發文作者:kahoo | 八月 8, 2006

李澤楷收購《信報》: 有錢佬陸續收購香港傳媒,好事定壞事?

林行止夫婦經營《信報》33年後,正逐步淡出報壇:


Responses

  1. 香港自1997年7月移交以來,至少已發生169件自由人權法治受損的爭議事件。其中,在過去一年發生了6件,對於香港言論自由及自治權造成衝擊,而改組基本法委員會及「中共政協」在港成立聯誼會,更引發模糊「一國兩制」界限的疑慮,另依香港記者協會年度報告,陸資入股香港傳媒,令自我審查的現象日趨嚴重。該協會擔憂北京與港府以「溫水煮蛙」方式緊縮,甚至最終犧牲香港言論新聞自由。

  2. 其實你地未開咪之前,經巳想寫comment,但係果陣條link好似神神地.

    我覺得香港現在就有一種反李氏潛意識,如果塊地比李生投咗,網民話官商勾結lor;學校冠名,錯對係校長嘅決定,網民話奸商入侵學校,有錢佬大晒呀?

    講番呢件事,李嘉誠比我嘅印象,係佢會想打造一個企業皇國,盡量將核心生意,變為長揾長有嘅搖錢樹.

    但係小小超呢?由有綫到電盈,邊一樣唔係影响到香港嘅資訊?但好明顯嘅係,當公司做到有D成绩,佢就賣咗佢.分明佢係以錢為先.即係話,收購咗嘅信報,只會走賣得錢嘅方向,反而唔會為此擔心,反而擔心嘅係,小小超他日唔理好醜,火星人出得起錢都會賣信報,到果時,我地オ是時候擔心信報嘅去向.

  3. 潮洲勢力萬歲!
    雖然李生的錢不會分給我﹐我都會繼續買份信報支持他的.
    咦﹐不知道到時他老爸的超市會否幫幫忙, 免費送贈信報? 那豈不是像我們的現代日報﹐讀者人數會激增呢? 好事, 好事.
    最好在內頁加個"超市格價精明眼"嘛.. 像我這些小女人, 看不懂高深社論﹐也可買份信報裝模作樣, 還有百佳購物coupon送就更好.


發表迴響

分類

