發文作者:kahoo | 九月 27, 2006

黃志華萬錦選情存變數嗎?

三年前由區域議員搖身一變省議員的黃志華 (Tony Wong), 突然向麥堅迪省長辭職, 表示經過深思後, 始終覺得地區政治較為適合自己。你對黃志華今次辭職及參加市選的決定有何意見?

重溫黃志華夫婦直播訪問:

Part 1 (starts at 27:30)
http://www.torontofirstradio.com/archive.asp?filename=ampart13-9-25-2006.asf

Part 2
http://www.torontofirstradio.com/archive.asp?filename=ampart14-9-25-2006.asf


Responses

  1. I was a fan of Hon. Mr. Wong Chi Wah. However he disappointed a lot of fans since he was elected in the Provincial Council.

    It is not a good move for him to seek election in the Municipal Council. He may not win the election at this moment:

    (1) In spite of his emphasis that now the Municipal Council need his talents, he cannot convince us of his motive to undertake this venture.
    (2) There are other Chinese candidates, why not give these new comers a chance. Mr. Wong may think that he had the experience; but new comers can bring in new perspectives. Remember :”There is no inreplaceable person.”
    (3). If we care to remember when Mr. Wong said he was to run for the Provincial Council, there has been some problem arising from his colleagues in the Liberal Party. (Extra details I forgot). He had to wait for the Liberal Party to be firm with his nomination. Anyway he was unhappy for a period of time.
    (4) Now it appears that Mr. Wong jumps down from a train going to its termination in a year, and to take the opportunity to catch another train which will work for another four years.

    Frankly, if there is another canadidate who can be our voice, my vote will go to him/her whether he or she speaks our language.

    So, Mr. Wong may not be able to win this time.

  2. 我都唔記得黄志華初當選時,佢同亞老麥講想做交通運輸,定係教育部長.但係佢辭職前又是甚麼Post?我覺得,黄志華會感到自己响省議不受重視.一來不能為華人社區爭取利益,相反响公開場合更要維護黨的立場.佢辭職,表面上可退一步回到自己的尊長可發揮的地方,暗地裡亦是向老麥的抗議.

  3. 政治遊牧民族最新族長 — 準備棄甲曳兵而又再戰萬錦市的安省自由黨議員黃志華

    今天中午從收音機中聽到黃志華突然辭去省議員的職位。可是因為要外出開會﹐所以沒有聽到他請辭的理由﹐心想很可能是家庭理由又或是個人健康問題的緣故。唉﹗無可厚非啦。

    怎知傍晚再聽新聞﹐得知原來黃議員是因為要趕上十一月的市政府(萬錦)選舉﹐才決定在他所謂的這個「關鍵時刻」辭去省議員的職位。

    嘩﹗「關鍵時刻」﹗ 何其「堂而煌之」的理由﹗

    做政客必須擁有兩大強項﹕第一﹐把口“啷”過油﹐死都拗翻生﹔第二﹐記性一定要唔好。

    作為律師﹐黃議員的第一強項必無置疑。第二﹐除了自己記性唔好﹐他更想選民記性與他一樣唔好。

    Not me.

    二零零三年﹐當時的市議員黃志華辭去他的公職﹐參加省選﹐代表自由黨出戰﹐順利勝出。雖然他今晚在電台節目中狡辯話自己做省議員剩下只有一個月才辭職。但是﹐偷十元是偷﹐偷一元也是偷。

    三年後的今天﹐黃議員又再重蹈復轍。Such a perfectly consistent track record.

    政客可以搬出千百個藉口辯護自己的政治動作(難怪很多出色的政客都是律師﹗)﹔但是辯護歸辯護﹐印象歸印象。You really do not have a second chance to make the first impression.

    印象就是黃議員確實有前科。印象也就是安省自由黨於明年的省選也是危危乎。黃議員自己的一席亦然。

    Now you know the rest of the story why he wants to run for Markham again.

