發文作者:kahoo | 29 十一月, 2006

中國紅旗有六粒星嘅? :-P

巴基斯坦擺烏龍— 六星紅旗歡迎中國元首!!!

Source: 鳳凰衛視


回應

  1. 老實講,可能真係無心之失. 不過就真係好尷尬. 呢班阿 singh 又真係…… 唉!

  2. 咁抵死, 星都數錯丫拿? 淨間輸d紅鴨蛋過你地, 就知死!!!
    .
    btw, 呢度仲有多幾張photo呀!
    http://club.china.alibaba.com/forum/thread/view/219_21346160_.html
    .
    不過, 都係多左粒星唶, “多那星", 總好過"少那星", 大家話係咪!? haha

  3. 是流亡在外的喇嘛加上去的喇嘛星。

  4. 係印度之星!!
    嘩,鬼火咁靚呀的印度之星!點止六粒星,成排印度之星,真係埋嚟睇埋嚟揀,揀啱邊個攞比你睇!!!

  5. 笑毒蛇,小心的印度之星,吹起支笛,佢地的蛇一咬你就死啦!哈哈哈!到時係"少毒蛇",少左你條毒蛇!!

  6. 人地係巴基斯坦,同印度係世仇。 🙂

    好可能那些國旗係中國造的..

  7. 話唔定呢 d 旗都係 made in china 的. 原因由三:
    .
    1. 中國現今貴為世界工廠, 連加拿大的紀念品都係祖國造, 這些旗是 made in china 一點也不奇;
    .
    2. 可能 (a) 祖國某 d 山寨廠慣了弄虛作假, 五星旗都整到支假的出來 “耀武揚威"!
    .
    3. 可能 (b) d 廠真係諗住造五星旗, 不過做 QC 果班燦叔話: 超! 運去賣俾 d 阿 singh, 唔洗咁認真既! 於是就算造錯左六星都照樣出貨!

  8. 可能,可能,成口廢話,唔怪得知叫做(廢苦!)啦
    用下腦啦,係中國造,你試吓呀,加多粒星,比的特務蘇斤折打小報告,大陸政府即刻拉人!我就話唔係大陸造!可能係加拿大中國華工係土庫底造,又或者係法倫功造,又或者係懷香旗室係大古商場個特務室裡面睇鋪個女人係到印制;哈哈哈!!中國貨邊到有咁屎呀,你去一蚊店買嘢,的嘢都唔知幾實用,質數有番咁上吓!
    我話係加拿大制迼!!


發表留言

分類