樂俾我哋嘅網友做沙包嚟發洩, 就睇嚟今個週末兄台晚晚要面吓壁, 思吓過啦。 苦海無涯, 回頭是岸呀!
    .
    呀, 滋燃兄, 我嗰條『大支野』 shogun 喺 N 年前諗縮數, 喺 Costco 道買嚟想 cut 咗 Rogers「K保」就揾呢碌野嚟收 d 本地台就算數啦。 本想抑喺放喺 backyard, 抑喺就 mount 上屋頂嘅。 但 mount 呢條嘢上上面咁高, 好驚出師未捷就碌咗落嚟, 第二日卽刻做咗明報頭條:『 一藝名獨孤求丙嘅中坑不自量力….導致粉身碎骨…』所以如此這般之後就擺咗喺個 family room 道用咗年幾, 終於俾屋企人話頂我唔順 (i.e. 咁大支野架住個廳, 托咩!) 所以之後就打咗落冷宮 (basement) 囉。 呀,仲有, 千祈唔好誤會, 我話你絕對係『小人嘅偶像』, 當然係意思你係我嘅偶像啦, 梗喺唔係話你係「嗰 d 小人嘅偶像」呀!!! 又係自己開口夾著脷, 己經掌咗咀啦!! 不過點都好啦, 我諗呢碌嘢已經絕咗種好多年架啦, 所以可能而家只有 eBay 先可能有架啦。

  62. 無啦啦走個獨孤求丙出泥,真係招搖者咯,人地對奕,係到依牙鬆降,無癮!
    成段野你都無points,又埋唔到我身
    鬧來鬧去都係蝦個女人,唔通十年朝朝都係佢唱獨腳戲?
    你真係獨家村咯,睇你成段野,都係孤獨到要擒高爬底韻條天線
    做人做到要聽收音機先至可以過日子,睇泥都好有問題!!哈哈哈!

  63. 仁兄﹐大家都係上黎吹下水﹐交流下唶﹐又唔洗下下都咁動肝火喇﹗
    你要撐鯉蜓﹐都歡迎呀﹐開放評台丫嘛。
    我成世人又真係聽住收音機黎過日子喎… 由起香港讀書時已經一路聽﹐日日聽﹐晚晚聽.. 哈。真係與電台"一起走過的日子"架喎。黎到多倫多﹐都好高興聽得番d高質素之中文節目。試問又有乜問題呢?
    `
    求丙兄﹐你話我講野搞笑﹐睇黎閣下仲適合開棟篤笑過我喎﹗哈哈哈哈哈…﹗ 恭喜晒你果碌"大支野"重見天日﹐沉冤得雪﹗終於有英雄用武之地。感謝AM770啦﹐哈。

    天氣轉涼乾燥喇﹐大家著多件衫﹐飲多d湯水潤潤佢﹐下一下火﹐唔好咁動氣喇(to上面位仁兄)。
    聽日城市廣場﹐有緣相見吧﹐請請﹗

  64. (你要撐鯉蜓)
    睇多次啦,我邊一句話撐呢個過個呀,我淨係話:
    鬧來鬧去都係蝦個女人,唔通十年朝朝都係佢唱獨腳戲?
    點同你討論呀,將的說話咁泥歸納,真係要返學校讀下邏輯同條理科咯
    (都好高興聽得番d高質素之中文節目。試問又有乜問題呢?)
    你高興得番d高質素之中文節目,我邊句話有問題呀?
    我淨係話獨孤村
    “做人做到要聽收音機先至可以過日子,睇泥都好有問題"
    唉!你的技倆淨係質人食死貓,刁民小技,咁點可以討論便論時事,睇泥我都係入錯地方遇錯人咯!走為上著!!哈哈哈!

  65. 樓上位"自掌兄"﹐你下下都咁樣執住人地講既說話黎單挑﹐句句都富挑釁性﹐咁好難傾到計架喎!
    你既口吻又有d似之前出現過既某位網友.. 又係郁d就話 “入錯地方﹐走為上著!" 哈哈哈。
    唉﹐原本講緊軟硬今朝好地地。而家我都冇眼睇!

    by the way﹐咪話我多口插句﹐唔係突登"蝦"佢﹐果個鯉蜓係抵鬧﹗覺得不滿就自然要鬧﹗當年鬧董生又係咁鬧﹐鬧陳馮雞珍又係咁鬧﹗邊個唔掂都應該鬧﹗言論自由萬歲﹗

  66. (果個鯉蜓係抵鬧﹗)(言論自由萬歲﹗)
    淨水佬,你都話自由言論,咁點解人地做節目,自由市場,有人請,有做工,老闆認同有貢獻先至比人工,又無犯法,開咪講野,真係自由言論喎,市場主導,否則一早就收工啦,你地對人不對事,既然一定要數個節目唔得,點解我提出廖立暉做左十年八載,仲係節目總監,佢都認為無事,你地又無鬧到而家咁七彩,但又無鬧廖立暉同一節目個主持,咁分明係對人不對事,真理愈便愈糊塗,你地三四個笑騎騎,淨水佬,獨孤村係咁上,輪流同我咀對咀,大佬,我個咀本來香噴噴,都變左臭口啦!
    拿,我講左咁耐野,邊到有好似你地三四個咁係咁質人食死貓,話人:(執住人地講既說話黎單挑﹐句句都富挑釁性),呢的語句同口吻,係衝動,係不理智,同討論便論係無關,係咁話人呢樣個樣,又唔正面回答人家指出事件癓結地方,意氣一番,無意思呀!你地三四個,玩得耐咯,見到有人唔同意你地咁樣討論的技倆,就……,

  67. 喂, 放毒蛇兄, 你今次又真唔啱咯! 你話今日去城市廣場, 以紅花為記, 咁點解我插咗朵紅花喺耳仔上面頭髮道, 不但冇網友埋嚟打招呼, 重比人當咗我喺如花, 捉咗我入精神病院嘅….哈哈哈……呀, 講開攪棟篤笑, 不而學黃子華個鬚根 show, 揾我嗰支大支嘢 shogun 做 opening 都好喎。 你同我一唱一和, 你就話我成日鍾意做架兩,又樣衰; 我就朗誦你作 d 不文詩,有 d selling point o播, 諗落又幾過癮呀, 認真諗諗佢都好喎!
    .
    不過咁, 放毒蛇兄同大便兄, 呢位憤世嫉俗嘅老兄咁樣啡我, 又激發起我 d 詩意, 又要整番首嘢嚟攞吓景先。 嗱, 放毒蛇兄, 你嘅妙句, 一向另小弟拍案叫絕, 今次又賜小弟幾句絕句駁埋落去嚟贈吓興嗱?
    .
    好啦, 獻醜:
    .
    我 話 鯉 蜓 好 難 頂,
    有 人 但 覺 姖 好 醒。
    唔 通 我 淨 『蝦 女 人』?
    不 而 問 問 搬 聰 明。
    .

  68. 哈哈哈哈﹗﹗求丙兄真係隨時隨地都可以詩興大發架喎﹗有趣﹐有趣﹗﹗
    鬚根騷變"Shogun show"!!!!! 哈哈哈﹐又得喎﹗
    我諗主持人遲下真係要搞個kahoo.ca網友聚會﹐直頭就好似三位淨水阿姐果d每年一次與聽眾"深情聚會"咁﹐各路紅花英雄出黎一聚﹐暢飲高歌﹐再黎棟篤笑﹗哈哈哈﹗
    而家已經夜深﹐今日忙碌一整日﹐個腦塞塞地.. 冇乜詩意﹐不過既然求丙兄咁有興﹐即管試下必兩句出黎啦﹗

    鯉蜓紙清糠脆型
    碧鹹鞍遜般聰明
    個個精彩冇得頂
    聽足一日包耳鳴

  69. 哇! 放毒蛇兄, 借星爺嗰兩個字嚟型容你 d 詩: 『好近』 (=勁)!
    .

  70. 嘩! 毒蛇兄, 俾你兜友差 d 嚇瓜!!
    .
    你篇大作頭三句, 小弟越睇越頭痕, 唔係化? 仲要讚果邊? 點知睇埋第四句, 至知到原來係乜野既一回事!
    .
    學求丙兄講, 毒蛇兄: 近!

  71. 三條友唔夠人咀,聲到唔夠膽再聲,驚死比人再搬廖立暉死囚出黎示眾;呢的叫做,投鼠忌器!唯有作詩洩憤

  72. 三改初版,請登此詩作準

    聽足一日包耳鳴
    笑兄這話未必是
    我今遺下一轉語
    耳鳴皆因廣播起
    莫說廣播求其有
    AM怎及FM好
    AM也要看波段
    波段太短只一半
    怎及他人兩倍長
    笑君聽得耳鳴響
    相信跳台像志華
    兩面吸盡是病因
    時而調波時調頻
    病害耳鳴是無他
    一台廣播時時沙
    勸君陽光早晨時
    收聽調頻即醒神

    哈哈哈,真人笑唱三四刁民笑騎騎,獨孤人,淨水怪,網住台等口不擇言,比論詩作,貽笑大方;故作一古體詩,諷笑一番,粗漢弄墨,實令人發笑!

    附註:AM,電工科稱作調波;FM,電工科稱作調頻

  73. 唔…今朝起身起得早, 飲淡茶, 喫個飽, 一邊喫, 一邊推吓拿, 再推吓理, 諗到 d 問題想同放毒蛇兄同每個台兄分享吓:
    .
    1 — 呢個世界有好人又有壞人。 好人就抑係天生嘅, 抑係就後天教出嚟嘅。 壞人呢, 就多數仰係細個有童年陰影, 抑係就俾人主使, 好似 d 職業殺手就咪係後者囉。
    2 — 有乜人寫白子, 重會「近」過在下呢?
    3 — 如果你係 Cathy 或者 Big Salt, 見到呢道 d 網友咁踩廢台踩得咁恒, 你會點做呢?
    4 — 呢位憤世嫉俗嘅亞叔, 係真憤世嫉俗定係假呢?
    5 — 點解呢位 blog屎亞叔, 會次次用唔同署名, 扮做唔同人, 等 睇 d 人以為好多人不滿暉哥呢?
    6 — 呢個世界, 會唔會有人真係仇很心咁重, 可以用咁重嘅語氣想篤死一個人呢?
    7 — 呢位 blog屎亞叔, 又話比份牛工渣江渣淨, 但又會咁得閒又咁好精神同氣力嚟呢道係人都鬧, 攪亂檔呢?
    8 — 係 The Departed 好睇 d 呀, 定係偉仔套好睇 d 呢?
    9 — 係讀布殊,布什, 布希,定布薯呢? 係我靚仔定黃敏德…死嘞, 連我都好似呢位兄台咁語無論次, 走火入魔添, 都係喫埋個飽拿拿林做正經事好過啦…呀, 放毒蛇兄, 腿蛋治真係烘底正過唔烘底咩? 哈哈哈…
    .

  74. 獨孤無友真可悲
    土庫相隨收音機
    網上結緣笑嬉嬉
    終日沉迷聊知己

  75. 獨學無友,詩書不讀;空想終日,留言網頁,殘缺不全!
    (1 — 呢個世界有好人又有壞人。 好人就抑係天生嘅, 抑係就後天教出嚟嘅。 壞人呢, 就多數仰係細個有童年陰影, 抑係就俾人主使, 好似 d 職業殺手就咪係後者囉。)
    .
    論性;可讀上海古籍出版(王國維遺書第五冊,論性)
    .
    有了基本知識,始可談性論性!詩書不讀,古籍不看,古人不法,何以談古論今,審時度勢,論人述事呢?
    其它八點,獨孤氏思想凌碎,無從醫治!想必要在土庫靜心休養,關掉收音機(或聽英語電台較有邏輯條理者),當有康復一天.

  76. 獨孤氏寫:
    5 — 點解呢位 blog屎亞叔, 會次次用唔同署名, 扮做唔同人, 等 睇 d 人以為好多人不滿暉哥呢?
    .
    哦!原來講來講去,都係唔鍾意有人話廖立暉,你睇到神經痛!
    咁好容易咋,大家睇網頁的網民,燈對燈,照得好清楚啦,引用人物是要留意避諱呀!