    1 + 1 = 2. 印象就是黃志華議員確實想舔 (音“LEM”) 盡兩級政府(省與城市)的油水。

    他說他不是第一個議員提早辭職。喂﹗人地做錯事﹐你一定要跟住咩﹖﹖

    關於黃志華議員今日宣佈的意向﹐怎樣也是講不過去。只可以對他冠以“政治遊牧民族”的稱號。

    P.S. 我們是文明的一代﹐不會叫他做“政治婊子”。

    P.P.S. 噢﹗對不起﹐要尊重他是男人﹐所以也不可以叫他做“政治鴨”。

  4. To Frynoodle:

    From the Premier’s website, Mr. Tony Wong is
    Parliamentary Assistant to the Minister of Finance (Revenue).

    http://www.premier.gov.on.ca/team/biography.asp?MPPID=70

  5. 唉吔吔!氣得我騰騰震咯!真係震到呀呀入心呀呀呀!
    心呀傷,佢仲話要參選喎!
    “what a champain! what a shame-pain!!

  6. 麥老堅 D 競選承諾唔兌現 ﹐手指加腳趾都數唔晒 ……
    .
    http://faifujiyin.blogspot.com/2006/03/daltons-broken-promises.html
    .
    今云連自己友都老點﹐話甚麼如果華裔選到議員一定俾佢做廳長。.
    廳長﹖{目訓}果 D 就有份﹗
    .
    從麥老堅一直老點選民到今次老點黃志話﹐再一次證明麥老堅呢條友不知誠信為何物。

  7. In the provincial council, Mr. Wong is nobody. Now he return to the regional council, he should be able to help us a bit. Mr. Wong, you still have my support.

  8. 浮華世界,如霧世態,愈看得真,感想愈大!

  9. Liberal Party is bad but Tony Wong is even worse.
    Shame, Shame

  10. 算吧啦.. 黃生於電台應對的表現都 “算係咁" 喇﹐面對主持人咁拙拙逼問都仍然仲可以D一聽就知係廢話黎垂死拗翻生.. 咩 “邊度需要我﹐我就去邊度".. 仲要加埋阿黃太情深款款果句要 “今生無悔", 真係聽到我毛管都棟晒..
    佢決定背後o既原因﹐明眼人大家心照算啦。唉﹐天下政客皆一樣﹐係咁架啦。廢苦兄都唔洗咁勞嘈喇。

    by the way﹐尋日隔離台"瘋繼續癲" 做咩又黎呀.. 老Poon個節目根本都唔係講時事﹐佢地亦完全唔係講呢D野o既材料﹐問又唔識問﹐又搭唔到嘴﹐下下都為左同1540鬥而搶住黎做﹐簡直不知所謂。安守本份咪好囉﹐何苦自曝其短? 全無大台風範﹐失禮死。

  11. 黃志華兄果然為高級知識份子,跳船高手,下次省選一定唔投自由黨~

  12. 就算此中失意倒運

    曾在這高高低低彎彎曲曲中跌倒

    才驟覺得開開心心簡簡單單已是好

  13. I had a dilemma when Tony Wong ran for Provincial Election. That is, if we didn’t support a Chinese candidate (of course with some qualifications). The political parties would think the chinses are just political indifferent and care less for our needs. But, if I voted for T.W, he would no longer care for the local municipal matters. But, I did vote for him based on his track record.

    McGuinty realized that he could use the popularity (and/or credibility) of T.W. and buy a lot of Chinese votes. Certainly, T.W must be given something in return. McGunity simply did not live up to his promise, anyway.

  14. 唔算係“政治鴨”,識撈油水的可算是“政治油鴨”。
    只可惜他也無甚麼"政治貞操"可出賣,這隻鴨也不大像樣!
    頂多算是“政治撈家”而己。
    老麥下次肯定下臺,而家唔跳船,唔通等食“政治綜援"咩 ?
    仲記得上次黃志華拍我門,叫我支持老麥醫療政策,老麥
    一次次老點,你還一次次企出嚟同佢解畫,而家你再拍我
    門,你叫我怎樣再信你,唔通叫你即時發毒誓?

  15. o系街食晚飯遲了﹐所以上車時只可以聽到最後兩個聽眾的 phone in ﹐其餘的節目部份要今晚夜 D 聽 ARCHIVE.
    .

    尾二果個我唔太記得佢講乜﹐但係最尾果位陳太就真係經典。喂大姐呀﹐中文節目黎架﹐你估你而家打上去 CFRB 咩﹖仲有就係﹐問 hypothetical questions (推論性問題) 似乎無甚麼不妥。(況且這個節目是家豪的節目﹐節目主持人絕對有權發問任何問題。當然﹐被問者亦絕對有權唔答。)
    .
    舉例一條普通不過也亦是一條很 legitimate 的問題﹕候選人陳大文先生﹐若你當選後﹐你會不會作甚麼甚麼的事呢﹖
    .
    這條問題的推論就是﹕若陳大文先生當選後。難道這不可以問嗎?
    .

