發文作者:kahoo | 十二月 27, 2006

一直被誤用的手勢..原來係咁解..好在香港圖書館有書更正! :-P


Responses

  1. 哦﹐家豪"哥哥", 下次見到你的話我會用此手語﹐尊稱你為 “好兄弟" 架喇﹗﹗

  2. 哦,立暉"哥哥",博迪"哥哥",家豪"哥哥",我用手語問好呀!你們看看幅圖!

  3. 網主誤導網民
    這個手勢一直無被誤用
    網主搜羅這個信息,加作標題:
    一直被誤用的手勢..原來係咁解..好在香港圖書館有書更正!
    😛
    December 6, 2006 at 4:00 pm | In Uncategorized |
    .
    一)沒有指明這種手勢的手語是讓口啞人仕學習
    二)大事標題的用心何在?日常生活在社群內的,都知道這是粗口手勢,又何來誤解呢?
    .
    網主心術不正,亂點亂唱,東指西作!誤導網民,真令人唏噓!
    _______________

    較為恰當的標題是:手語有異於日常社群手勢的用法,下圖是其中一種!

  4. 袁督察,你無用架,你條二打六,人人打電話問你嘢,淨係識話
    我唔係現場,唔知道你個情況
    ______
    超,二打六,彈開啦,係人都知升你條友只不過的洋鬼想整色整水,升你條友等的後生華人做差佬,叫佢地做二五仔,查下的華人呢樣個樣,味先要你把鬼呀!!!!
    我係鬼佬都係咁樣做法,係一定咁做添,食糧啦你,坐係到收錢啦,做左咁耐,係收割時間,差佬信得,豬仔會上樹!!!
    陳楚標好過你條友好多!!陳楚標為民服務多過你!!!
    我係到咁多年都未聽過你條友做過的咩嘢呀!!!
    __________
    拉客啦!!咩嘢都話我唔係現場,唔知,你上電台把鬼呀,華工

  5. 我估就算係口啞人仕做呢個手勢,都會俾人打到岀唔到聲。
    佢哋先生一定教佢哋如非親生,千祈唔好叫人"哥哥"。
    *** 唔怪得近棑香港民主黨出現"真兄弟",原來咁解!


發表迴響

分類