  77. 錯誤:凌碎
    正確:零碎

  78. (唱) 何必呢….. 何必呢….?
    blog屎阿叔好似同暉哥有仇!!
    其實會唔會係廢台高層黎架呢..?
    anyway..
    求丙兄﹐哈哈﹐如果你有印象﹐幾年前都仲有個多倫多華人網上論壇係評論電台﹐廢台一路都狂比人插﹐係插到癲左.. 果班網友D言論狠過我地多多聲﹗不過該網已經於去年停辦了。因此﹐廢台高層還有什麼狠批係未見過呢….? 只不過比人批完﹐思唔思進取﹐又係另一回事﹗
    .
    至於求丙兄你﹐一早起身就思考埋D咁重要既人生大道理﹐小人真係佩服至極﹗我呢D膚淺小輩﹐只能答你有關腿蛋治之問題—-> 無錯﹗﹗烘底係好食好多﹗此為本人從小之怪癖﹐食方包非烘過不可﹗因此多年來都一直被茶餐廳老屈埋D"烘底加5毫", “烘底加7毫半", “烘底加1蚊"。下次再有Market論壇﹐一齊食番件烘底腿蛋治吧﹗(順便等在下評下求丙兄是否比黃敏德有過之而無不及﹗嘿﹗)
    .
    恭喜軟硬今朝開播第二個星期﹗
    唔聽收音機都唔知﹐原來我地D打工仔今日可以請3個鐘頭假去投票喎﹗呵.. 之但係剛才我同我上司提出話我今日想3點去投3個鐘票 (suppose我放6點﹐咁咪即係可以3點後一去不返﹗)﹐點解會比佢怒啤架呢?
    .
    by the way﹐今朝一早聽到汪阿姐個"零滋包紙"男女對唱打油詩廣告﹐掙D嚇到連口裡面啖茶都噴埋出黎。乜整埋D咁既野呀﹗

  79. (唱) 何必呢….. 何必呢….?笑騎騎作
    .
    真人回應:
    (唱) 迴避呢….. 迴避呢….?哈哈哈!

  80. 大家唔好嘈!睇落呢位網絡亞叔的連番筆戰群雄嘅情况,將他的說話歸納,再用邏輯推理,加埋蛛絲馬跡同蘇格蘭塲的犯罪思維心理學,一定有人暗戀此位"美少女",因為網友批評她,令你怒火中燒,兩眼紅根盡現,汗水不停冒出,咬牙切歯,呼吸急速而導致內分泌失調而至此君失常、分柝能力大減,而盲目去攻擊人,根本問題在那,此君尚在儍吓儍吓!為兩餮唔係問題,工作……至係問題。唉!勸君睇吓璜X迅!謝哂!理由?我知,網上兄弟知!唯獨你不知!廖X暉轉咗架部,生哂?點解?我知,網上兄弟知!唯獨你不知!食得咸魚抵得渴,公眾人物就是這樣架啦!比人評頭品足亦是平常事;喺呢,什麽是公眾人物,相信係人都知"嫁"啦呵。老兄快D睇醫生,單思病會死人架!我同情你的孤獨慘况,放鬆d,凡事睇開d就冇問題,唔好為咗條女就咁失斯文,天涯何處無荒草。

  81. Comment by 愛國者導彈
    .一定有人暗戀此位”美少女”,因為網友批評她,令你怒火中燒
    .而盲目去攻擊人
    .唔好為咗條女就咁失斯文

    刁蟲小技,黔驢技窮;又是(質)人食死貓的技倆,又是想當然的推斷;閣下錯得很!再做工課吧!
    上文下理,燈對燈,對事不對人;刁蠻網民三四只批論某一人某一機構如何不是!真人提問的範圍及人物等,都是涉及事件中的一員;各位不單只沒有正面回應,還加以躲避;這不是燈對燈,對事不對人的做法!
    真理愈辯愈明,我就一定要在此網頁上驗証一下這句話是否真個來!請驗証真人所言,沒有像閣下諸位等,想當然,假推斷等不民主不入時的討論方式!

  82. 真人婚姻狀況是私隱,不便公開;自信紅顏有在,處處垂青。演藝優伶,生活姿彩;真人返璞,獨愛閒靜,更無暗戀紅塵優伶之思!
    未知此話,能否解開愛國者導彈疑團否?導彈高危,勿隨意亂射亂放!

  83. 有無人試過上網聽AM770? 我一CLICK個 LIVE AM770,然後就彈左個 .PLS FILE,用 REALPLAYER, MEDIA PLAYER 一樣聽唔到,打電話上去問又打唔通,點搞架,係咪想我轉台???

  84. 有呀! 我起網上聽的話, 一click落去, 部電腦就自動開"iTune"黎播, 用itune就聽
    到, 其他software就未試過.
    我唔識電腦, 都唔知pls file係乜東東.
    有冇辦法可以整到用real player / media player都可以聽到呢唔知?

  85. 此位"真人"弟兄(a.k.a. *blog屎阿叔*) 四處辣火頭, 係咁挑釁人喎!
    愛國者導彈兄嘅揣測都未必無理, 哈. 咩事同暉哥&第一台咁大仇口, 肯定有d嘢!
    因此我更加覺得佢係廢台d人!
    咪比我閞口中, 我猜佢話唔定仲係電台果邊d員工,高層,家屬,朋友,情夫,情婦,二奶,三奶或者紅顏知己,假冒網友而來的! 哈.
    唔抵得first radio做得好,所以上黎發泄!
    誠願呢位*blog屎阿叔*快d看破紅塵,認罪悔改,修成正果
    阿呢陀佛!

  86. pls file 應該係 Winamp (好似 Windows Media Player 一般的軟件) 的 playlist file.
    .
    在我的電腦裡﹐當我 click LISTEN NOW 的時候﹐就有另一個 WINDOW 跳出來問我是否想開 listen.pls 的 file.
    .
    跟住我便 click YES.
    .
    然後 winamp 就會自動開啟﹐播放 770 的節目。

    你的問題可能是你的電腦沒有 winamp. 要 download 和安裝。

  87. Again, sorry for using Chinglish because I’m having my cup noodles in the office and don’t have my writing pad here with me.
    .
    Thanks to 滋燃兄 again, I am now using your East Indian (just my best guess since I don’t really know their culture too well) website to listen everyday and, most of the time, it works pretty well with my Real Player. If your Real Player doesn’t work, you may also try downloading the latest version from http://www.real.com (and make it your default player) and, after that, try also installing Mozilla Firefox (www.mozilla.com). When you click on the “Listen Online" or similar audio streaming button/link, Firefox lets you either “open" or “download" the pls file. Just click “open" with your default Real Player. That works for me so should be okay for you too.
    .
    Good luck 大伯兄.

  88. 咪比我閞口中, 我猜佢話唔定仲係電台果邊d員工,高層,家屬,朋友,情夫,情婦,二奶,三奶或者紅顏知己,假冒網友而來的! 哈.
    唔抵得first radio做得好,所以上黎發泄!
    誠願呢位*blog屎阿叔*快d看破紅塵,認罪悔改,修成正果
    阿呢陀佛!

    Comment by 淨水飲得多, 大便暢通笑呵呵 — November 14
    .
    李家豪,kahoo.ca的網友或瀏覽者,希望留言內容的質數會有改善。

  89. 請大家唔好再浪費時間同呢位阿叔嘈了﹗此人胡言亂語﹐喋喋不休﹐糾纏不清﹐沒完沒了﹗一人少句。舌戰約克區之後又來個 ‘舌戰討論區’﹖唔該唔好再作人身攻擊的留言。無人回應的話﹐此人便自然會收口﹗
    亦麻煩網頁管理員幫手SCREEN走那些純綷上來撩交嗌的中年狂燥阿叔。無謂討論區變街頭罵戰。Thankyou!

  90. Comment by 清道夫 — November 14
    .唔好再浪費時間同呢位阿叔
    .無人回應的話﹐此人便自然會收口
    .麻煩網頁管理員幫手SCREEN走那些純綷上來撩交嗌的中年狂燥阿叔
    .
    燈對燈,對事不對人;真理愈辯愈明。
    李家豪,上文下理,可以看到閣下的網頁日誌,留言的都要同一種聲音的網民,互為聊笑!笑人笑他笑團體。稍有不同聲音,不同意見,即群起咀鬥,甚或像清道夫此人,要請求網頁管理員刪除異見人仕的留言,如此暴力(非體力),深嘆華民對人不對事的陋習劣根性,可哀!可哀!
    燈對燈,對事不對人!

  91. Windows Media Player or winamp

    http://wtor.birach.com:9006/

  92. first radio 做得好好 mare?

    can do much better?

  93. Can May stop using my name, even when the last word is not exactly the same in writing!

  94. 樓上,肺腑之言,真是生活的點滴結晶,免費給大眾分享,真難得!

    小知不及大知,小年不及大年

    適千里者,三月聚糧!!

  95. A follow up on reception report (since Nov 2): the reception has much improved but still can be better. At least this morning was “stable" enough – the reception was a little weak and had some minor static but it didn’t drop. I was driving on 410 @ Mississauga. Nice.

    The reception for AM 1540 stayed the same (unfortunately that means “no good") esp between Hwy 427 and Hwy 410 along 407. East of 427 is just fine.

    FYR please.

  96. 真唔好意思, 今目見到呢道咁七彩, 所以辦緊公都忍唔住用雞腸寫番 d 嘢。
    .
    首先最緊要嘅, 就請亞 May 妹妹咪再用我個名好唔好! 雖然番文有云: “Imitation is the ultimate form of flattery," 但真好老實咁講, 你用我個名又 copy and paste 人哋寫 d 中文上去, 周時切埋切埋變咗一兩段嘢, 我真唔知你嗡乜! 不而朔性用英文寫, 我重明多 d。 一句講哂, 真係保你大, 當係我上一世欠咗你, 下一世又應承娶埋你做老婆仔, 唔好再用我個招牌啦好冇? 你可用番你個真名亞 May, 亞美, 多市靚女, 萬人迷等等重可愛得多啦, 總之就除非你今世都恨嫁俾我, 否則就咪再跟我姓獨孤啦好嗎?!
    .
    第二要唔該晒放毒蛇兄提醒, 雖然未有幸聽過, 但下次一聽到汪阿姐個”零滋包紙”男女對唱打油詩廣告, 即時 d 嘢未食入口就立刻停止進食, 等首詩背完先再喫過,但如果食物已進口無法立時吞下,就即刻做好一切防禦措施, 即拎歪面, 免得出洋相也!
    .

  97. fourteen thirty sucks!
    uncle blog BS

  98. 本人素來喜歡學習,見真人氏如此懂得縮骨、當然立時偷喬,先來個Copy、然後再來Paste對不對。刁蟲小技,黔驢技窮;又是(質)人食死貓的技倆,又是想當然的推斷;閣下錯得很!再做工課吧!
    上文下理,燈對燈,對事不對人;刁蠻網民批論某一人某一機構如何不是!本人提問的範圍及人物等,都是涉及事件中的一員;閣下不單只沒有正面回應,還加以躲避;這不是燈對燈,對事不對人的做法!
    真理愈辯愈明,我就一定要在此網頁上驗証一下這句話是否真個來!請驗証本人所言,沒有像閣下,想當然,假推斷等不民主不入時的討論方式!

  99. 真人婚姻狀況是私隱,不便公開(當然,當然)自信紅顏有在,處處垂青。演藝優伶,生活姿彩;真人返璞,獨愛閒靜,更無暗戀紅塵優伶之思(自吹自擂….唉!可歌可泣!)
    有了基本知識,始可談性論性!(何謂基本知識,試說明之,若然你知的話,若果連你自己都唔知就算了吧)詩書不讀,古籍不看,古人不法,何以談古論今(讀死書,儒生本色,好一個"愚生"),審時度勢(小小一個留言板又跟孫子兵法有何關連呀!),論人述事呢?
    其它八點,獨孤氏思想凌碎,無從醫治!(如此歹毒之言,小人耶!)想必要在土庫靜心休養,關掉收音機(或聽英語電台較有邏輯條理者),當有康復一天(此言有崇洋媚外之惑,奴才也)。
    “做人做到要聽收音機先至可以過日子,睇泥都好有問題”(此言差矣,此乃不出户而能知天下事)唉!你的技倆淨係質人食死貓,刁民小技(刁蟲小技,黔驢技窮、又是(質)人食死貓的技倆…..重覆用詞,閣下真係刁蟲小技,黔驢技窮),咁點可以討論便論時事,睇泥我都係入錯地方遇錯人咯!走為上著(冇鬥志,可惜!可惜!)!!哈哈哈(還以笑庶醜)。

  100. 哈哈哈!!! 求丙兄, 睇黎呀邊個係要咬住你唔放喎!!! (其實may係咪真名都知, 話唔定又係無聊中坑, 上黎扮鬼扮馬!? 我覺得似係男人囉..) 求丙兄幾時得罪咗人呀?? 都怪你太揚喇, 又話要同黃敏德鬥靚仔.. 惹埋晒d狂蜂浪蝶.. 連男人都….
    .
    唔知係唔係呢兩日遲咗起身, 唔知點解聽唔番個男女對唱打油詩廣告嘅..??! (actually, 好似係汪阿姐"零滋單", 唔係"零滋包紙".. 不過都係咁上下喇!) 如果年底可以整個 “2006十大噴飯華人電台廣告", 肯定上榜! (其次, 或者提名"猛常角!!!", 以及 “暗報"阿姐等等..)
    .
    第一台上下工作人員, 770開播第二周, 可喜. 本人部收音機個"fm"製已經封咗塵! 已經"meet"甩咗喇!! 嘩哈哈.
    —-
    今日金句:
    早晨拎去七七零,
    番工無重一身輕!