    況且如我昨天留言所講﹐黃志華確實有前科如 2003 年提早跳船﹐三年之後的今天又重施故技。我的推論就是﹐若果明年安省自由黨輸了省選﹐麥老堅好似 Paul Martin 咁辭職唔做黨魁﹐到時阿黃議員又係唔係一句﹕Queen’s Park 需要我。到時又再跳多次船呢﹖﹖
    .
    唉也﹗弊﹗這個推論奇實是 depend on 一個 pre-推論﹕就是如果黃志華今次選到。這個 outcome 都有疑問。
    .
    聽眾陳太話, she can bet that (她可以打賭)明年安省自由黨會贏得 majority (大多數政府)。我嚇到剛才差點在 Bloor Street 撞車﹗
    .
    唔係化﹖佢究竟係政治盲毛﹐抑或食錯藥﹖一個如此 “誠信” 的政府下次可以贏大多數﹖你當我係 robert 咩﹖﹖﹖

  16. 廢兄,

    因不知足下大名, 只好如此稱呼, 請諒!

    不明白廢兄對一位議員揾エ跳槽會如此大反應,
    其實從幾方面看都是好事。

    對不滿其工作表現的選民來說,
    無需「天下圍攻」而自動下台,
    好事一。

    對在其選區內需要其服務的市民,
    有機會再對他的工投信任票, 好事二。

    對自由黨內与他有不同見解的人,
    少了不同聲音, 好事三。

    對省議會內其他政黨,
    自由黨少了一票, 好事四。

    對納稅者可省回數萬元議員薪金,
    好事五。

    更不明白廢兄為何說黄律司LEM盡兩級政府油水,
    估計他先遲去省議員一職是認為自己在省府內之
    工作, 未能達到他自己定下的標準而退下。
    總比事事不成, 白支薪金好。

    不論他未來市選是否成功, 最少現在已是待業人士了,
    何來油水。(不知議員有沒有資格拿E I?)

    眾所週知, 做加難大議員,
    既無國防機票費可出數,
    又無禮券可收,
    更沒有社保基金可動用,
    請問還有什麼油水可LEM。

    華裔社區在省府內失了一把聲音相信很多人都會覺得可惜,
    當然對其政敵或有私人恩怨者又作別論。

  17. Bumpy 兄,
    你不知新的 Markham city center 是一塊又大又肥的豬肉嗎?
    而且今次可以問鼎副市長,有油水有着數是無可爭辯的!
    在省府內他只是麥堅迪的一把聲音,失了未覺可惜。
    今次我怎能肯定他是代表華人的聲音?或者華人只是
    他的政治籌碼而已。

  18. Come on,

    議員提早辭職,跟本時時都有,呀鄒議員也是辭去市議員去選MP。大驚小怪!做了幾年,什麼也做不到,辭職了事,東家唔打打西家。

  19. 多謝 “慢感人" 的回應。
    .
    記得 “四眼佬" (李嘉誠) 上星期所講兩句名言﹕ [呢一秒我無借錢俾呀梁先生﹔我地唔可以低估任何人。]
    .
    改一改﹐可以在萬錦市講成﹕[呢一秒我唔知乜野政治油水﹔我地唔可以低估任何人。]
    .
    回 Bumpy 君﹕ 小弟之所以大反應係因為黃議員的政治動機就算不是 “司馬昭之心”﹐也算是 “瓜田李下” 。 之前在我的留言講過了﹐不再這裡重複。
    .
    你可以說這是我的主觀感覺﹔但是客觀事實就是雖然出少一年省議員人工可以為省府慳番些少錢﹐不過切勿忘記做一次補選 (by-election) 要花幾多錢呢﹖用錢不在話下﹐選民又要花時間出來投票﹔然後不足一年﹐選民又要再出來普選 (general election)。這不必要的補選何其廢時失事。
    .
    另外慢感人也有可能講得對﹕ 或者華人只是他的政治籌碼而已。
    .
    點解我咁講﹖
    .
    2003 年兢選活動去到尾聲時﹐正藉同性婚姻議題鬧得熱哄。我記得那幾天在明報看到黃志華的兢選廣告﹐標題竟然是﹕“我反對同性婚姻”。
    .
    喂﹐同性婚姻係聯邦政治議題﹐關省政治鬼事咩﹖﹗
    .
    有朋友當時說﹐黃志華這個廣告是搏華人把同性婚姻跟省政治混淆在一起﹐以此拉票﹔實屬機會主義。但估不到出手竟如此的低。

  20. 笑騎騎﹐放毒蛇:
    Don’t waste your time listening to 1430 lar….listen to Ah cow and have some fun time and laugh out loud!