  101. “fm"?
    .
    從始有新的解作: 是英文拼音.
    .
    “F"ai “M"=at.
    .
    “廢物" 咁解.
    .

  102. 唉……呀………放毒蛇兄, 呀邊個 似乎對在下恨之入骨, 今倘真係一身蟻矣。 但講真小弟又係 咎由自取嘅, 正所謂俗語有云:
    .
    上 得 山 多 終 遇 虎
    抱 不 平 多 終 遇 婦
    .
    (註: 下面嗰句當然係獨孤語而非俗語啦)
    .
    自從痛斥亞邊個鬧人在此用中文而棄洋文而起, 即惹禍上身, 致令小弟日不能作, 夜不能眠; 因恐怕其人又冒小弟臭名, 招搖撞騙, 令小弟蒙上不義之名, 此罪非同小可。 而亞邊過觀其言, 聽其行應該係一個不折不扣嘅女中豪傑, 否則便絕不會用『正八公』此等女人專用之武器從後偷襲在下, 此等鬼魅行為, 近似凌志氣車咁, 鍥而不捨咁我去到邊佢跟到去邊, 對我不離不棄!
    .
    但有一樣真係要澄清嘅, 就係我話同黃(王?)敏德鬥靚仔, 當然只係誇誇其言博諸位一笑而矣, 在下極其量只可比古天….
    .
    呀, 要多謝導彈兄在此為民請命, 申張正義, 但亦應僅記清道夫兄所言, 為此傷神傷身, 絕對不值也。
    .
    噢, 險些漏講: 喜見睇相佬重現江湖, 此乃網林之一大喜訊也。
    .
    對唔住, 唔知做乜突然今晚咁多之乎者也, 唔寫咁多就好似寫唔出句子咁, 真係該煨囉

  103. 求丙兄果然觀察入微﹐分析到此咬住你唔放之人應該係女流之輩﹐哈哈﹗不過我對此仍有d保留﹗唔知你有否印象﹐此版剛開果陣﹐經常有件蛋散上來post埋一大堆許冠傑歌詞﹐又繼續微笑又歌神又V神又VV又乜﹐本人觀其文筆﹐敢肯定佢同此“May”小姐是同一人。不提防係名心中有團火的青年至中年男性(周星馳之「漿爆」﹖﹖) (至於求丙兄所提及該些女性專用詞…. 唔…. 求丙兄﹐而家時代唔同喇﹐性別觀念都要與時並進嘛﹗講唔埋嘅 …. 落一轉市中心church街﹐開開眼界吧啦﹗) 不過佢而家又將兄台你那「獨孤氏」家族開枝散葉﹐發揚光大… 哎﹗麻煩版面管理員多加提防﹐check清楚留言者之資料﹐見係冒名撞騙之輩就幫手攔一攔﹐唔該﹗
    anyway… 抱不平多終遇婦…冇錯﹗求丙兄都毋須太過自責… 怪就怪伯母生得你似古天….. 導致怨鬼纏身… (諗起TVB劇集“大頭綠衣鬥殭屍”入面隻厲鬼關寶慧..)
    (所以我都係唔敢講太多… 廢事步求丙兄後塵… )
    .
    今晨聽軟硬今朝﹐聽到三位主持談論昨晚北美首映之《父子》…. 本人給予一句comment:
    各位主持人真係評得客氣﹗
    話說昨晚在下同公司一名同事都有捧場…. 大家今朝見面都係以:「點呀﹖尋晚起戲院訓左幾耐﹖」來打招呼。真係唔..唔.. 唔..唔唔係好掂… 可能我地呢D膚淺之輩唔識欣賞D藝術戲…. 坐足3粒鐘﹐真係睇到我眼坦坦。
    .
    話咁快又星期四﹐告別“F.ai M.at”又兩周。落雨濕濕﹐各位小心路滑喇。
    ======
    今日感慨:
    網林複雜多茂利
    提防小人靠自己
    「父子」睇到周身痺
    還盼軟硬帶驚喜

  104. 茂利一名笑騎騎
    吟詩對對意作假
    網上留言放毒蛇
    無牙無齒是草蝦
    .

  105. 時軟時硬時時驚
    笑男笑女騎騎笑
    一台兩周時時沙
    早晨廣播盞徙錢
    .

  106. Garbage Chinese poem

    spend more time contribute to your community is much more better

  107. 詩詞歌賦中華有
    活到半百學不到
    厠所文化非廢物
    硑究廢物生意來
    事事洞明皆學問
    人情練逹即文章
    技不如人多加磨
    文不及人多加學
    .

  108. 唔….唔…………唔……..唔..係……….係…..係…….係..係…………….係..吓..吓…吓…吓………..化, 放..放…….毒毒…毒…毒…..蛇…兄…兄, 乜….亞..May…美…美…May..可能係…..係……..係………! 冇可能下哇, 唔好俾 d 咁大刺激我都好呀? 雖然我個樣好似一條好漢, 但心靈好脆弱架咋, 等我一陣再番查吓以前歌神 fan屎呢條茂利, 如果如你所講一樣, 睇嚟我今次要買定條超厚嘅皮褲, 以防萬一啦!!
    .
    呀, 今朝啱啱渣緊車返工時, 突然 speakers 響起亞姐首零滋XX嘅男女對唱打油詩, 雖然聽過放毒蛇兄你題醒過, 所以己有心理準備, 但好一個心靈脆弱嘅我, 都頂唔順掙 d 想踩「碧匿」變咗踩油,掙 d 隊咗落前面架車道!!! 喂, TFR班老友大佬, 唔該真係俾 d 意見 d 廣告商, 好似呢 d (重有嗰個乜乜乜乜小炒王同毒蛇兄講嗰幾單) 可以令人爆漿嘅嘢都俾佢哋 on air, 真係輕則令人噴茶嘔飯, 重則攪出人命。 唔該大發慈悲, 播少 d 當打救世人呀, 好嗎? 唔該, thank you, merci, gracier!
    .
    呀, 樓上位譯音林馬脷 (或羊馬脷) 女仕 (毒蛇兄: 想今倘稱呼女仕會安全啦啩!), 如果喺指我首詩係垃圾, 我亦都幾同意; 但如指毒蛇兄首詩係垃圾, 此言則甚差矣。 其詩只為提醒及勉酈在下與各網友而作, 此為極品貢獻也。 所以在下啱啱出咗街扶咗個亞婆過馬路同打瓜咗兩個賊嚟幫咗個 community 先再坐低再作一首關於「詩的對社會嘅貢獻」嘅詩, 希望今次冇咁垃圾啦:
    .
    Pe-ter 菠蘿 and 咩李
    作 歌 作 詩 送 我 哋
    民 歌 繞 樑 數 十 年
    宣 揚 人 性 真 善 美
    .
    見笑。
    .

  109. 丙前丙後丙心窩
    求打求氣求橫拖
    孤苦孤居孤伶伶
    獨唱獨和獨自摸
    .

  110. 陳國志? 夠唔夠班呀?

  111. 廢台廢人派「真人」
    來此化為「寫真人」
    露上露下露身份
    甘為廢犬乞人憎

  112. 哈﹗咦﹖求丙兄今日唔洗番工乎﹖本人記得兄台辦公室係無中文輸入架噃﹗難道終於成功將手寫板拎左返工install﹐咁寸﹖﹖
    (在下係咪好觀察入微﹐又細心呢…﹖實不相暪﹐其實在下真正身份都係……….. 哈哈哈哈哈… 嚇下你先﹗﹗﹗) (求丙兄決定今晚加碼﹐再整多條皮褲打打底)
    .
    見求丙尋日“先為社區服務而後作詩”﹐真係令小人有D自慚﹗今朝路經士嘉堡都想扶個阿婆過馬路﹐點知個阿婆健步如飛﹐嫌我拖慢佢添﹗之所以話﹐加拿大之醫療保健服務認真唔錯﹐個個身壯力健…
    講下講下﹐今日輪到我思考人生大道理….
    .
    ….唔知有無人真係因為聽左“左拮拮﹐右拮拮”﹐而真係走左去“左拮拮﹐右拮拮”呢﹖
    .
    ….當一個人成朝聽左同一個廣告廿次﹐會唔會被洗腦﹐明明唔想去“左拮拮﹐右拮拮”﹐都走左去呢﹖
    .
    ….最近我嘅“拮拮站”起邊呢….﹖
    .
    ….有無人真係會今日起多倫多度為左香港天星碼頭而遊行呢 …..﹖
    .
    ….11月17日… 比D人揀﹐會揀PS3定係揀天星呢﹖
    .
    ….如果真係咁愛香港D文物﹐咁做咩會起加拿大呢…﹖就算keep番個天星比你﹐你都係隔住個太平洋﹐眼望望住部電視同份報紙﹐有乜分別呢﹖
    .
    ….求丙兄點解要用手寫板呢﹖好慢架喎… 求其練番個倉頡定速成定拼音都好吖…?
    …..
    .
    by the way 大家今日出門小心喇﹐“汪阿姐零滋單”男女對唱打油詩病毒仍然於大氣電波中散播﹐如求丙話齋﹐輕則令人噴茶嘔飯, 重則令人撞車反車。各位保重﹗
    =====
    今日感想﹕
    左拮右拮聽到漏 ﹐
    零滋瘋膠煩到嘔 ﹗
    天星遊行無厘頭﹐
    咁愛香港唔回流﹖

  113. 廢台廢人派「真人」
    來此化為「寫真人」
    露上露下露身份
    甘為廢犬乞人憎
    Comment by 獨孤求丙 — November 17, 2006 #
    真人真知真本性
    人善人良人之初
    不受指點不受嗟
    我行我素我總舵

  114. 嘩! 放毒蛇兄果然觀察入微, 但小弟又點會以為毒蛇兄係 Church 街之輩呢? 正是女中豪傑如廢台嗰位女人身男人聲嘅黃昏節目主持人, 亦不及毒蛇兄筆走龍蛇, 文筆(揮指)簫灑自如, 此乃標絰之男人大丈夫也, 所以條特厚皮褲應該可以暫且夠用格啦, 暫時唔先打底著…況旦又有觀察入微嘅毒蛇兄同在「昅」著 d 似是而非之狂蜂浪蝶, 在下當可放心不過啦。 不過我份牛工因性質問題, 有幾日就喺公司辦公, 其餘就 work at home, 辰時戌時自己檔生意又要撲出去做 support, 所以先至時忙時閑啫。
    .
    唉, 實不相瞞, 小弟己經中洋毒太深, 中文週時變得識講唔識寫, 而倉頡等輸入法, 字都忘記點寫, 又點打到出嚟呢? 不過我呢個小蒙恬手寫板就真係唔係同佢賣告白, 十分洗得。 就算個字記得一半, 佢亦幫手「必」埋另外嗰半呈現眼前, 真係中洋毒深之人嘅救星也。
    .
    呀, 你肯定嗰個亞「嫵」係街標得咁快, 唔係 d 扮鬼扮馬嘅中坑….? 哈哈…
    .
    唔好意思, 個『左拮拮﹐右拮拮』個廣告未留意到, 等小弟有幸聽到再發吓嗡風啦!
    .
    呀, 天星遊行單嘢我就打晒喊路, 但今晚個 topic: 「中印牙齒印」, 都幾多嘢可講呀, 我諗版嘢一 post 上去, 一定其門如市架啦。
    .

  115. 呀, 係呀, 加燦兄, 我都覺得陳國志好似唔夠班。 但恕小弟愚昧, 佢有 d 乜做過呢, 你有冇聽過呢? 我就冇乜留意嘞?

  116. 求丙兄:
    >
    陳國志, 聞說是一家保險代理行的老闆; 亦是聯邦自由黨萬錦區 (聯邦自由黨國會議員麥家廉果區)選區委員會主席.
    >
    此人乃自由黨死硬派愚忠乙名, 聽其於人頭稅期間的言論可見一斑. 果牌 d 中文傳媒成日訪問佢.
    >
    預言: 佢有可能出到線. 因為自由黨內未必有人肯出黎倍佢癲!
    >
    事關大家都知, 補選後的勝出者只可以在省議會坐唔夠一年, 因為省選明年十月舉行. 如無意外, 老麥同自由黨一定輸. 因此班老黨棍唔會咁好氣同你玩. 當佢地係 robert 0羊!
    >
    咁唯有搵 d 細既出黎做炮灰囉!

  117. 真人真係好天真
    人見人愛非常人
    是癲是痴皆不是
    儍頭儍腦真係儍
    瓜柴瓜掉此儍瓜
    ………….我學得尚可以吧!

  118. 真人婚姻狀況是私隱,不便公開(當然,當然)自信紅顏有在,處處垂青。演藝優伶,生活姿彩;真人返璞,獨愛閒靜,更無暗戀紅塵優伶之思(自吹自擂….唉!可歌可泣!)
    有了基本知識,始可談性論性!(何謂基本知識,試說明之,若然你知的話,若果連你自己都唔知就算了吧)詩書不讀,古籍不看,古人不法,何以談古論今(讀死書,儒生本色,好一個”愚生”),審時度勢(小小一個留言板又跟孫子兵法有何關連呀!),論人述事呢?
    其它八點,獨孤氏思想凌碎,無從醫治!(如此歹毒之言,小人耶!)想必要在土庫靜心休養,關掉收音機(或聽英語電台較有邏輯條理者),當有康復一天(此言有崇洋媚外之惑,奴才也)。
    “做人做到要聽收音機先至可以過日子,睇泥都好有問題”(此言差矣,此乃不出户而能知天下事)唉!你的技倆淨係質人食死貓,刁民小技(刁蟲小技,黔驢技窮、又是(質)人食死貓的技倆…..重覆用詞,閣下真係刁蟲小技,黔驢技窮),咁點可以討論便論時事,睇泥我都係入錯地方遇錯人咯!走為上著(冇鬥志,可惜!可惜!)!!哈哈哈(還以笑庶醜)。

    Comment by 愛國者導彈 — November 15, 2006 #
    .
    真人真係好天真
    人見人愛非常人
    是癲是痴皆不是
    儍頭儍腦真係儍
    瓜柴瓜掉此儍瓜
    ………….我學得尚可以吧!

    Comment by 愛國者導彈 — November 18, 2006 #
    .
    真人總結:
    你用了三天時間來作詩,給你熱誠分吧!
    你對人恨之入骨,表在言辭,內心充滿不安和苦惱,希望你早日康復!

  119. 多謝哂加燦兄詳加分析, 而家明白多好多陳國志嘅背境啦。 咁睇嚟老麥呢班烏合之衆似乎提名親華人出嚟選都係借我哋 d 人嚟過橋咗喎; 黃志華又係咁, 而家陳國志又差唔多照版煮碗咁做, 唔單止打完齋唔要和尚, 重隨時又選唔到之後以後話佢冇料到, 用時勢打擊華人黨員, 呢 d 奸狡小人, 真另人髮旨。
    .
    導彈兄: 呢首「詩」都好有趣噃, 初頭以為點解唔押韻, 但原來左右兩行係一對, 有少少 Sudoku feel 噃。 很有心思啊!
    .

  120. 覆真人君(本來想稱乎你為無,又怕你突然發福,即係自我澎脹呢)
    真實此種打油詩,真係刁虫小技,小六時己用此与同學們溝通,相信各網友亦隨時可以出口成文,只是願不願答理你啫。莫罔自專大啦!你話我對人恨之入骨,表在言辭。多謝跨獎,真有眼光,其實原稿比此詩要狠毒多,可以比美你 “贈給" 獨孤求丙兄的詩。只是覺得既是大家都是網絡上的朋友,意見偶爾總会有些不同,冇乜必要去到咁盡吖!又何必太認真,最緊要好玩吖嘛,所以小弟只是回敬你一吓,看看你有何反應,此謂以真人之道,還以真人之……。我們一齊望向黄志華条牟利,睇吓有冇共同點,
    為你唱首你的心歌吧:
    嚟啦…..啦….鯉廷正、鯉廷妙…鯉廷正又妙;鯉廷声又甜,鯉廷樣又俏….一齊去Studio拍影照。
    相信這樣寫你會開心D係咪。哈……哈哈哈….

  121. 咁睇嚟老麥呢班烏合之衆似乎提名親華人出嚟選都係借我哋 d 人嚟過橋咗喎; 黃志華又係咁, 而家陳國志又差唔多照版煮碗咁做, 唔單止打完齋唔要和尚, 重隨時又選唔到之後以後話佢冇料到, 用時勢打擊華人黨員, 呢 d 奸狡小人, 真另人髮旨。
    Comment by 獨孤求丙 — November 19, 2006
    .
    嘩! 求丙兄, 估唔到你仲陰謀論過小弟. 我從無諗過老麥想用時勢打擊華人黨員.變成 “曲線種族主義".
    .
    不過諗深一層, 事前都有小小端倪: 還記得索霸拉 (greg sobara) 對黃志華的評價嗎?
    .
    .
    回導彈君: 小弟有個小小 confession 要 make: 就係當鯉蜓初出道做節目時, 確實被佢把(當時我覺得,但而家已唔覺得)甜美既聲線 “淋" 倒了好一陣子. 心中遐想這位美麗女神是如何如何模樣……不過後來聽佢做節目越來越唔掂, 差點 “才定" 爛了屋企幾部收音機. 現得軟硬今朝相救, 小弟才可脫苦海矣!

  122. 致求丙兄:
    多謝求丙兄之美言,本想在網上瀏覽,瀏覽,心血來潮時就做吓"維園亞伯"(安份守紀嗰隻),來减輕一吓每天的工作壓力,怎料看到真人老弟之言詞特別出位,引起好奇心而發動導彈,你知啦,按咗導彈個制就返唔到轉頭架啦,所謂剃人頭头者,人亦剃其頭,冇法啦,我都預咗要比人剃架啦!不過真的要有類似真人老弟的網友,才會有風煙感,這才算一個真正的風煙平台。

  123. 致加燦兄:
    加燦兄之高見說來有理, 小人之“曲線種族主義", 其實只用兩點而企圖畫一直線 (即用黃、陳兩人而下結論), 亦未免太早下定論。 但老麥此人棄信背誓而仍可面不改容, 索霸拉之醜聞及話黃之『在省內閣從來亦坐得唔罪才 』(uncomfortable), 再加上對黃陳之對待, 則如你所講的真有點端倪。 但希望今次省選這班小丑真的可說聲永別 (因為民意似乎又反而開始走番去佢嗰邊啦) , 等我哋可以洗一先清省政局嘅汚漬啦。
    .
    致導彈兄:
    此網頁原是此地維園亞伯嘅樂園, 但此「真人」企圖在此攪亂檔, 若非是導彈兄所言之為女色『導致內分泌失調』, 就係廢台之「細作」。 但觀此人文學造諧亦不俗, 亦不失為一文人; 但全無仕者之氣節, 抑係就係色迷心竅, 抑係就為廢台之五斗米, 在此以 oxymoronic 式胡亂東哮西吠, 攻擊別人之論點自己全部做齊 (如『內心充滿不安和苦惱』, 『質人食死貓』, 又話收音機頻率要聽高 d 先好 (指 FM 好過 AM) 但又忘卻廢台只有兩小時 FM 而足足有七小時 AM 1540 比人哋 AM 個頻率高出有 7.6%。 又有話『詩書不讀;空想終日,留言網頁,殘缺不全』, 但自己就唔停在此留言網頁!
    .
    我其實絕對欣賞百花齊放, 越多不同論點越好, 但此廢台之「細作」, 只識以空想作人身攻擊及用自摑咀巴式之論點作「死雞撐飯蓋」, 在下絕不欣賞。 若寒窗苦讀幾十載後就有如此下場, 要在此為五斗米而不停攻擊有識之仕之同好, 在下始終亦是嗰句: 「放下屠筆, 立地成佛」吧。 就勿再唯恐天下不亂, 再為其後人著想, 亦要積點陰德吧!
    .

  124. 真唔好意思, 數手指數錯。 廢台應有三小時早晨 FM 廣播至真。 但 anyway, 如網上收聽, 乃是調幅 (AM) 或調頻 (FM) 之前個階段已輸入shoutcast 或任何 cast 之伺服器, 所以 FM 或 AM 亦是原全冇關係架喇。
    .

  125. 我绝对赞成妳停好恶頂,作狀到暈,我好耐冇聪佢地个台.
    都係多侖多一台既節目好得多,收工時聽吓呀牛同輝哥吹吓水,笑餐死.
    希望一台聪眾頂力支持佢地.

  126. 獨孤求氏政事恨
    自由黨領欺我甚
    過橋抽板揾老襯
    橋唔怕舊有人啃
    老麥補選推華人
    貪你人多好辦事
    一員老將將心獻
    國志會把省席捲
    .

  127. 求丙兄:
    .
    你誤會了. 我話 “曲線種族主義" 係話老麥同索霸拉. 唔係話你.

  128. 若非是導彈兄所言之為女色『導致內分泌失調』, 就係廢台之「細作」。
    要在此為五斗米而不停攻擊有識之仕之同好
    Comment by 獨孤求丙 — November 19, 2006 #
    .
    五斗米,五斗米;真人果真為五斗米為他人作細作嗎?果真為女色所誤?真真假假,誰來問句?
    獨孤求丙說起五斗米,當然想起了五柳先生,感士不遇賦至今未始終細讀,真是懶得很!
    昔董仲書作士不遇賦,司馬子長又為之,余嘗以三餘之日,講習之暇,讀其文,慨然惆悵;夫履信思順,生人之善行,抱璞守靜,君子之篤素;自真風告逝,大偽斯興,閭閻懈廉退之節,市朝驅逆進之心……
    .
    唉,不知要何時才能一口氣把它細讀下來!
    .
    真人真知真本性
    人善人良人之初
    不受指點不受嗟
    我行我素我掌舵
    .

  129. 嘩﹐估唔到行開兩日呢度即刻又有一番新景象﹗周末世務纏身﹐煩到抽筋﹐星期六look完第一報﹐淨係夠時間上黎恭喜阿滋燃兄段歌詞見報﹐都唔得閒catch-up呀真人兄之連番新作同各位既激烈論戰﹗哈哈哈
    .
    阿求丙兄你好激喎﹐幫人計埋咩頻率高出有 7.6%﹐哈哈哈 (雖然原來係計錯左… 咁3小時FM廣播既百份比即係幾多呀﹖哈哈) 我都同意導彈兄話﹐需要有D如真人兄咁既人物﹐先至會有 ‘風煙feel’﹗唔知呢位真人兄平時有無打電話上個節目架呢﹖
    .
    by the way﹐加燦兄﹐相信當初被鯉蜓所蒙騙之人不止閣下﹗莫講話以前﹐即使係而家﹐本人都知道有好些‘30樓下’之男聽眾仍然認為鯉蜓‘算是不錯’… ‘把聲好聽’….. ……. etc…… 仲問番我轉頭覺得鯉蜓有咩問題… 我都真係… 無言以對..

    p.s. 求丙兄﹐講起*小蒙恬*﹐我屋企都有塊喎﹗哈哈
    ======

    嚴寒周一凍到wing﹐
    熱辣留言鬥唔停..
    工裡偷閒醒一醒﹐
    還望老細不知情..﹗

  130. 隔岸觀火真乏味
    冷血毒蛇撲出嚟
    地凍天寒刀鋒利
    刮取蛇膽混酒精
    .

  131. 嗶,真人兄,刀下留情呀! 吹吓水唶, 唔好刮我膽呀!
    救命啊!!