  21. 笑騎騎﹐放毒蛇:
    Do take your time listening to 1430 ….listen to Ah Poon and have some fun time and laugh out loud!

  22. 今日星島:
    指全國仍存種族歧視.平權會對黃明珍遭醜化表失望

    平權會全國主席華文娟昨天就滿地可「責任報」(Le Devoir) 上周五刊登醜化環球郵報華裔記者黃明珍一事表示失望。認為這幅漫畫以貶損的、帶有偏見的手法,將亞裔人士描繪成暴牙、戴有深度近視眼鏡的形象,恰好證明種族歧視的確在魁省存在。
    華文娟表示,黃明珍在環球郵報的文章引起廣泛爭議固然是事實,但這樣的漫畫只能讓人們看到,種族主義和歧視的確在我們的社會中存在,就在魁省的報紙上存在。「大板牙和厚厚的眼鏡片代表什麼?為什麼作者會如此關注黃明珍的祖裔背景,描畫她掰開幸運餅來研究她的文章 ? 報紙編輯會否這樣醜化一位英裔或法裔的白人作家?」
    華文娟在作出上述質問之後表示,這幅漫畫讓人想起1961年一部充滿種族主義色彩的電影Breakfast at Tiffany’s。這恰好印證了種族歧視和排斥的確存在,在加拿大,在魁北克。
    大驚少怪,係歧視你地呀,吹呀,係人係downtown做野都知啦!
    二等公民,再嘈,立法排華講你走,吹呀,凡有色人種都知加拿
    大係全世界種族歧視最嚴重國家啦,係人係工廠,係公車都講,
    係你地的華人死蠢係到講人權,收皮啦!

  23. 今日星島頭條:
    再有移民顧問公司被指謀財累人.留學生遭誤導申請移民被拒
    留學生吳小姐:難聽都要鬧下你;點解?
    1.讀完書,都應該有腦去政府移民局問清楚移民的正確手續,你
    應該都識字識講兩句鬼話呀,自己唔去了解,你讀咩野大學呀
    2.你請移民公司去辦理,比十萬九千七呀,比個雞碎咁多錢,就話
    可以移民,你都大頭蝦咯!人地有的話假結婚都要五至十萬啦
    3.凡親投機去抽奬形式咁叫移民公司去攪,你都要知道係碰運氣
    比你抽到奬,算你好運,少少錢就移民到批你留係到,抽唔到,
    好似而家咁比移民局拒絶左,唔係認命咯,認自己蠢咯!係到
    去報館星島投訴,賴地硬!
    4.醒條捷勁你行,叫老豆老母寄錢比你,係星島登徴婚廣告,先友
    後婚,同的應徴男人男仔麻甩佬等講明要有加籍先至有得發展
    講完啦,完全係賴地硬的一單KASE!!

  24. 種族歧視係公開的秘密. 我地都識話人地係“阿差”﹐“黑鬼”﹐“鬼佬”﹐ 甚至 “北漏洞拉”。有時真係改都改唔到。

    最諷刺就係 within 華人裡面都有種族歧視 (endo-racism)。中港台之間的人也是你睇唔起我﹐我又歧視你。無怪其餘族裔都話華人係一盆散沙﹐好易蝦。

  25. 港燦,小事啦,我地話佢地“阿差”﹐“黑鬼”﹐“鬼佬”﹐ 甚至 “北漏洞拉" 都係小兒科啦,點似的加拿大國法要立法加人頭稅係國會通過,呢種歧視直頭係想你死個種,呢種係一種種族清洗歧視法,明白無?我地華人只不過係阿Q精神,係人背後話仔打老豆咁叫下叫下!點同鬼佬想你無飯食,想你死開一角咁呀
    華人係咁架啦,你打我,我打你,的電台都係一樣,李家豪同NOBODY都係一樣,國際大佬美國加拿大的時事佢地唔夠膽評論,否則個台都比意大利佬攞返唔比佢做,你做佢地唔驚架,佢地唔知死呀,唔係
    一味玩中港台的政治咯!你鬧我,我鬧你咁囉,無用!!