  132. “by the way﹐加燦兄﹐相信當初被鯉蜓所蒙騙之人不止閣下﹗莫講話以前﹐即使係而家﹐本人都知道有好些‘30樓下’之男聽眾仍然認為鯉蜓‘算是不錯’… ‘把聲好聽’….. ……. etc…… 仲問番我轉頭覺得鯉蜓有咩問題… 我都真係… 無言以對.."
    .
    毒蛇兄﹕ 只怪拒地(包括我後生果陣)﹐血氣方剛﹐定力唔夠﹐飢不擇食。算啦﹐正所謂﹕“冤豬頭都有盟鼻菩薩”丫嘛﹗

  133. 喂, 毒蛇兄, 呢個古文佬講嘢好似有刑事恐嚇成份噃, 又出刀仔又想用咁殘暴嘅方法對付你, 一定係啱啱睇完套 Saw III, 另到 d 兇殘獸性原形畢露, 本來睇個樣以為係 Dr. Jekyll, 而家變番 Mr. Hyde。 不而報警求助, 拉佢坐番幾年等呢個世界安全 d 好嗎? 重有呀, 你同加燦兄兩個咁講鯉蜓, 激發起古文佬嘅人格分裂之中嘅第三樣性格 (叫做 X格) 又爆埋出嚟嘅話呢, 就我對眼肯定好唔得閒架啦。 所以…Can…哈哈哈…
    .
    U STOP!
    .
    P.S.: 呀毒蛇兄, 咁好牙, 你又有一塊小蒙恬, 咁我如果俾古文佬激到打爆我嗰塊都可以用你個塊嚟再丙廢台個絡喎?
    .
    唔好意思, 又要 copy and paste 啦:
    .
    唉,又不知要何時才能一口氣把它細讀下來:
    .
    廢台廢人派「真人」
    來此化為「寫真人」
    露上露下露身份
    甘為廢犬乞人憎
    .

  134. 獨孤求丙好唔掂
    精神分裂係咁纏
    指罵真人噬二拳
    將軍蒙恬也倒戰
    .
    你又有一塊小蒙恬, 咁我如果俾古文佬激到打爆我嗰塊
    Comment by 獨孤求丙 — November 20, 2006 #

  135. 哎呀﹗好驚呀﹐求丙兄﹗呢位‘uncle古文’同最愛纏你果位…性別神秘嘅 ‘阿May’… 已經聯繁上… 惺惺相惜 ﹗﹗﹗﹗﹗ (請看‘Any Comments’版﹗﹗﹗﹗﹗) 第一次見真人兄如此和顏悅色地作出鼓勵﹐仲叫人‘good boy’… 點知原來果個係‘阿May’… Oh No﹗
    兩位唔好對我下毒手呀… 又要蛇膽撈酒又乜﹐我心血小呀﹐唔受得嚇﹗
    .
    咦﹐求丙兄份牛工又幾彈性咁喎﹐無啦啦下午茶時份又會可以彈個post.. 哈﹗
    .
    嘩﹐講開saw3果D暴力戲﹐我真係忍左啖怨氣好鬼耐﹗點解硬係要拍埋D咁變態嘅片﹖非要咁血腥暴力不可﹖慘得過又真係好鬼多人去睇喎﹗行過門口﹐見入親去幾乎都係D highschool年紀嘅細路… 呢班所謂未來社會棟樑﹐一日到黑睇埋D咁嘅變態戲﹐
    未來好極有限﹗又Saw﹐又咩德州電鋸﹐尋日睇片頭又將有一套新片講咩虐殺俘擄﹐真係有咁血腥得咁血腥﹗真係唔知咩心態﹐培育出來又係一大堆變態殺手﹑校園殺手﹑乜乜物物。唔係咁多變態戲﹐邊得黎咁多變態佬﹖﹖D製片人遲早自食惡果。
    真係愈講愈勞氣…… 不過廢事講咁多… 難保此留言版有呢類電影嘅fan屎… 咁我又會被恐嚇喇﹗驚驚呀….

  136. 有形有勢扮有牙
    得閒出洞聊小蝦
    豬朋狗輩同笑話
    真人一到快縮沙

  137. 首先真要向真人兄道歉先, 本來見兄台已和顏悅色好多架啦, 但突見閣下又用咁歹毒嘅詩在此噬人, 所以又忍唔到手又破戒出手啫。 咁啦, 約法一章嘞, 如果真人兄唔再喺呢道攻擊 d 網友, 小弟絕對專閣下為在下中文老師, 等我改進吓我旣古文,而唔再噬您嘞? 當然, 我再唔會用 d 「古文佬」, 「寫真人」之類嘅稱呼嚟話你嘞, 一言為定, ok? 重有, 我又啡少 d 廢台啦 (咦, 咁係當約法一章定兩章呢?)
    .
    放毒蛇兄, 乜你又咁刺激我呀, 等等先, 等我過隔離昅吓先…….哇, 真係喎, 點解真人兄會同亞 May…eh….呀…..eh….冇嘢啦, 啱啱先約法一章, 所以我合埋口 (手) 啦。 不過……哪,哪,哪, 喺咪呀, 亞 May 係 girl-o, 唔係 boy-o 啦啩….局汗局咗咁多日, 終於可以除咗條皮褲啦啩! 舒服晒!
    .
    哦, 我其實份牛工喺……喺…….都係唔好爆自己份工 d 嘢出嚟啦, 總之重有幾個禮拜, 一個星期有兩日可能會 work at home 啦, 所以重可以喺道八吓啦。 不過之後呢幾日就會又做到灘灘腰架啦。
    .
    唔好咁勞氣啦毒蛇兄, 呢個喺大勢所趨, d 戲又係咁, d video games 又係咁, 總之大家幫幫手宣傳下, 叫人一定要信教, 除咗邪教之外就乜教都好, 等 d 後生仔精神有寄托, 唔駛郁吓就揾枝槍去啡低晒成村人啦。
    .
    好啦, 過幾日先再 post d 嘢上嚟啦。 走前我又學毒蛇兄整句今日金句先:
    .
    ****************
    棄車去搭 T T C
    保護環境活耐 d
    ****************
    .

  138. 有車唔渣揾嚟賤
    公車垃圾盞嘥錢
    成班懶蟲等過年
    入閘空城坐高椅
    閒來逗引金絲貓
    筍工一份公家養
    多市移民好心酸
    司機停駛走添記
    嘆杯濃啡才撻匙
    時快時慢任佢點
    無良份子愛攪事
    一有唔順亂槍射
    求丙得丙獨孤氏
    得閒不妨乘公車
    加國環保比人指
    垃圾亂掉美國場
    廢氣排放無人管
    公車黑煙周街噴
    係人見到都心寒
    .
    獨孤求丙土庫只聽收音機過活,不知多市公車如此不濟;現將實情反映

  139. 留言數天要升天
    真人不再露人前
    .

  140. 嘩﹐真人兄升天乎﹖﹖咩事咁睇唔開呀﹖
    求丙兄﹐都係你果兩句咩TTC詩﹐搞到真人兄要寫咁大段詞黎回應你.. 可能因為咁﹐元氣耗盡…﹗
    ﹗﹗
    唔止求丙兄你喇﹐聖誕將至﹐相信大家都忙…. 小人份牛工都係做到氣咳﹗連平時用黎吞pork上網既時間都要嘔埋出黎﹐冇乜空閒時間上黎廢嗡作詩… 各位都保重身體喇。(咦﹐求丙兄之半"home business"牛工.. 難道係….)
    .
    尋晚唔知各位有無起"一本政經"時段聽收音機.. 可能"MON住每個台"兄會聽到啦﹐太funny.. 廢台又係陳國志﹐一本政經又係陳國志﹐邊個先係"真身"﹖﹖難道陳生識分身術﹖﹖(諗起近期部電影"Prestige".. 難道…) 哈哈哈。好心廢台啦。做埋
    D野… 驚死人唔知你係錄音。
    .
    ps- 求丙, 佢話係"girl-o", 你又信?
    ======
    錄音扮live冇得彈
    正過食粒紅雞蛋

  141. 毒蛇兄﹐

    我昨晚有聽一本政經而沒有聽隔離廢台﹐廢事又 “才定”爛多一架收音機也﹗

    聽一本政經昨晚的節目﹐唔似錄音﹐似 LIVE 多 D。

  142. 1540當然live
    廢台當然錄音
    佢地錄音扮live已非新事
    MON兄有幸,無打爛到部收音機.. 我果部.. 不幸地,就已經掟爆咗!

  143. 唉, 今次真對唔住各位鍾意峰煙 feel 嘅網支, 小弟真係做咗千古罪人啦, 作兩句 TTC 詩就攪到呢版嘢 d 峰煙, 煙燒雲散,前兩日重以為 d 網友因為咁「豬」飛「狗」走添 (係 quote 真人兄嘅, 唔緊要, 當我喺狗, 你哋係豬啦, ok?); 家豪又好似最近要兼顧早晨同黃昏節目, 冇咁得閒 update 呢道個 forum 噃, 所以好似唔喺好多嘢可寫咁旣。
    .
    呀, 放毒蛇兄, 小弟嗰份牛工, 同人打工, 一日可能見成百個人以上, 放工我就真係元氣耗盡喇; 但自已個 home business 己開張咗十數年架啦, 就係…..真好嘢, 咁都俾你估到…..係喇, 就係同人攪…..gay (中文呢個字好深, 所以…)。 皆因我自少就喜歡攪 gay, 由中一鐘意咗行鴨寮街開始, 就乜 gay 都攪吓。 對講 gay, 發射gay, 而家就主要攪豬腦, 軟硬件都同 d 客攪吓, 真可寓工作於娛樂啦。
    .
    至於亞 May,其實真係唔知係乜性別架, 不過信住先啦; 又如果佢唔再纏住我嘅話呢, 就話之佢喇。
    .
    唔好意思, 今朝太早起身, 而家一路寫一路恰眼瞓, 等聽晚養精蓄銳夠就過隔離摩又炳吓 d 中醫先。 各位星期五塞車多, 小心駕駛呀。

  144. 係啦… 家豪哥呢排掛住搞軟硬﹐呢個網都唔太update
    同埋講左咁耐市選同台灣野﹐搞到對近排D香港料都好似脫節左咁。例如毒蛋單野﹐都無機會講。無乜特別話題… 又講下程翔咁﹖唉﹐算吧啦…. 講到口都臭都係咁架啦。
    .
    呀﹐求丙兄話時話﹐呢度搞到好似變左我倆之私人吹水小園地咁﹐真人兄升埋天之後﹐更加愈來愈冷清….可能其他網友已經放棄左黎呢一頁. 哈哈. (唔知會幾時比人摺埋呢﹖)
    .
    我都估求丙係你搞… 搞… 搞"gay"架喇…. 係無諗過你會咁快… 站出來承認… 嘿﹗﹗咁得喇﹐既然係"gay界"之人﹐下次有咩豬腦疑問就找閣下喇
    .
    聽左軟硬今蕉3大星期﹐差幾乎完全忘記左原來隔離台仲有個羊肛早晨﹐唔係個同事今朝提一提﹐我都已經唔記得果個節目依然存在… 個同事話聽到羊肛早晨問IQ題﹐send答案去可以贏容祖兒親筆簽名海報定唔知乜… 條IQ題係﹕
    黃霑同李小龍有咩共通點﹖
    .
    成班同事研究左好耐都冇人諗到。(當然﹐梗會有D蛋散提出﹕"兩個都係男人" ﹑"兩個都瓜左".. 之類的廢話) (估唔到一個大好早上﹐竟然就花左起如此既討論上…..)
    唔知有冇人知道答案呢
    .
    ps – 你要過隔離摩丙D中醫咁惡﹖因住佢地發放D針灸銀針射你呀﹗

  145. Whooooooo, 放毒蛇兄, 啱啱寫完一大篇嘢去獻計俾中醫協會, 而家運氣療緊傷, 等等吓…………….哇…………啊……………..呼………..
    .
    唔….好番 d 啦。 講起針灸 d 銀針, 我自已都有 500 – 3 = 497 支係道, 所以如果 d 中醫發銀針射我, 我亦可用我操咗好耐個招 Kiss of the Dragon 嚟還擊嘅 (呢, 李連杰係套英文戲 Kiss of the Dragon 整到個衰人七孔流血嗰招呢) 。 點解我都有呢 d 銀針? 哦, 我上次隻腳唔知做乜入面發炎咗成半年, 痛到跛吓跛吓, 西醫又冇乜符, 咁我就去「拉記」借咗 d 針灸嘅書同 DVD 嚟自學針灸, 再喺 eBay 買咗部電療機同一盒 500 支針嚟自己同自己針 (Disclaimer: Don’t try it at home!!!), 終於唔洗五晚, 用三個穴道自己攪掂咗個頑疾! 所以而家重有幾百支針係屋企, 都唔知愛嚟做乜好?
    .
    呀, 毒蛇兄, 唔怕愈來愈冷嘅, 今次有救星啦!!!, 隔離中醫嗰版有位仁兄叫「大日子」講 d 嘢激時又唔多 make sense, 我睇嚟又要出我獨孤魔頭嘅本色, 過去丙吓佢架喇。 等我恢復元氣之後今晚先再出招啦…..

  146. 呀, 唔好意思, 黃霑同李小龍有咩共通點條 IQ 題重朱諗到, 今晚應該諗到架啦 – provided 個答案唔係 d “唓……" 嗰 d 啦。

  147. 放毒蛇兄, 有答案嘞, 不過唔知係咪廢台想要嗰國啫:
    .
    黃霑同李小龍兩位名人,除咗兩個都係男人又都瓜左之外呢, 就係佢地兩個都:
    .
    1) 曾就讀喇沙書院
    2) 係在 1940 年出世
    .
    但第2點我就有 d 保留喇, 因為有好多人亦話黃霑係41年出世嘅, 所以答案應該係兩個都讀過喇沙書院, 重有可能做過同學添!
    .

  148. 答案係:呢個問題係由加拿大最多人聽o既電台發問;連係土庫底柄埋自己做人獨孤求丙都收聽,真係好好聽呀!

  149. Welcome back, 真人兄
    .
    放毒蛇兄, 今次真係有救星啦!
    .

  150. 黃霑 : 1940年3月16日—2004年11月24日
    李小龍 : 1940年11月27日—1973年7月20日
    From 維基百科

  151. 嘩, 求丙兄, 在下真對你唔住喇! 上星期口(手)多多問咗個羊肛早晨謎語, 掙d又搞到呢度漫天鋒火, 仲又搞到你比人辣著咗!
    (雖然最激嘅戰火係起隔離頁.. 我都唔敢過去喇, 廢事比流彈擊中!!!)
    乜呢個網d人d"被挑釁性"咁高嘅!? 開口埋口講冇兩講就已經好似想殺人全家咁.. 好驚
    我都唔敢follow up個謎底喇, 廢事比人話埋我聽 “加拿大最多人聽嘅電台" !!
    .
    話時話, 求丙, 你講你果排銀針, 係黎真架??? 乜針灸都可以ebay買番黎自學DIY架咩!!?? 仲即刻幫自己針添!?? 咪仲勁過大長今?????
    咁講法, 求丙你都係 “中醫" 黎喎! 哈哈哈哈哈哈

  152. 770早晨節目內容都無人講;點解呢?
    889早晨問答問題點解咁多人係到猜呢?點解呢?
    —-
    答案係:???比的時間你地猜吓!!

  153. 點解點解, 點解我地呢個明明係全加拿大最多人聽嘅電台, 會有聽眾fan屎走咗去日日聽770同1540, 每日幫人雞蛋裡挑骨頭, 刺激人地進步??
    仲要日日走上來此kahoo論壇借題發揮, 吵吵鬧鬧, 專登撩d網友罵戰, 幫人地個網頁打造熱辣辣嘅鋒煙氣氛, 搞到咁熱鬧?
    你其實係第一台嘅內鬼!! 卧底!!! 間諜!!!!
    我地呢個大台, 全加拿大最多人聽, 係最多人聽呀!!!!
    我地先係最好, 最好呀!!!

  154. 哎吔吔!fairchildradio 高層真差差!
    知己知彼,百戰百勝呀!呀!呀!!
    是非不分,害我忠良啞!啞!啞!!
    人家網頁粉絲猜889問題,係889福氣呀呀呀!証明人多聽889呀呀呀!!點解鬧我呀呀呀!!
    雞蛋裡有骨頭我都挑到呀呀呀!!你要讚我呀呀呀!!撩人罵戰有烽煙,我係上將軍呀呀呀!!你要重賞勞軍呀呀呀!!
    .
    我罵句罵句fairchild radio 高層真衰公,你負義無情把我欺欺欺;你若是高層應該把我珍珍珍!!!莫再糊言,莫聽cia擺弄害我濃!

  155. 1:人地進步你都咁小氣,有無攪錯;
    2:廖立暉話真理愈辯愈明,吵得熱鬧係好事;
    3:我唔係第一台嘅內鬼!! 卧底!!! 間諜!!!!係兩頭蛇,比笑毒
    蛇多一個頭,兩邊走,兩邊吃;時時係土庫底聽收音機,最鍾意丙
    人!

  156. 哇! 放毒蛇兄, 以為呢版己再冇人幫襯啦, 點知真人兄又技癢難熬, 又再有另一位『廢台』高人 !-) 在此光顧, 另呢版又再熱閙起嚟喇!
    .
    老實講, 唔知係咪我係 generation-X 嘅早期出品, 特別鍾意 multitasking; 唔係嚇你, 有一次 work at home 果日, 個 monitor 有三個電台 (1540, 廢台 同 CBC) 一齊 online 咁聽。 有邊個台有嘢值得留意嘅, 就劈底公司 d 嘢, mute 咗其餘兩個台嚟聽咗先再做過, 真係多謝哂 Bill Gates 同 Tim Berners-Lee, 唔係有乜可能一次過一齊做咁多樣嘢呢? 但最鍾意聽 1540, 就唔等於其他台一無是處架?! 所以真係人哋出條幾好嘅 I.Q. 題, 就梗係試吓答啦, 真人兄又何必又要大做文章呢?
    .
    哈哈哈,唔緊要, 毒蛇兄, 做架兩, 就預咗被人丙架啦。 不過最憎就係人講粗口架啦, 所以先佢玩埋我嗰份啫。
    .
    噢, 我真係做小腸金喺 eBay 幫襯 Vancouver 一檔嘢買咗針灸全套架撐嚟幫自己針架! 唔識咪抓 d 書同 DVD 嚟學到識囉。 係 Internet 做足 research, 有時有 d 症狀及療法, 可能重清楚過中西醫添! 我覺得樣樣新奇嘅都試吓, 做人先至充實 d 旣。

  157. 搞笑呀, 乜真人兄唔係得道成仙, 升咗天咩?? 可能都係忍唔住換番過個肉身, 重投紅塵嘅懷抱! 雖然你已新化身為 “加拿大中文電台真人好多人聽o既電台", 我地仍力撐你繼續留低繼續吵鬧架, 唔洗怕咩fairchild radio高層! (但就真係唔好狂粗口發炮同埋成日狂人身攻擊啦)
    .
    但講番轉頭, 兄台咁力撐889, 都係套用番句名句..
    .
    “你愛889, 但889愛你嗎???"
    .
    咁耐以黎, 佢比過d咩好野你聽, 有冇對你好過丫? 而家仲話你係間諜!!!
    放手吧啦, 兄台, 佢不仁你不義, 轉投1540嘅懷抱吧!!
    .
    求丙小腸金, 小人對你佩服至極!! (不論係你嘅變態"分心術", 定係你個自學針灸DIY!!!) 第時有牌執業, 記得通知聲! (會唔會到時起d中醫混戰大會度見到你呢!?? 哈哈)

  158. 求丙兄,咁勇敢行為,真係十分佩流服,我想起以前有套Movie叫
    Hell Raiser, 希望你唔會買錯隻Hell Raiser DVD 啦!
    是否拮錯就痛,唔痛就啱穴道?咁背脊點算?唔通要自拮背脊乎?
    你揾毒蛇兄試試,我一定在旁睇到笑騎騎。

  159. 嘿, 兩位兄台今次大劑啦, 按著小弟個制, 因為講起呢抽架撐, 我就好興奮長篇大輪有排講架喇, 唔好睇睇吓洽眼瞓先好呀!
    .
    首先又要整個 disclaimer 先, 如果有樣學樣, 跟小弟咁做嘅就有乜東瓜豆腐,病醫唔好就提早同 hellraiser 有 appointment, 就唔關小弟事, 唔好上番嚟揾我尋仇先好呀! 重有, 如果有人係呢方面嘅專家, 如果在下有乜講錯嘅, 就請改正在下好啦, 唔好又喊打喊殺啦, ok?
    .
    如果各位重記得做好多 infomercial 條茂利叫 Dr. Ho, 佢副架撐都係跟 d 穴道嚟 send d 電流由一個穴去第二個穴道, 不過佢就用 silicone pads, 而一個 pad 可能幅蓋好幾個穴道, 所以我就覺得冇咁有效啦。 用指壓呀, 拔鑵之類都一樣, 好過冇咁解。
    .
    而用針嘅針炙就當然有好多用啦, 但主要係麻醉同療傷。 例如好似我以前隻痛腳咁, 腳板低入面發炎咗成半年, 病名叫做 plantar fasciitis, 因為腳板低鬼咁多神經線, 所以西醫都唔會戌戌然開刀嘅。 但西醫另外重有嗰 d 計仔旣 (e.g. 用 harness) 就只可用兩個字形容: 屎橋 – 唔 work 嘅! 但針炙呢, 就有醫生試過, 成功率有 90 幾 %。 佢地用咗三個穴道: 三陰交, 太溪, 昆崙, 唔駛幾日就 d 病人完全康復晒。 其實用電流咁刺擊 d 穴道, 只係等自己身體製造 d chemical 叫做 antigen 出嚟, 對抗發炎地方或幫助傷處痊癒, 無乜副作用, 真係好正嘅。 但最緊要就係知道邊幾個穴道係醫乜病, 而某一樣病, 又可能唔同中醫又會用唔同穴道, 所以我係講中醫個版叫佢哋最緊要開放門户, 棄除門户之見嚟交流學識以求最好方法就咁解囉!
    .
    咁就算針炙書籍有晒 d 乜病用乜穴道, 我又點知個身體 d 穴道係邊呢? 好簡單, 首先買個有晒 d 穴道 mark 哂係道嘅公仔 (小心, 有男女之分架!), 再 make sure 你買嗰副電療器 (叫 T.E.N.S. 機) 有探穴 (acupoint detection) 功能, 咁支 probe 一篤到應個穴道呢, 就部機唔停咁嘈架喇。
    .
    至於施針, 因為我又怕痛又怕死, 所以就插 d d 咁多多入皮膚就揾 d 膠紙「定」住等 d 針唔跌就算架喇, 愛 d 針做電極渣嗎, 駛乜搏命咁插咁入鴉? 跟住就駁部機 d 鱷魚夾係 d 針道, 自己開機拎大電流佢, 拎到你頂唔順為止, 就過十分八分鍾除晒 d 鱷魚夾佢, 睇睇好唔好 d, 如果重衰過未做之前嘅, 就拿拿林收檔咪再玩啦; 但如果有好轉嘅, 就再嚟多十零廿分鍾先收檔囉。 之後就第二日又黑版煮碗, 做到好晒為止囉。
    .
    不過自已攪, 就梗係唔好針面呀, 胸呀, 背脊呀, 腦呀之類啦, 否則又係提早見 hellraiser 架啦…..咦?…….喂….喂…………唔係咁快就瞓著咗啦下哇…….起身啦慢感、笑騎騎兄, 我重未講完架……………….

  160. 咁嚟針炙法,真係細路仔玩(雀仔!),越玩越過癮!!