  26. 回賴地硬君﹕
    \
    鬧得好。鬧得一針見血。我無需要補充。

  27. 黃志華

    多行不義必自斃!
    你信命理嗎?
    傳聞有人早已批你無好結果,聽聞是一個叫做"台長"的人,批你替鬼佬做二五仔推出"中草藥立法",害我中華,早早話你無好下場!今次,神推鬼碰,佢真係生神仙!唔到你唔信!

    佢仲同人講,叫我話比你聽,唔使選啦!係屋企開香槟同老婆慢慢飲
    回想以往為自己努力的光輝年月

  28. 樓上阿廢兄有D"point屎"都唔錯.. 幾認同!
    嘩﹐講起尋晚臨尾個位聽眾阿太﹐就真係笑爆嘴啦﹐根本九唔搭八﹗不知所謂。我懷疑係黃志華老婆叫自己D雀友打上黎搞亂檔﹗﹗﹗呵呵。
    To CIA: 多謝提點﹐我會多D聽1430﹐睇下有幾好(可)笑。

  29. 樓上起度談論歧視好似談到好興(罄)起﹐係唔係應該開條新題搬過去慢慢講呢??
    “華人係咁架啦﹐你打我﹐我打你"﹐真唏噓。

  30. “華人係咁架啦﹐你打我﹐我打你”﹐真唏噓。

    Comment by 賴風猛

    不唏噓,不唏噓,中國功夫門派多,炎黃子孫互切磋!!

  31. 唔係麻? 禽日個標題都唔係咁? 今日中午就改成咁:
    黃志華萬錦選情存變數嗎?
    仲有跳蛙王子黃子華同李家豪映相,嘩,佢咁快又出動同傳媒打交道,爭取暴光,爭取選票,三年到等得咯,不如等埋選舉有結果之後,的華人條氣順的先至出黎見人啦,呢個時候出黎,等人丙咩!
    昨非今是,大班話齋,咁樣將個標題改左,做手腳,唔多陀喎

  32. 係囉﹐哈哈哈哈﹐我都留意到唔係第一次有"改題目﹑做手腳" o既情況出現喇.. 哈哈..!! 不過佢又唔係改得好離譜﹐只係因應番個"updated"情況而將topic稍作修改﹐等新一批留言o既人可以refer番去個新焦點度掛….? 哈哈哈.. 如果唔想比人話"做手腳" , 不如每日再開個新題算啦! 雖然咁樣 “累積留言法" , 搞到有成幾十個comment, 望落去係好似壯觀D..! 哈哈哈

  33. 家豪兄可否在 kahoo.wordpress.com 這個平台開個 “any comment" 既位俾大家留 general comments 或者 suggestions?

  34. 自掘墳墓君﹕

    此 “台長”是誰﹖ 不會是 “迪迪仔” 掛﹖﹖

  35. 無啦啦,又無風聲話休假,下午映完相就話休假,唔簡單呀
    一係就黃志華條友下午上電台找晦氣,叫佢唔好再傾佢單野,放佢一馬,自動休下假,等佢可以有唔使比人丙得咁緊要

    一係公司頂唔順受壓,要佢放假;如果係放假,點會中午仲反公司仲見著呢條二五仔呀,仲要映相,有問題呀

    大家點睇??

  36. 家豪兄醒了﹗ 到五點半之後才 update 這個網站﹐唔洗俾瘋繼續癲兩條茂里抄橋。
    .
    另外﹐ 家豪兄可否在 kahoo.wordpress.com 這個平台開個 “any comment” 既位俾大家留 general comments 或者 suggestions?

  37. 回高山萬柏君:
    此人在電台經常傳真話三話四,計計下都有十年啦,係電台電視的人都知佢架啦,佢都好利害架,的八古文好利害,我係酒樓見人都叫佢做台長!佢唔係咁輕易批命架,不過我聽過佢批呢個黃志華係到攪中醫立法,話佢一定無好結果,今日果然對現
    佢都好似傳真過去電台報館鬧過呢單野

  38. 回自掘墳墓君:
    .
    多借你話我知,把不過我都仍然唔知你講既係邊個. Anyways,唔緊要啦.