  161. 哈哈哈哈哈哈!!!!!! 嘩, 求丙兄, 我睇到你嘅描述都覺得好難呀!!!!!
    三陰交, 太溪, 昆崙… 嘩, 哈哈, 掙d以為自己睇緊武俠小說!!!
    慢感兄, 乜你咁好帶歇呀!!!! 不如求丙示範幫你針吓, 我企起旁邊笑騎騎啦!! 哈哈哈

  162. 毒蛇兄,唔"死"怕啦,求丙兄已練成探穴,一篤唔應個穴道呢, 包你會唔停咁嘈架喇!你在旁邊笑騎騎,容乜易放到人家成個Basement都係
    毒蛇。
    求丙兄,小弟對大哥的敬仰真係猶如滔滔江水,連綿不絕,自針還要
    加電,傳聞科學怪人都係咁做出來:插好針後等雷劈!假以時日,當
    可自通任督二脈,小小腳患,何足道哉。
    回應:"唔駛幾日就 d 病人完全康復晒" 當時個醫生話,仲唔好聽日
    我將電流再加大一倍,個個病人都立即話好番晒,聽日唔駛再來。

  163. 哈哈哈…兩位唔駛咁客氣啦, 我部針炙架撐有四個 outputs, 所以可以兩位一齊針嘅! 下次家豪係城市廣場又攪派對時, 我可以幫兩位一齊施針啦, 兩個一齊笑騎騎好過得一個笑咁獨狐啦, 嘻嘻。 呀, 如果馬脷女仕係道, 亦無任歡迎過嚟俾在下免費服務一下, 正所謂服務社群, 不違餘力叮嗎, 下哇?
    .
    噢, 係呀, 基哥嗰首匆涼時作嘅 jingle 短歌仔:『世界好快樂, 聖誕很快樂….要甚麽….啊…….』嗰首呢, 好似唔喺咁順口噃。 因為小弟喺 TTC 入面一哼起上嚟, 隔離就梗有人向在下怒啤架啦…可唔可以下次入廁所做第二樣嘢時作過第二首 replace 咗呢首呢, merci。
    .
    呀, 重有, 小弟又有一樣正嘢好介紹, 不過過隔離 Any Comments 道先寫啦, 請移肉步(指) 過去比 d 意見啦。 唔該哂!

  164. 前排香港、亞洲、美洲股市都好似塔火箭咁,自從基哥一開始唱:
    『世界好快落, 聖誕很快落,…你還有剩什麽?..』個市馬上向
    下走。下次喺 TTC 入面唱,記得check咗個股市走勢先。

  165. 嘩﹐你地都覺得首歌仔有問題呀呢???? 我都按捺不住喇﹗﹗ 世界好快落﹐你會好快落﹐唔知點解我一聽就好似發惡夢咁﹐聯想番起隔離台阿You Stop主唱果首早晨歌仔 (唔知咩‘世界好快樂.. 有我夠晒開心"..之類)。。 明明fing甩咗羊肛早晨already成個月啦﹐都好似餘毒未清﹐猶有餘悸﹗﹗唔該基哥﹐拜托﹐學求丙兄話齋﹐去多幾次廁所﹐’必’多首新jingle出黎啦﹗﹗﹗
    .
    講番求丙你嘅施針術﹐我對你嘅景仰都一樣 “猶如滔滔江水, 連綿不絕", 下次家豪哥去城市開檔﹐一於起台下整個小檔攤﹐我會幫你拉人埋黎比你針架喇
    不過你連阿"非男非女"都肯針!? 你唔怕佢要求你針佢…..

  166. 呀, 係喎! 唔講又講, 講開又講, 上次香港股市急趺500點嗰日就好似真係基哥首「世界快落」歌從厠而降嗰日噃。 唔好嚇小弟呀慢感人兄, 唔係繼秋官效應後, 又嚟個基官效應吖嗎? 不而等小弟一陣如厠之後再坐埋個琴道試吓整一兩首歌仔, 再入地鐵道哼出嚟睇吓 d 人嘅反應先…如果冇人反枱兼喊打嘅, 我就 send 首歌仔俾第一台當係小弟賀 AM770 開台嘅禮物啦。 好似: 凳凳登凳登登登, 登登…
    .
    喂, 乜放毒蛇兄又咁睇得起小人, 套慢感兄句『滔滔江水』嘉獎在下呀, 當然唔敢當啦; 不過針灸呢 d 嘢己經小兒科架啦, 以前細個係道讀 gay 電 d 日子做 d 嘢, 諗起都唔知點解重可以生存至今嘅。
    .
    呀, 又過隔離幾版吹下水先…

  167. 搞笑呀﹐估唔到繼‘秋官效應’後﹐又有個‘基官效應’﹗﹗﹗今次班股民真係多得首歌仔唔少..
    喂﹗﹗得呀﹐求丙﹗你作首新歌send去第一台﹐我一定撐你。你都有聽到佢地廣告啦﹐‘力撐本地樂壇’﹐亦都歡迎本地創作人將D作品send去﹐"話唔定將會成為下一首派台作品"﹗﹗

  168. 改為『世界好高興,聖誕很高興,你會好高興,…你再不需要偉哥!』
    包冇人打你。

  169. 多謝哂兩位無限力撐同提點, 我會比 D 心機去作嘢架嘞…好 X 與, 唔駛偉哥吖嗎, 記得架嘞……..唔…咦, 慢感人兄, 咁咪個個聽咗首歌仔就即可做「快感人」囉, 哈哈哈!

  170. 好高興個高字唔好唱咁高音,唔係俾人話你講粗口!
    咁都快感,你都係著番皮褲至好去塔TTC!
    最怕撞到TTC亞叔話「你有壓力,我有壓力,你做咩要挑釁()我呀?」

  171. 超,來來去去都係你幾隻遊魂野鬼係到妖來妖去!
    哈哈,呢個網都無人睇,無人玩!係得的豬頭狗頭羊頭貓頭同你地鬥妖野!
    一齊上,等我貓頭爪吓你班野鬼!打去十八層!!

  172. 講吓笑咋慢感兄, 唔係咁都嬲吓嗎? 下次咪揾番我自己個招牌嚟開玩笑, sorry 囉 (😦 :::

  173. 冇嬲到,唱到咁風騷,怕你在TTC俾人攪而己。猛咁唱"好X與"
    TTC亞叔以為你挑逗佢!
    我唔係TTC亞叔,我只是早晚被404/401折磨的多倫多揸車男。
    多咗個"貓頭"入來玩,雖然唔知係乜貓樣,但一頭就祝你的
    Basement 業務,擴張到十八層,真係唔話得。你睇吓佢有乜
    暗病,免費同佢針一針,加重電量,最多我俾電費。

  174. 執輸行頭慘過敗!
    慢感喎!講得直的即係鈍啦!咁鈍,即係執輸過人啦,即係慘過敗家啦!
    慢感人,唔知係唔係孤獨丙呢?慢感,都好難揾到伴侣啦!咁慢感,揾鬼同你親熱呀,咁同獨孤老丙可能係同一個人嚟!!
    哈哈哈!來來去去都係同一個人!!!

  175. 慢感者,無為、不爭之意。
    無為者,無所為亦無所不為也。
    不爭者,夫唯不爭,故天下莫能與之爭。
    做乜要揾鬼同我親熱呀,我都係鐘意"唐人"多啲!
    如果你覺得"慢感人"和"獨孤老丙"是同一個人,咁咪當係一個人囉。
    話唔定其實我係李家豪,兼職做CIA,KGB 和中國間諜。網絡上身份,
    不用深究,正如周星馳話:網名嚟啫。

  176. 慢感者,無為、不爭之意。
    Comment by 慢感人 — December 6、2006 #

    傻架!原來遇著個瘟神!走人!

  177. 我唔嫌棄你係禽獸,你點可以嫌棄我係傻架!

  178. 青蟲不易捕,黃口無飽期;嘴爪雖欲敝,心力不知疲;
    須臾十來往,猶恐巢中飢;辛勤三十日,母瘦鶵漸肥;
    喃喃教言語,一一刷毛衣;

    禽獸,古人詩句都歌頌牠們。相信比起慢感人,對父母恩義,可能天生慢感之故,未能及時盡孝;較諸禽獸,實有不及!

  179. 慢感人兄, 都係在下唔好, 呢筆蘇州屎, 等我今晚放工, 沖完涼先坐低同兄台上訴吧。
    .

  180. 點解點解, 點解我地呢個明明係全加拿大最多人聽嘅電台, 會有聽眾fan屎走咗去日日聽770同1540, 每日幫人雞蛋裡挑骨頭, 刺激人地進步??
    仲要日日走上來此kahoo論壇借題發揮, 吵吵鬧鬧, 專登撩d網友罵戰, 幫人地個網頁打造熱辣辣嘅鋒煙氣氛, 搞到咁熱鬧?
    你其實係第一台嘅內鬼!! 卧底!!! 間諜!!!!
    我地呢個大台, 全加拿大最多人聽, 係最多人聽呀!!!!
    我地先係最好, 最好呀!!!

    Comment by Fairchild radio 高層 — November 29, 2006 #
    .
    千奇唔好認叻!等我兔媽講個真人真事比你聽:從前有一隻龜,有一兔約定比賽,睇吓邊毎跑得快;開始時,兔仔……
    咁,聽完呢個故事,你會唔會再認叻呢?

  181. 多謝一審兄指教,在下雙親徤在,有勞關心。
    閣下對做禽獸如此推祟嚮往,是否覺得做人已冇乜趣味?
    天下人多凉薄,生活不如禽獸大有人在,為何要睇小人。
    我對以禽獸自稱的朋友,並無貶意,閣下為何要挑釁我?

  182. 我唔嫌棄你係禽獸,你點可以嫌棄我係傻架!

    Comment by 慢感人 — December 7, 2006 #

    講句公道話呀,慢感人,係你先先話唔嫌棄你(貓頭)係禽獸;係你先挑釁貓頭先咋!
    .
    嫌棄你,三隻字已經係貶人在先,俗語話,先撩者賤,打死無怨!
    係禽獸,三隻字又已經有人和禽獸高下分別;所以話,唔好惡人先告狀!
    算啦,唔好再嘈,再嘈,就大家都唔啱架啦!

  183. 真係呀,我好鍾意睇禽獸片,尤其是BBC電視拍個的講動物的記錄片,加埋過個動物學家,好似叫 DAVID XXXXX,唔記得添,佢的記錄片真係好好睇架!
    好似記得有叫做BLUE SEA,有講魚,真係好好睇,真係睇動物片好過睇人,睇石器時代電視,嘻嘻!!

  184. 一齊上,等我貓頭爪吓你班野鬼!打去十八層!!
    Comment by 貓頭 — December 5, 2006 #
    執輸行頭慘過敗!
    慢感喎!講得直的即係鈍啦!咁鈍,即係執輸過人啦,即係慘過敗家啦!
    Comment by 貓頭 — December 5, 2006 #
    .
    先撩者賤,打死無怨??? 龍頭兄唔好打貓頭啦,佢無心架!
    我哋玩吓咋,我仲要靠佢揾鬼同我親熱架。
    既然話我係傻嘅,就唔可以怪我。
    .
    求丙兄,歌云:"艱險我奮進,貧乏我多情,千斤擔子兩肩挑",唔駛幫拖。

  185. 龍頭兄是 David Suzuki (大衛·鈴木)
    CBC電視拍的講動物的記錄片是《Nature Of Things》

  186. 好似唔係,唔係日本佬;唔係佢唔係佢,你等陣,我即刻攞隻碟睇係邊個先
    係 DAVID ATTENBOROUGH
    1)The life of mammals(6 dvd discs)
    2)The blue planet (5 dvd discs)
    3)Life in the freezer (1 dvd disc)
    Total:12 pcs

    我係香港買返嚟,用左都近300港元,David Attenborough,
    我由細細個已經見佢講動物片,你上網揾佢的資料睇睇,佢好過條日本佬多多聲,佢把聲係好啱講動物片.你有時間係太古商場的光碟鋪,睇吓揾唔揾到成套BBC呢套片,好值得睇架,人一世物一世,北極光呢世都唔止意有得睇,人地拍埋比我睇,緊係死人都買啦,話知佢10蚊20蚊加斃呀,照買!!

  187. 千奇唔好攪亂呀,慢感人;
    CBC 無料到架,係 BBC 先至啱呀!!!!
    你睇網頁都唔係攞 CBC 做主頁啦,尤其是多倫多 CBC 都叫李家豪去電台開咪講嘢,咁你都知有幾好水平啦
    係 BBC ,做網頁主頁最好,全世界的新聞最多最快最中肯呀!!!