  39. 慢感人兄:

    我真不知新的 Markham city center 是什麼一回事,
    不過你說做了市議員或副市長就可撈油水,
    那麼每一位參選的人都同樣可疑。
    油水着數如何能爭到, 願聞其詳!
    至於他是否能能代表華人的聲音,
    則要十一月由選民决定了!

    廢兄:

    “瓜田李下”你的意思可能是LEM盡兩級政府(省與城市)的油水。
    如果一個銀行經理參選議員, 又可否說是LEM盡政商雨界的油
    水呢?

    有關補選令市民損失金錢和時間, 我相信在民主自由的社會
    是必會出現的事, 首先當選議員並非被判了有期徒刑, 當然有
    權除時掛冠而去; 一間公司的職員要離職, 老闆亦同樣可能受
    到金錢和時間的損失, 他又能怎樣?
    相信只有專制獨裁統治的社會才不會出現廢時失事的情况!

  40. “瓜田李下” 的原意﹕ 就算他跳船的動機不是為了 LEM 盡油水﹐他都 appears to be ﹔ 無法﹐這是他給人的印象。所以我話 You really do not have a second chance to make the first impression.
    .
    “LEM 盡油水” 的原意﹕ 做議員﹐多做多錯﹐少做少錯﹐唔做無錯﹐人工袋袋平安。眼見自己老細麥老堅出年省選危危乎﹐自己選區個位亦唔見穩陣得幾多﹐隨時政治失業﹔適逢十一月市選﹐可以返萬錦再吃回頭草﹐再延長多幾年政治壽命﹐多幾年人工袋袋平安。此乃 “LEM 盡油水” 之意。

  41. 講咁多仲咩野,叫佢去死啦!厚顏無恥!都唔係人,影衰我地華人

  42. I think we have flink this case to death (and hopefully so does his political career). Let’s move on to discuss something else.

  43. Re: 廢兄: “適逢十一月市選﹐可以返萬錦再吃回頭草﹐再延長多幾年政治壽命﹐多幾年人工袋袋平安。"
    哈哈哈哈﹐所以我話﹐如果萬一老黃11月選唔到﹐咁到時就真係笑死街坊﹗
    跌左落地﹐連咋沙都拿唔到..

  44. 回笑騎騎﹐放毒蛇:
    .
    望係0甘望啦!

  45. chinesecanadiannews 兄:
    http://www.markham.ca/markham/channels/markhamcentre/mc_home.htm
    Markham Center 是由 407 以北,Kennedy 以西,大约到Rodick
    Road,共約900 公頃的地段,已成為發展商必爭之地,烽雲四起,
    群雄列陣以待。剛剛有六絛"茂利"突然話要出線萬錦,說到底都是
    有利益團體,要找代言人!政治最後可能只是利益輸送權的爭奪。
    又話真理越辯越明,嚴打混淆視聽。明明好好辯論,為何會變成
    種族歧視,為甚麽華人一定支持華人的,又有人無端端要挑起中港
    台矛盾,繼而發起人身攻擊,此等人其用心當真可誅!
    黃志華上錯賊船,雖然能及時跳船,但我仍然想問佢一句說話:
    “你叫我今次如何再相信你?"
    我不是要留難他,而是給他一個自我申辯的機會,請勿給我亂扣帽
    子。

  46. 你唔使鬧個電台同網頁,我就係亂咁係野都質落個網頁那個人:睇星島學人權。唔關電台同網頁事,我見到有唔公平條氣唔順的新聞就即時抄上網呻兩句,得唔得呀?係呀,我無章法架,見牌就打,亂打,理得咁多呀,唔好怪錯人,係我做!佢地電台同網頁都好公平,任你講,好多時我以為佢唔會登我的垃圾晦氣話,佢都照比我過,我有時都覺得自己過左火,佢地都係好架,唔好怪錯人!!要怪就話我呢個白痴麻甩佬啦!!

  47. 回"我是睇星島學人權":
    做乜叮咁薄皮?辯論是要有火花才有意思,冇反對意見,算什麼辯論,
    你唔做反對派,下次咪我做囉!


發表迴響

分類