  188. 慢感人兄, 本想帶埋個手寫板走, 不過呢 d 中文硬件/軟件, 最好分開另一電腦或 partition/OS 安裝, 否則英文 Windows 多數就睇唔到中文。 抑係如果我將 Language Options d settings 轉哂中文嘅話呢, 就連其他 programs 嘅 settings 都有可能自動轉哂, 好麻煩。 所以我部 notebook 豬腦, 通常攪公司嘢, 都係唔好装任何中文硬件好喇。 放毒蛇推介嘅南極星都唔錯, 因為 close 咗個 program 之後就其他 settings 即變番英文, 幾理想。
    .
    而『有錢國家的人卻都是負債累累』之說: 往年假期差不多年年亦自已駕小弟之四驅全家到佛州, 德州, BC, PEI 等遊玩。 但今年就唔可以喇, 皆因錢財債易償, 但人情債就一生 (或許就是來世) 亦未能償還。 正是一審大人以首白居易詩: 『青蟲不易捕,黃口無飽期… 辛勤三十日,母瘦鶵漸肥』, 又再一語中的, 「食」正小弟死穴!!!
    .
    「鹽焗雞事件」, 真好在瘋嘩賣燒臘個仁兄冇咁高文學水準, 唔識公孫龍子嘅『白馬非馬』論, 否則我便拿出張銀色錫紙, 用 marker 即寫 $20 上去, 當「銀紙」用。 不過又係講開又講, 我呢個「問題中坑」, 不而開始個題目喺道, 叫「十幾個為甚麽」, 如其他人又想做「問題少年」, 「問題中坑」, 「問題老坑」等等, 亦可 post d 攪笑或正經嘅問題或答案在此。 好, 開始啦! 為何…..
    .
    1) 菠蘿飽冇菠蘿?
    2) 雞尾飽冇雞屎忽 (cock 條 tail) 喺入面?
    3) 致癌又導致癡肥嘅炸薯條係美國人發明嘅, 又賴係 French 嘅傑作?
    4) 明明F蘿你達州個樣先似吖, 但 Pennsylvannia 反叫做賓…?
    5) Markham 咁大, Vaughan 咁細, 而 Markham 就叫 Town of Markham 而 Vaughan 反而就叫 City of Vaughan?
    6) 渣巴士或坐喺個 TTC ticket booth 道乜都唔識嘅人, 人工會高過好多 professionals?
    7) 老麥嘅「雞犬升天」式執政, 下次仍大有機當選?
    8) 澳洲廁所 d 水會反方向嚟轉嘅?
    9) TTC subway 落 downtown 咁方便, 又會 d 人唔起早 d 身, 搭 TTC 好過埋塞 DVP 啦?
    10) 香港「鳥ware」嘅街道/地區, 絕大部份係用中文名或有中國意味嘅名, 如廟街, 南昌街等。 而康莊大道, 樹木林立嘅街, 就一定同英國名字有關。 例如: 彌敦道 (Nathan Road), 太子道 (Prince Edward Road), 干駱道 Connaught Road, 皇后大道等?
    11) 地球都有地球人去到外星探險, 而宇宙咁大 (火星亦啱啱話可能近至幾年前亦有水流過) 又會有人堅持冇外星人嚟過呢過揾過我哋嘅?
    12) 最後當然係: 瘋嘩超市嘅鹽焗雞冇 Michael Jackson 隻色旣? (救命呀! 我淨係想食正宗 d 嘅鹽焗雞啫, 瘋嘩老闆, 唔駛咁 philosophical 喇!)
    .
    請各位賜教。

  189. Sorry, should’ve posted the above on the “Any Comments" page…

  190. 1) 菠蘿飽 D皮好似有落菠蘿(汁)。
    2) 可以同你插雞毛,每條加五粒臣。
    3) 乜唔係已經叫Freedom Fries,不過一様都係冇Freedom嘅。
    4) 一個係動詞,一個係名詞。
    5) Markham未成華人植民區時,其實只有很少人。
    6) 在北京在大學門口賣番薯都揾多過大學Professor。
    7) 所以佢班底都係雞犬之流。
    8) 有乜關係?
    9) TTC 非每個人可搭,有苦自已知,不足外人道!
    10) 好似除咗港督名,九龍嘅街是用中國地方和城市做街名。
    11) 可能久唔久下來捉幾隻番去做燒味,派隊人來拍"動物(人)搜奇"。
    12) 鹽焗雞多數用鹽水浸熟,然後上上色,焗乾層皮,邊有用砂紙
    包住,再用鹽焗嘅正宗"鹽焗雞",有都唔係五蚊隻。

  191. 點解點解, 點解我地呢個明明係全加拿大最多人聽嘅電台, 會有聽眾fan屎走咗去日日聽770同1540, 每日幫人雞蛋裡挑骨頭, 刺激人地進步??
    仲要日日走上來此kahoo論壇借題發揮, 吵吵鬧鬧, 專登撩d網友罵戰, 幫人地個網頁打造熱辣辣嘅鋒煙氣氛, 搞到咁熱鬧?
    你其實係第一台嘅內鬼!! 卧底!!! 間諜!!!!
    我地呢個大台, 全加拿大最多人聽, 係最多人聽呀!!!!
    我地先係最好, 最好呀!!!

    Comment by Fairchild radio 高層 — November 29, 2006 #

    嘩,加拿中文電台高層都有留言,咁犀利,呢個網頁夠號招力喎,連高層都睇唔過眼走埋黎!

  192. 哈哈哈!fairchild radio 高層,我話比你知一樣嘢啦!
    羊肛早抖,7.5至10.5係無人聽,係無人鍾意聽電台,日日晨早就將的錢掉,人工電費水費(沖廁,食水)頻道費,都係浪費!
    人地軟硬,揾到條好頻道,安好的發射器,到時你就喊餐飽,加西長毛國雄同馮老闆會嚟揾你,問你點解咁失敗,央央大台都比人三四丁友的電波強;哈哈哈!好養唔養,好掘唔掘,掘河掘出條臭坑渠;你睇下停唔停到佢啦!哈哈哈!

  193. 廖立暉,感情的一章:
    小琳琳只活九天 見證父母永恒愛
    (星島) 12月 12日 星期二 03:30AM
    (綜合報道)
    .
    (星島日報報道)生命短暫,愛是永恒﹗不幸患有先天橫膈膜疝奇疾的女嬰高琳琳,出生僅九天離世,父母近月建立一個網誌,悼念女兒短暫但充滿愛的生命歷程,引起社會極大迴響,瀏覽人次至今已逾一萬三千。小琳琳在世上留下淺淺足印,生命的印記卻深刻烙在大家心中。兩夫婦哽咽的說﹕「我們不後悔與她相聚的九天﹗」

      九日大的女嬰小琳琳,因患上先天性奇疾逝世,父母將她的事上網,令社會上不同階層的人均感動落淚。琳琳的父親高展鵬,母親文琪,近日在網誌的後記寫下一段心底話﹕「如果有一天,天父問我們﹕『你們寧願琳琳未曾出現,還是只與她相聚九天﹖』我們必定同心回答﹕『是九天。』」

      經過兩個月錐心泣血的喪女之痛,高氏夫婦仍堅定對本報記者說,琳琳是上天帶來的最豐厚禮物,不後悔與她相聚九天。

      今年十月七日,小琳琳來到人間,即送入冰冷的深切治療部氧氣罩內,遍體插滿喉管,皆因文琪懷孕時,已驗出囡囡患有先天橫膈膜疝奇疾,致橫膈膜穿了小洞。

      「暑假時我做產前檢查,醫生說琳琳有此病,問我們會否考慮墮胎。」文琪與丈夫信仰基督,均認為腹中塊肉是上天恩賜,所以要讓囡囡親眼看看這個世界。

      到了中秋節,因琳琳有肺積水及心衰竭,懷孕八月的高太要立刻開刀產子,但琳琳反常地沒有哭聲,沒有動作,一切都是靜悄悄的。小琳琳很虛弱,一出世即被護士抱進深切治療部的氧氣罩,定時注射強心針,「每次看到儀器嘟嘟聲,我們都好緊張﹗」展鵬說。

      翌日,夫婦獲准進入深切治療部,撫摸小琳琳,在耳邊輕喚她,琳琳則張開眼睛,好奇的目光在父母微笑臉上轉了又轉,兩夫婦在網誌上形容﹕「這是我們一家三口的聚會啊﹗」

      第三天,小琳琳精神好轉,變得稍為活潑,頑皮地伸出舌頭,似要逗樂連日愁眉不展的父母。第四天,小琳琳小手在擺動,微微張眼窺看父母,醫生更准他們帶琳琳到樓下檢查,這是琳琳首次離開深切治療部。

      正當兩人相信明天會更好時,「醫生提及動手術的時機到了,他們講解手術最壞的情況,我們擔心得要命,淚如泉湧,連紙巾也用光了」。

      醫生希望將上移的胃部拉下修補,接駁腸道至肛門,高氏夫婦在手術室門外焦急地等待,垂頭祈禱,可是醫生帶來的只是噩秏,因琳琳食道太短難以分割,建議拔喉讓她解脫。

      「我們的心情由天堂跌落地獄……。」最難受的是,兩夫婦充當生死判官,決定小生命終結的時日,看愛女堅強捱過手術,實也忍不下心。他們為她安排浸禮,祈求奇降臨,大批親友聚在琳琳身旁,送上祝福。

      第七天,醫生追問拔喉決定,兩夫婦再陷入苦惱。第八天,琳琳病情急轉直下,手腳繃緊,偶然抽搐,面部腫脹,他們忍淚告訴女兒﹕「如果你想見多爸爸媽媽一會,就頂多一會,如果頂唔順,就走先,不必擔心爸爸媽媽。」愛與痛的煎熬,兩人猛然醒悟﹕「琳琳肉體雖死,卻可精神長存。」

      翌日,即十月十五日,兩夫婦買來一些玩具放在琳琳頭,又為她穿上新衣,打了手印以作紀念。「這天晚上,琳琳是世上最靚的BB,她也看似平靜,準備上路。」家人的祝福、禱告及詩歌中送別琳琳。

      醫生緩緩拔掉琳琳身上的喉管,父母終可手抱愛女﹕「這一刻,是琳琳最享受到做BB的樂趣,也是爸爸媽媽圓夢的一刻。」一小時後,小琳琳在母親懷中逐漸冰冷,安詳地永別人間,美麗的新衣上沾滿父母淚水。
    .
    廖立暉今早十時十分,感情的一章;讀者豬頭摘文,餵飼讀者!好感動啊!

  194. 國父喎,咁多個老婆,我都制呀!

  195. 歐宇航,今早十時廿五分左右,講到法官判案單料,出口成文,
    法官"睬佢都有味"
    我聽落都"有味"

  196. The link – try this one
    http://www.speech.com.hk/kolamlam/index.htm

  197. 嚇死人咩!好整唔整,整的咁架嘢出嚟!
    祝你好運,慢感人!

  198. 特務
    mon 住個網,快的做報告!

  199. 聽到就話感人,睇到就話嚇死人!!!!!!!!!😦

  200. 的咁細路仔的公仔樣,真係正能量啊!
    係邊到揾?

  201. 的咁細路仔的公仔樣, 可以喺:
    1. Microsoft Word 入面 Insert -> Symbol 道有好多
    2. 呢個網頁用嘅 XHTML editor 軟件嘅 “Autocorrect" feature, 會自動變你打以下 key sequences 做呢 d 細路仔的公仔。 例如:
    .
    “:" 同 “)" 就會受變🙂
    “:" 同 “(" 就會受變😦
    “8″ 同 “)" 就會受變 8)
    .

  202. Here is a page for the Yahoo Smileys examples
    http://chatauthority.com/yahoosmileys
    Some may only work for Yahoo messenger.

  203. 老啦,仲玩埋的細路仔嘢!都唔化!

  204. 今早的 770 訊號好似強了很多. 其他網友有無同感?

  205. Sorry, 笑看新聞好好好好悶呀!我差D要轉去廢台。不過唔聽好過。

    你地以為有慣性收聽?

  206. 一月廿五日早上九時半前後;廖老闆,同李家豪,歐宇航係到討論香港廣管局勸喻無線播秋天的童話,要注意粗言,影響觀眾!
    嚟大師釘住肥佬廖,睇吓佢講的咩嘢!
    肥佬廖好正氣,係咁話廣管局對,粗言不應出街,影響細路!
    呢個肥佬廖都係”圾圾地”;佢一仔一女係學校學的咩嘢,大家都知加拿大的小學已經開始同佢地講性,好似話仲開始講同性家庭,一家高興的故事書仔,中學仲教性交,避孕,堂上有埋避孕套玩,又點睇呢?
    仲有好多嘢添,肥佬廖,唔好成日攞細路嚟講啦,你最好將的仔女放係屋企,自己教!
    ...
    仲有呀,嚟大師話你知,黃金甲娛樂聞版都講周潤發同電影商有爭鬥,發嫂仲發律師信,呢單嘢可能性攪起架!咁簡單,好攪唔攪,追返的舊賑,實有問題啦!
    ...
    李家豪比的新聞角度佢開吓眼界,聽眾打電話教佢肥佬廖!

  207. What is the alternate FM channel for AM1540 ah ???


發表迴響

分類

